Gå til innhold

Vi med insett i mai :)


Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

Jeg sliter fortsatt med en dårlig følelse etter at forrige runde endte med dårlig olje og 9 fine, befrukta egg i søpla.... Stoler ikke helt på prosessen merker jeg... :(

 

Off, utrolig vondt å høre! :( Sender deg alle gode tanker, og krysser virkelig fingrene for at det går veien den gangen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff lurer på om det spøker litt for meg nå å innsett i mai.

I går bestilte jeg medisinene mine (syklusdag 17) i å med jeg noen ganger får mensen litt tidelig. Medisinene regnet hun ikke med å få før torsdag og jeg regnet med at det skulle gå bra pga jeg som oftes gjerne har 21 eller 26 dager syklus (for det meste), å at jeg ikke skulle begynne på sprøyta før dag to.

Torsdagen blir altså syklusdag 22, så det burde jo gå tenkte jeg.

 

Senere på kvelden oppdaget jeg brun utflod/blod, ikke kjempe mye men litt. Pleier adri å ha brun utflod/blod (annet enn noen ganger helt på slutten av mensen), men har tenkt at dette kanskje er starten på mensen å at jeg ville få mensen søndag. Men i dag har jeg ikke blødd ennå, bare bittelitt brun utflod, noen dråper. Sorry litt kvalmt info,,,.

Hva skjer a? Er mensen i annmarsj? I såfall rekker jeg ikke å få medisinene tidsnok og vil derfor ikke rekke uttak i mai...Jeg får kanskje ringe inn i mrg, men hva tror dere? Hva er grei med den brune utfloden, hvorfor kom den nå lissom?

 

Blir stressa jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff lurer på om det spøker litt for meg nå å innsett i mai.

I går bestilte jeg medisinene mine (syklusdag 17) i å med jeg noen ganger får mensen litt tidelig. Medisinene regnet hun ikke med å få før torsdag og jeg regnet med at det skulle gå bra pga jeg som oftes gjerne har 21 eller 26 dager syklus (for det meste), å at jeg ikke skulle begynne på sprøyta før dag to.

Torsdagen blir altså syklusdag 22, så det burde jo gå tenkte jeg.

 

Senere på kvelden oppdaget jeg brun utflod/blod, ikke kjempe mye men litt. Pleier adri å ha brun utflod/blod (annet enn noen ganger helt på slutten av mensen), men har tenkt at dette kanskje er starten på mensen å at jeg ville få mensen søndag. Men i dag har jeg ikke blødd ennå, bare bittelitt brun utflod, noen dråper. Sorry litt kvalmt info,,,.

Hva skjer a? Er mensen i annmarsj? I såfall rekker jeg ikke å få medisinene tidsnok og vil derfor ikke rekke uttak i mai...Jeg får kanskje ringe inn i mrg, men hva tror dere? Hva er grei med den brune utfloden, hvorfor kom den nå lissom?

 

Blir stressa jeg...

 

du er ikke blitt gravid da? første svangerskapet mitt hadde jeg litt brunt blod ca 10dpo.... bare en tanke... eller om eggløsning er seinere enn vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hadde jo vært en drøm, men i å med j har ekstrem lav amh så regnet med d ikke var nesten mulig uten hjelp...

 

Litt usikker på når j hadde eggløsning eller om j ikke har hatt det. har uregelmessig mens. men da j var på sykehuset 29feb, kunne hun se at j ville få eggløsning rundt da. dette var dag 7. akkuratt 14 dager etter fikk jeg mensen. vis j har hatt egløsning på dag 7 denne syklusen vil i går være dag 10dpo tror j..huff er så dårlig på sånn telle greier.

 

men kom på en annen ting å det er det at jeg tok celleprøve 19 april, altså 8 dager etter mensen start og da tok legen innv.ul å da så vi en eggepose (mener den var på str med den jeg hadde på sykehuset da hun mente jeg straks hadde eggløsning) men vi snakka ik mer om d...

 

Ble litt mye surr nå, men blir du klok på noe av dette? Jeg blir vel egentlig ikke det selv...Kan man se eggepose hvem som helst dag i syklusen eller er det kun ved eggløsning? (j vet ikke det en gang j, så så inni dette er jeg....:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hadde jo vært en drøm, men i å med j har ekstrem lav amh så regnet med d ikke var nesten mulig uten hjelp...

 

Litt usikker på når j hadde eggløsning eller om j ikke har hatt det. har uregelmessig mens. men da j var på sykehuset 29feb, kunne hun se at j ville få eggløsning rundt da. dette var dag 7. akkuratt 14 dager etter fikk jeg mensen. vis j har hatt egløsning på dag 7 denne syklusen vil i går være dag 10dpo tror j..huff er så dårlig på sånn telle greier.

 

men kom på en annen ting å det er det at jeg tok celleprøve 19 april, altså 8 dager etter mensen start og da tok legen innv.ul å da så vi en eggepose (mener den var på str med den jeg hadde på sykehuset da hun mente jeg straks hadde eggløsning) men vi snakka ik mer om d...

 

Ble litt mye surr nå, men blir du klok på noe av dette? Jeg blir vel egentlig ikke det selv...Kan man se eggepose hvem som helst dag i syklusen eller er det kun ved eggløsning? (j vet ikke det en gang j, så så inni dette er jeg....:) )

 

Kanskje du kan ta ein test da...? Hadde jo vært en heeerlig start for oss mai-gjengen med en som klarte det før oppstart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hadde jo vært en drøm, men i å med j har ekstrem lav amh så regnet med d ikke var nesten mulig uten hjelp...

