Gå til innhold

Oktober mammaer, har magen begynt å synes?


vinter2012

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Formen er super, har nesten ikke vært kvalm. Og ja, magen har begynt å synes, alle jeans er pakket bort, klarer bare å gå i tights. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er super, har nesten ikke vært kvalm. Og ja, magen har begynt å synes, alle jeans er pakket bort, klarer bare å gå i tights. :)

 

 

 

så moro :) Når har du termin?

Jeg har ingen klær som passer lenger.. en god bulk på magen, er 15+3 i dag... og man kan lett se det på meg nå.. men tør ikke helt å gå med trange overdeler enda...(føler det er tidlig) selvom jeg synes det er pent med gravide som viser magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 5 oktober, så er 14 uker i dag. :) Ja, ser ikke sånn ordentlig gravid ut enda, så hvis jeg går med trange topper, så vil nok folk tro jeg har spist litt mye i det siste. Hihi... :) Er det første gang du er gravid? Det er det for meg, alt er veldig spennede. Tror jeg får en liten gutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 5 oktober, så er 14 uker i dag. :) Ja, ser ikke sånn ordentlig gravid ut enda, så hvis jeg går med trange topper, så vil nok folk tro jeg har spist litt mye i det siste. Hihi... :) Er det første gang du er gravid? Det er det for meg, alt er veldig spennede. Tror jeg får en liten gutt. :)

 

 

ja, er første babyen dette :) har ingen anelse om hva det blir.. leeeenge å vente til 3 mai, da er det ordinær ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen her kom allerede for en stund siden og jeg kan ikke lenger skjule det :P litt irriterende, er 14+1 i dag.

 

Formen er grei, men har plutselig fått en voldsom hodepine som ikke vil slippe taket. Satser på den roer seg snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shanti ♥

Liten mage her også, men ser bare ut som jeg har spist for mye sjokolade ;) Er såpass at de fleste buksene ikke passer lenger, så kjøpte faktisk en mammabukse fra H&M - fantastisk deilig, men litt løs ennå (best å brette ned det tykke "magebeltet")... :)

 

Formen er mye bedre enn de første ukene, men mister fremdeles fort energien. Matlysta er heldigvis tilbake! 13+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 12, og magen kom for flere uker siden.... Hatt opprydding i klesskapet, og nå er det mammatøyet som ligger ytterst. Ikke sjans i verden til å få på vanlig tøy... Jeg går i trange gensere, og ingen tvil om hvorfor min mage har vokst:-) Skal sies at jeg fikk mage veldig tidlig forrige gang og:-) Nå gleder jeg meg bare til ordinær UL i mai, så jeg finner ut om jeg skal pakke vekk alt guttetøyet og begynne å shoppe, eller om jeg skal beholde det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde lagt på meg dritmye siden magen stakk ut så mye, men viser seg at jeg har en vektøkning på 400 gram, så da er det nok babymagen som tyter ut ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13+0 i dag og er i veldig fin form. Har nesten ikke vært kvalm, bare veldig trøtt og til tider litt uggen med dårlig matlyst og lite energi. Siste tiden har jeg fått energien tilbake, men blir fort svimmel og har svimt av et par ganger. Blør også daglig neseblod. Jeg gikk raskt ned tre kilo (fra 71 til 68) og er fremdeles på samme vekt. Går fremdeles i trange jeans og mine vanlige klær, men merker jeg siste dagene har måttet knappe opp øverste knappen på kvelden. Magen er ikke noe vaskebrettmage lengre, men mer pløsete som jeg har spist mye god mat.... Litt tidlig å kjøpe mammaklær føler jeg, men gleder meg stort til å få en struttende mage slik at alle kan se at jeg er gravid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14 uker i dag, og har mindre mage nå enn jeg hadde i begynnelsen faktisk. Ble nok veldig oppblåst i starten, men nå ser magen mer ut som babymage da :)

Jeg kan bruke alle klærne mine enda, men synes ikke de er så behagelige så jeg bruker endel skjørt og en gravidbukse jeg har.

Formen er stigende, har vært helt utslått av kvalme og kraftige bivirkninger pga. jernmangel. Men begynte med jerntabletter for en uke siden, og nå føler jeg at jeg begynner så smått å fungere igjen....og godt er det, for jeg har jo en liten sønn på 20 mnd. som krever sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 10 + 3 idag, og må innse at magen har kommet for fullt, ingen bukser passer, så her går det i mammabukser allerede ( baby nr 2) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker her, og merkbart større mage:D Men er enda slik att jeg ikke føler meg komfortabel med den hehe, men en vanesak:)

 

Hadde litt mage fra før, men ingen tvil. Den vil ikke være med inn da jeg holder inn magen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja!!! Her kom den veeeldii tidlig denne gangen. Livmora spratt opp over bekkenet tidlig. dette er 3. sv.skap og jeg har har to haste ks bak meg så legen trodde det var derfor. Har hatt problem med å skjule graviditeten siden uke 7 ca.. Men nå er det jo bare stas å vise fram babymagen, og den stagnerer nok, har ikke vært noe spesielt stor med de to andre:)

 

Er 14+2 i dag og formen er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...