Gå til innhold

Spår fra kl 17 til kl 19 i kveld 5/5 2012...


solrose1

Anbefalte innlegg

Hva får du opp på meg? Når får vi neste barn/hus mv?

 

Født 161283, sambo 160974

Hei..

Da har jeg sett litt på deg..

ang barn..får opp graviditet innen oktober på deg...sier innen oktober forde jeg får opp både oktober og mai..for noe sier meg at du er gravid nå...så er litt forvirret...for ser tydelig oktober ang graviditet...

ser du får en liten gutt.

 

ang. hus

får opp juni -juli..ser dere flytter til et lyst hus..med hage...ser busker muligens hekk der...

 

lykke til.klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Først en liten tilbakemelding, du spådde gutt på meg og det stemmer at det er en gutt i magen :) 24 uker i dag. Ser du noe om hvordan svangerskapet og fødselen vil gå (før/etter termin, termin er 28.august)?

 

Du spådde også at jeg vil få en jente neste gang, får du fortsatt inn noe ang det? Når vil hun komme i såfall?

 

Jeg er født 29.08.90. Koselig om du får tid til meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare ett spørsmål i hodet for tia!! Blir jeg gravid igjen? :) 15.10.83

hei anneS

 

JA! du blir gravid igjen

får opp graviditet på deg i sommer juni-august ser jeg..sommerferien er en fin tid å slappe av sammen på..føler at ting skjer i sommer for dere ang graviditet...

lykke til

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solrose1 :)

 

 

Jeg begynner å nærme meg termin etterhvert.... Ser du når jeg føder iht termin og blir det en rask fødsel slik som sist?

 

 

Termin 30.05.12

15.05.76

 

hallo vennen..

 

Er altid spennende å spå fødsel..

får opp 29 Mai her...ser at babyen din kommer i fullfart..ser at fødselen går bra..

prøver meg på fødsel vekt og lengde jeg..selv om å spå tall og dato er veldig vanskelig er noe av det vanskligste som er...

men vil gjøre et forsøk.

vekt 3517 lengde 49 cm..

lykke til dette går bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid 8+0. Kan du se om dette svangerskapet vil gå bra? Jente/gutt? f.231077

 

Hei da har jeg tatt en titt på deg..

får opp får gutt på deg jeg..

ang svangerskapet...får opp at alt vil gå bra..men ser du får litt vanlige svangerskaps plager som kvalme osv. ta det litt rolig i starten..men det vil gå godt..klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Hadde termin 30april men ingenting skjedd enda... Ser du når fødsel starter? Lurer og på hvordan fødselen vil gå( spesielt hvordan jeg kommer til og takle smertene ;) ) og hvor stor lille prinsen kommer til og være .

 

Født 03058

 

Klem

 

Hei..

Du takler smertene helt fint...fødselen går fint..tar opptil 10 timer fra veene starter får jeg opp..

vesle babyen din er 4138 gram og 48 cm.

lykke til dette vil gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Hei bare lurer på om du ser kjønn jeg:) alle "kjerringråd" sier jente, men jeg vedder på det lurer en gutt inni der:) har en gutt fra før:)

Født:141091

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

når kan jeg forvente at babyen kommer? Har termin 29.5.

 

 

Jeg er født 17.8.82

 

 

Tusen takk for hjelpen og ha en fin kveld:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Hadde termin 30april men ingenting skjedd enda... Ser du når fødsel starter? Lurer og på hvordan fødselen vil gå( spesielt hvordan jeg kommer til og takle smertene ;) ) og hvor stor lille prinsen kommer til og være .

 

Født 03058

 

Klem

 

Hei..

Du takler smertene helt fint...fødselen går fint..tar opptil 10 timer fra veene starter får jeg opp..

vesle babyen din er 4138 gram og 48 cm.

lykke til dette vil gå bra.

 

Tusen takk for svar:) skal gi deg en tilbakemld! Men ser du når fødselen vil skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Jeg er 21+3 i dag og lurer på hvordan svangerskapsplagene vil utarte seg?

Så lurer jeg jo selvfølgelig på livet generelt. Blir det flere enn mine to barn, vil vi endelig få flyttet og vil økonomien ordne seg? feks..

 

Jeg 041090

Han 080390

 

På forhånd takk :)

 

hei..

først av alt..vanligvis svarer jeg ikke anonyme brukere..for de det er sjeldent jeg får opp noe om dem..m,en du hadde skrevet en del om deg selv her og også fødseldatoer så her får jeg inn litt...

 

ang termin..her får jeg opp føder på termin datoen..

får opp 4 barn tilsammen på deg jeg :-)

får det tydelig inn her.

 

får opp ny jobb..at økonomien vil ordne seg rundt de tider du eller mannen får ny jobb..får ikke helt inn om det er du eller mannen som bytter jobb..ja ang flytteing..ser dere flytter i juni august..

