Gå til innhold

javel jenter! Har dere funnet navn allerede enda?


Appelsindyret

Anbefalte innlegg

Vi ønsker oss eit navn som er sterkt og tradisjonelt, men som er ok å uttale på engelsk.. Far i huset har problemer med navnet sitt i alle andre land enn Norge, så vi tenker å gjere det litt lettere for jenta vår :)

Vi tenker foreløpig på

Ingrid

Sigrid

Julie

Ingeborg ( kanskje ikkje så lett på engelsk, men er unntaket ;). )

 

Så får me sjå kva navn som passer best når ho kjem ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke helt bestemt oss enda, vi har en Theodor fra før og lurer på Leo alexander eller dennis. prøver å finne noen flere alternativer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke diskutert navn her hjemme ennå, men jeg har navn jeg synes er fine. Men samboer vil ikke diskutere navn før jeg har vært på ultralyd i uke 32 som er 2 uker til.

 

Greia er det at da jeg var på ul i uke 18 var at h*n ikke ville vise seg ordentlig og i tillegg har jeg foranliggende morkake så skal på ul nå om 2 uker og evt få bekreftelse på kjønn og få vite om det blir keisersnitt eller vaginal fødsel. Men hun trodde det var ei jente så vi får nå se da :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Mannen som skal bestemme navn denne gangen, men han er ikke akkurat "overaktiv" så jeg vurderer å lete frem noen navn.

Hugo, Aksel, Jonas, Noah, Kasper er fine synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi sitter igjen med 3 alternativer nå og det blir høyst sannsynlig at det blir et av disse :)

 

Mina

Maia

Alva

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her blir det Erling. Har Martin frå før. Ikkje så sære navn, men heller ikkje motenavn. Oppattkalling begge to. Visste sist og veit no at det blir gutt.

Hadde fleire alternativer dersom det hadde blitt jente, men mannen min kan så langt berre lage gutter....for såvidt lettvint med tanke på arv av klær og leker, m.m.

 

Gleder oss veldig no...kun 4 veker til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hmmm...fikk gutt nummer fem 27.juli, men tror aldri vi finner noe navn til han! Alle har to navn og det vil jo si at jeg allerede har brukt 8guttenavn! Finner liksom ikke noen flere! Har brukt Jonas Enrique,Patrick Aleksander, Julian Emilio og Daniél Leandro...... Er helt helt blank denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det ei lita Amalie hvis kjønnet stemmer ;) Hvis ikke så har vi noen guttenavn klare også. Og de er; Oscar, Erik og Philip.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bestemt oss.. Det blir en liten Dennis :)

 

Termin idag, så nå kan Dennis komme syns jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...