Gå til innhold

Er du sjalu / misunnelig på jenter med lange tånegler?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har skikkelig lange lekre tånegler og en venninne som har skikkelig nedbitte tånegler vil ikke lengre gå på byen med meg. Hun innrømmer nesten at det er pga dette.

 

Er det flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kødder nå eller? jeg personlig synes ikke lange tånegler er pent i det hele tatt.. ikke er det vel særlig behagelig heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sommerfuggel i vinterland

Jeg derimot er mer misunnelig på venninna di som er så myk og smidig at hun faktisk klarer å få tåa opp til munnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sommerfuggel i vinterland

jeg biter kun annenhver, få blir ingen missunnelige..

 

hehehe... Fantastisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miryks

Nei, de fleste blir misunnelige på mine negler så..

 

http://www.google.no...Q9QEwAQ&dur=302

 

 

åh hjelp, hvordan tørker hun seg i rumpa, eller setter inn en tampong?

 

Veldig, veldig forsiktig vil jeg tro.

 

 

Jeg vil ikke gå på byen med mine venninner. Jeg har seriøst nesten ikke tånegler igjen (en slags tvangsting; jeg river dem av), men alle mine venninner har sunne og fine tånegler.

Men jeg har kjempefine ører, så det veier opp, på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha- morsomt.. NEI lange tånegler ville jeg ikke hatt!med mindre jeg må klatre i trær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Jeg er så sjalu at jeg knapt har venninner ingen, men nå skal jeg ta tå kirurgi så de blir smekre til sommeren, bare synd det er barnebidraget jeg må betale med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sjalu at jeg knapt har venninner ingen, men nå skal jeg ta tå kirurgi så de blir smekre til sommeren, bare synd det er barnebidraget jeg må betale med..

husk å fettsuge kneskålene med det samme :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Jeg er så sjalu at jeg knapt har venninner ingen, men nå skal jeg ta tå kirurgi så de blir smekre til sommeren, bare synd det er barnebidraget jeg må betale med..

husk å fettsuge kneskålene med det samme :D

 

Oh takk gud for at du minte meg på det! Det hadde jeg glemt å bestille time til! Hmm, blir en del dette her nå må hvile mye etter operasjonene, får sende ungen i beredskapshjem da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sjalu at jeg knapt har venninner ingen, men nå skal jeg ta tå kirurgi så de blir smekre til sommeren, bare synd det er barnebidraget jeg må betale med..

husk å fettsuge kneskålene med det samme :D

 

Oh takk gud for at du minte meg på det! Det hadde jeg glemt å bestille time til! Hmm, blir en del dette her nå må hvile mye etter operasjonene, får sende ungen i beredskapshjem da..

Neida, ikke nødvendig med beredskapshjem...hallo...bare sett de i bånd utafor butikken, så tar en snill sjel dem med seg hjem.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Jeg er så sjalu at jeg knapt har venninner ingen, men nå skal jeg ta tå kirurgi så de blir smekre til sommeren, bare synd det er barnebidraget jeg må betale med..

husk å fettsuge kneskålene med det samme :D

 

Oh takk gud for at du minte meg på det! Det hadde jeg glemt å bestille time til! Hmm, blir en del dette her nå må hvile mye etter operasjonene, får sende ungen i beredskapshjem da..

Neida, ikke nødvendig med beredskapshjem...hallo...bare sett de i bånd utafor butikken, så tar en snill sjel dem med seg hjem.

 

SMART! det skal jeg gjøre, så kan jeg se om venninnene mine begynner å bli sjalu på meg istedenfor med mine pene nye tær og slanke kneskåler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...