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1336205083' post='144209949]

Hei :)

Jeg lurer på om du kan se når jeg blir gravid igjen og kjønn?

290175 :)

Tusen takk for at du setter av slik tid, setter stor pris på det :D

Klem

får opp sommeren på deg juni -juli er mnd du er veldig fruktbar i ser jeg..får opp jente på deg...

 

kos deg i sommer.. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Har så innmari lyst på en liten en, har nettopp hatt en SA. Ser du når jeg blir gravid igjen og om det går bra? 31.01.83

 

Ja får opp graviditet på deg i år..får opp august -september på deg..

tror svangerskapet går godt får ikke opp noe negativt iallefall.jo dette vil gå fint..men får opp ta det rolig i starten...slapp av ikke stress..klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kan du se på me også? Venter på å komme inn til ivf, men skulle gjerne ønske at vi hadde klart det selv. Kan du se om du får opp noe, graviditet, ivf? Takk :) Født: 270582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei..

 

Tenkte å ta en spå runde her inne i kveld..

er her fra kl 17 til kl 19...spår så langt jeg rekker..

 

svarer kun på opptil 3 spørsmål.

 

 

klem

 

 

Hei, ser du en kommende graviditet? vi prøver på nr. 3

Ser du evt. kjønn?

 

120883

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) får du inn tidspunkt/dato for fødselen min? jeg er født 21.06.83

ei på deg..

ang fødsel får opp fødsel på termin datoen...beklager men får ikke opp mer en det på deg forøyeblikket..men kan ta en ny titt seinere.. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Lurer på om du ser en graviditet på meg snart? Noen har sagt mai og en har sagt at jeg er blitt gravid denne pp. Har IKM på mandag, og føler mensen er på vei..

 

Lurer også på om du ser kjønn?

Jeg er født 10.02.88

hei snuppa..

får opp mai -juni på deg ang graviditet...ser du vil få ei nydelig jente..ser også gutt på deg...litt usikker her om det kan være dobbel lykke eller to tette..

lykke til dette går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Får du opp hvilken dato jeg vil føde? Ultralydterminen er til tirsdagen 8.mai. Spent på om hun vil komme før eller etter terminen.

Min fødselsdato er 03.02.89.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når føder jeg? Hadde ultermin 2/5-12. Jeg er født 281182.

hei.. får opp 8-9 mai ang fødsel..tror fødsel starter 8 og vesle babyen din kommer den 9..

dette vil gå bra..klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se hvordan min fødsel går? Har termin23 august og fått beskjed om at jeg venter jente og ikke skal gå overtidig.

Fødselsdatoen min er 12.10.71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lurer på om du kan se når jeg kommer til å gå i fødsel. Har menstermin 12.05 og UL-termin 19.05.

Jeg er født 23.07.88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1336205083' post='144209949]

Hei :)

Jeg lurer på om du kan se når jeg blir gravid igjen og kjønn?

290175 :)

Tusen takk for at du setter av slik tid, setter stor pris på det :D

Klem

får opp sommeren på deg juni -juli er mnd du er veldig fruktbar i ser jeg..får opp jente på deg...

 

kos deg i sommer.. klem

 

Tusen takk søte deg :D

Sommeren er ikke langt unna *spent*

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Kan du se hvordan det går med svangerskapet?

Måtte inn på føden idag grunnet store blødninger i morgest. Men de har sluttet nå, har bare mensmurringer.

Hvordan vil dette gå? :(

 

Og ser du kjønn? Og når blir fødselen min? I forhold til min termin eller sykehsuet sin?

 

31.01.92 er jeg født og har menstermin 11 sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei solrose:). Ser du noe graviditet og fødsel på meg?

Jeg driver med assistert befruktning, skal ha mitt 5 ferskforsøk, men er litt usikker på når dette blir.

Fødselsdato 030775.

Ser du noe giftemål på oss?

hei på deg..

får opp tallet 6 når jeg tenker på deg og graviditet...det kan bety fødsel juni ,graviditet i juni eller at spiren sitter på 6 forsøk..skal se litt til å se om jeg får inn noe mere...

 

jo får opp nå at spiren sitter på 5 forsøk..får opp to gutter jeg..

dobbel lykke.

ser positiv test i juli...

ang .giftemål..ja får opp bryllup innen et år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg har termin 25 mai. Menstermin er 13 mai. Du har tidligere sett fødsel på meg 18 mai. Lurer på om du får opp annen dato på meg nå når det nærmer seg? Er sååå fødeklar! ;) født 170483. Tusen takk for svar :)

 

hei..får opp 18 mai her ennå..men noe hvisker også 15 mai...så er litt usikker her jeg...

 

 

sett litt nærmere..får opp 18 tydlig her nå....så tror nok fødselen er den 18. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar solrose :) skal gi deg en tilbakemelding! Men ser du noe rundt når fødselen vil starte,dato??

Født 030584

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...