Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Sliter noen av dere som meg med sensitiv hud? Tørre flassende partier som lett blir røde og irriterte? Klør? Da har jeg funnet formelen for meg ihvertfall! Og det er REN-serien for sensitiv hud! Ville bare tipse, for huden har skapt stor misnøye hos meg:) Ps: Bakdelen er at rensen lukter som spylerveske!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Har funne min "oppskrift" Dusje annen hver dag, bruk minimalt med såpe dagligdags og minimalt med sminke, parfyme, kremer, hårprodukter osv Kun det man må bruke, så har man fin hud uten å må skade den og bygge den opp (funker for meg )
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Og jeg simpelthen eeeeeelsker Ole Henriksen sin serie!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Ole Henriksen er en jålefyr som markedsfører seg usmaklig. Og har vel ligget med de rette på veien opp.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Jeg driter vel i fyren, det er produktene jeg snakker om. Så lenge de gir meg fin og frisk hud, så betyr det svært lite for meg hvem han har hatt seg med!
AdrenaLine Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Enig. Bruker kremene for sensitiv hud pluss serumet for tørr hud og det har gjort underverker for min tørre, sensitive, kvisete hormonelle hud. Men likte ikke noen av rensemelkene/geleene så der bruker jeg Dermologicas ultracalming cleanser. Anbefales! Superdrøy, jeg har hatt flaska mi i et år nå og den er fortsatt ikke tom!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Jeg driter vel i fyren, det er produktene jeg snakker om. Så lenge de gir meg fin og frisk hud, så betyr det svært lite for meg hvem han har hatt seg med! Ole Henriksen er bare så oppskrytt. Jeg har prøvd hele serien (faen så dyr!) og merket ingen forskjell. Annet at mannen klagde på lukten.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Jeg driter vel i fyren, det er produktene jeg snakker om. Så lenge de gir meg fin og frisk hud, så betyr det svært lite for meg hvem han har hatt seg med! Ole Henriksen er bare så oppskrytt. Jeg har prøvd hele serien (faen så dyr!) og merket ingen forskjell. Annet at mannen klagde på lukten. Den virker fantastisk for meg, har aldri hatt så fin hud før. Folk er forskjellige, og ulike produkter funker flott for noen, og ikke så bra for andre igjen. Det viktigste er vel at man finner noe man er fornøyd med selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå