Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 var det en fin tur? jeg tenkte å ta med kjæresten dit. han er veldig glad i god mat og drikke. også har vi ikke så lang tid på oss, så jeg tenkte at da bruker vi ikke så lang tid på fly og sånt. men er den harry, sånn som danskebåten?
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Jeg har aldri vært på danskebåten, men har vært på tur til kiel mange ganger. Synes det er en flott båt, og en fin tur for å slappe av litt på god mat og hyggelige ansatte:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Jeg har aldri vært på danskebåten, men har vært på tur til kiel mange ganger. Synes det er en flott båt, og en fin tur for å slappe av litt på god mat og hyggelige ansatte:) så bra hvordan rom hadde du? jeg tenker at vi sikkert (forhåpentligvis ) kommer til å ha en del sex... hehe.. funker det fint i de vanlige rommene eller burde man oppgradere?
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Ha ha ha, herlig:) har hatt 3 forskjellige typer, men sengene var like;) den er jo stor nok til å sove i så den er stor nok til å ha sex i
soon2be Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Oslo-Kiel er en fin tur. Tar et døgn og det er massevis å gjøre ombord på skipet. Det er visst en del forskjellige lugartyper hos Color Line - http://fergeinfo.no/oslo-kiel/ Noen som vet hva en 5-stjernes suite koster ??
mamma'n til 2 :) Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Color Fantasy er en fantastisk båt (Color Magic er helt lik,men har ikke vært på den). De ansatte er veldig hyggelige, maten er god, det er mer enn nok å gjør og å se, spa, trening, spill, shopping, badeland, disco. Showet er helt ubeskrivelig, de er så utrolig flinke disse artistene på båten. Du kommer ikke til å angre om du tar med kjæresten dit Og sengene, uansett lugar, fungerer utmerket til å ha sex i ;-) Om dere skal gå i land i Kiel, anbefaler jeg å reise alle andre dager enn lørdag, dere ankommer Kiel dagen etter avreise fra Oslo. Søndag er alt i byen stengt omtrent, og da er det ikke noe å gjøre der. God tur, og kos dere masse :-) ps. Husk pass!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 jeg har vært på tur med color magic! det var supert!! rett og slett herlig!! masse sex ble det også vi hadde en innvendig lugar med promenade utsikt. 3 stjerners. den var litt liten men den funka helt greit var jo mest på lugaren når vi oppholdt oss i senga hehe. og senga var god der! det som er litt morro med de innvendige lugarene er at showdanserene har små oppvisninger på "broene" som går over handlegaten med jevne mellomrom, og vi kunne se på dem fra lugarvinduet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå