Gå til innhold

Spår fra kl 17 til kl 19 i kveld 5/5 2012...


solrose1

Anbefalte innlegg

hei. Jeg lurer på når jeg skal bli pappa?

jeg er født 13.desember 1982

 

har du glemt meg? jeg lurer på når kona blir gravid altså. :) håper du får tid til å "se" på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Solrose1 :)

 

 

Jeg begynner å nærme meg termin etterhvert.... Ser du når jeg føder iht termin og blir det en rask fødsel slik som sist?

 

 

Termin 30.05.12

15.05.76

 

hallo vennen..

 

Er altid spennende å spå fødsel..

får opp 29 Mai her...ser at babyen din kommer i fullfart..ser at fødselen går bra..

prøver meg på fødsel vekt og lengde jeg..selv om å spå tall og dato er veldig vanskelig er noe av det vanskligste som er...

men vil gjøre et forsøk.

vekt 3517 lengde 49 cm..

lykke til dette går bra..

 

Tusen takk :)

Da blir det spennende å se:) Har et lite ønske at hun kommer iallefall før termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Jeg lurer på når jeg skal bli pappa?

jeg er født 13.desember 1982

 

har du glemt meg? jeg lurer på når kona blir gravid altså. :) håper du får tid til å "se" på meg!

Hvis du titter etter en gang til, så har du fått svar av henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Jeg er 21+3 i dag og lurer på hvordan svangerskapsplagene vil utarte seg?

Så lurer jeg jo selvfølgelig på livet generelt. Blir det flere enn mine to barn, vil vi endelig få flyttet og vil økonomien ordne seg? feks..

 

Jeg 041090

Han 080390

 

På forhånd takk :)

 

hei..

først av alt..vanligvis svarer jeg ikke anonyme brukere..for de det er sjeldent jeg får opp noe om dem..m,en du hadde skrevet en del om deg selv her og også fødseldatoer så her får jeg inn litt...

 

ang termin..her får jeg opp føder på termin datoen..

får opp 4 barn tilsammen på deg jeg :-)

får det tydelig inn her.

 

får opp ny jobb..at økonomien vil ordne seg rundt de tider du eller mannen får ny jobb..får ikke helt inn om det er du eller mannen som bytter jobb..ja ang flytteing..ser dere flytter i juni august..

 

lykke til

Wow, så spennende :) Det er mannen min som begynner i ny jobb. Tusen takk for respons :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Lurer på om du ser en graviditet på meg snart? Noen har sagt mai og en har sagt at jeg er blitt gravid denne pp. Har IKM på mandag, og føler mensen er på vei..

 

Lurer også på om du ser kjønn?

Jeg er født 10.02.88

hei snuppa..

får opp mai -juni på deg ang graviditet...ser du vil få ei nydelig jente..ser også gutt på deg...litt usikker her om det kan være dobbel lykke eller to tette..

lykke til dette går bra.

 

Tusen takk :D Har faktisk drømt at jeg får tvillinger flere ganger, så det var litt spennende :) Trakk englekort der jeg spurte om et budskap fra min bestemor, fikk jeg familieforøkelse :D Denne mnd skal jeg bare prøve å slappe av og la det komme når det kommer, føler selv også det er veldig nært! :) Tusen takk for at du så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solrose1 :)

 

Nå kommer jeg veldig seint etter, men føler jeg bare må prøve :)

 

Jeg lurer på om du ser om jeg blir gravid snart jeg?! Og kjønn :)

 

f:22-05-89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei solrose:). Ser du noe graviditet og fødsel på meg?

Jeg driver med assistert befruktning, skal ha mitt 5 ferskforsøk, men er litt usikker på når dette blir.

Fødselsdato 030775.

Ser du noe giftemål på oss?

hei på deg..

får opp tallet 6 når jeg tenker på deg og graviditet...det kan bety fødsel juni ,graviditet i juni eller at spiren sitter på 6 forsøk..skal se litt til å se om jeg får inn noe mere...

 

jo får opp nå at spiren sitter på 5 forsøk..får opp to gutter jeg..

dobbel lykke.

ser positiv test i juli...

ang .giftemål..ja får opp bryllup innen et år...

 

Hei Solrose:)

Jeg håper virkelig du har rett;), nå er jeg veldig klar for at spiren/e skal henge seg fast i 9 mnd:)

Jeg gir tilbakemelding når forsøket er fullført:)!

Tusen takk fo at du så på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...