Gå til innhold

da er ting i gang, spm bare hvor lang tid det tar :P

tonesnupp

Anbefalte innlegg

er bare 34 uker så skulle gjerne hatt gutten å jenta mi inne litt til, men ser ut som de har andre planer.

livmorhalsen er helt flata ut og har en cm åpning og man kan kjenne hodet til jenta.

men kan heldighvis gå med åpning lenge uten å gå i fødsel, så håper de får noen dager til allefall.

sinnsykt vondt er det, så kjenner jeg gruer meg til riene kommer.

Fortsetter under...

Lykke til:) håper bebien holder seg inne litt til da....

men hvordan vet du at du er moden og har åpning? har du vært på kontroll? ( spør av nysgjerrighet:)

var inn epå sykehuset pga smerter for å skjekke grunnet historikk med kort livmorhals.

Spennende dager framover nå :) Jeg er i uke 36 og var til undersøkelse onsdag før påske, da hadde jeg 1-2 cm og jordmor kunne kjenne hodet :) Fikk litt mensmurringer dagene etter at hun haddet undersøkt meg, men nå er det ingen tegn til at det skal starte noen fødsel enda ... Skal til ny UL og undersøkelse på tirsdag, er veldig spent.

Men hvordan er det med modning, er man moden når man har fått åpning ?

Spennende dager framover nå :) Jeg er i uke 36 og var til undersøkelse onsdag før påske, da hadde jeg 1-2 cm og jordmor kunne kjenne hodet :) Fikk litt mensmurringer dagene etter at hun haddet undersøkt meg, men nå er det ingen tegn til at det skal starte noen fødsel enda ... Skal til ny UL og undersøkelse på tirsdag, er veldig spent.

Men hvordan er det med modning, er man moden når man har fått åpning ?

når man har fått åpning så er det modningsprosess på grang skjønte jeg, de kaller det fødsel når åpningen når 3 cm.

lykke til.

håper det går noen dager her å da uke 34 er litt vel tidlig.

:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...