 

Litt usikker på når j hadde eggløsning eller om j ikke har hatt det. har uregelmessig mens. men da j var på sykehuset 29feb, kunne hun se at j ville få eggløsning rundt da. dette var dag 7. akkuratt 14 dager etter fikk jeg mensen. vis j har hatt egløsning på dag 7 denne syklusen vil i går være dag 10dpo tror j..huff er så dårlig på sånn telle greier.

 

men kom på en annen ting å det er det at jeg tok celleprøve 19 april, altså 8 dager etter mensen start og da tok legen innv.ul å da så vi en eggepose (mener den var på str med den jeg hadde på sykehuset da hun mente jeg straks hadde eggløsning) men vi snakka ik mer om d...

 

Ble litt mye surr nå, men blir du klok på noe av dette? Jeg blir vel egentlig ikke det selv...Kan man se eggepose hvem som helst dag i syklusen eller er det kun ved eggløsning? (j vet ikke det en gang j, så så inni dette er jeg.... :) )

 

Kanskje du kan ta ein test da...? Hadde jo vært en heeerlig start for oss mai-gjengen med en som klarte det før oppstart! ;)

 

skal se ann morgen dagen kan jo hende ho røde tanta kommer da, å at dette bare er starten på ho...selv om det er uvanlig for meg å starte på denne måten... Jeg ønsker så inderelig, men blitt så utrolig mange skuffelser før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff lurer på om det spøker litt for meg nå å innsett i mai.

I går bestilte jeg medisinene mine (syklusdag 17) i å med jeg noen ganger får mensen litt tidelig. Medisinene regnet hun ikke med å få før torsdag og jeg regnet med at det skulle gå bra pga jeg som oftes gjerne har 21 eller 26 dager syklus (for det meste), å at jeg ikke skulle begynne på sprøyta før dag to.

Torsdagen blir altså syklusdag 22, så det burde jo gå tenkte jeg.

 

Senere på kvelden oppdaget jeg brun utflod/blod, ikke kjempe mye men litt. Pleier adri å ha brun utflod/blod (annet enn noen ganger helt på slutten av mensen), men har tenkt at dette kanskje er starten på mensen å at jeg ville få mensen søndag. Men i dag har jeg ikke blødd ennå, bare bittelitt brun utflod, noen dråper. Sorry litt kvalmt info,,,.

Hva skjer a? Er mensen i annmarsj? I såfall rekker jeg ikke å få medisinene tidsnok og vil derfor ikke rekke uttak i mai...Jeg får kanskje ringe inn i mrg, men hva tror dere? Hva er grei med den brune utfloden, hvorfor kom den nå lissom?

 

Blir stressa jeg...

 

du er ikke blitt gravid da? første svangerskapet mitt hadde jeg litt brunt blod ca 10dpo.... bare en tanke... eller om eggløsning er seinere enn vanlig?

 

hadde du bare det brune den ene dagen, evt bare en gang i løpe av dagen? jeg har sett noen dråper på nesten hver do besøk siden i går ettermiddag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å sykemelde meg under dette forsøket. Går dere til fastlegen eller gynekologen deres da. Skal jo til gynekologen på ul så det hadde jo vert enklest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å sykemelde meg under dette forsøket. Går dere til fastlegen eller gynekologen deres da. Skal jo til gynekologen på ul så det hadde jo vert enklest

Jeg går til fastlegen, tror vi må det, i alle fall var det beskjeden jeg fikk. Jeg jobba gjennom hele forrige forsøk, det skal jeg IKKE gjøre denne gangen, det er helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å sykemelde meg under dette forsøket. Går dere til fastlegen eller gynekologen deres da. Skal jo til gynekologen på ul så det hadde jo vert enklest

 

jeg går til fastlegen ;) liker meg best der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff lurer på om det spøker litt for meg nå å innsett i mai.

I går bestilte jeg medisinene mine (syklusdag 17) i å med jeg noen ganger får mensen litt tidelig. Medisinene regnet hun ikke med å få før torsdag og jeg regnet med at det skulle gå bra pga jeg som oftes gjerne har 21 eller 26 dager syklus (for det meste), å at jeg ikke skulle begynne på sprøyta før dag to.

Torsdagen blir altså syklusdag 22, så det burde jo gå tenkte jeg.

 

Senere på kvelden oppdaget jeg brun utflod/blod, ikke kjempe mye men litt. Pleier adri å ha brun utflod/blod (annet enn noen ganger helt på slutten av mensen), men har tenkt at dette kanskje er starten på mensen å at jeg ville få mensen søndag. Men i dag har jeg ikke blødd ennå, bare bittelitt brun utflod, noen dråper. Sorry litt kvalmt info,,,.

Hva skjer a? Er mensen i annmarsj? I såfall rekker jeg ikke å få medisinene tidsnok og vil derfor ikke rekke uttak i mai...Jeg får kanskje ringe inn i mrg, men hva tror dere? Hva er grei med den brune utfloden, hvorfor kom den nå lissom?

 

Blir stressa jeg...

 

du er ikke blitt gravid da? første svangerskapet mitt hadde jeg litt brunt blod ca 10dpo.... bare en tanke... eller om eggløsning er seinere enn vanlig?

 

hadde du bare det brune den ene dagen, evt bare en gang i løpe av dagen? jeg har sett noen dråper på nesten hver do besøk siden i går ettermiddag..

 

det var vel bare den ene dagen.. husker ikke... er 3år siden, og endte i graviditet utenfor livmor... så litt dramatiske følelser :)

 

kanskje det er livmora som rydder opp litt etter celleprøva da:P

 

lykke til ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff lurer på om det spøker litt for meg nå å innsett i mai.

I går bestilte jeg medisinene mine (syklusdag 17) i å med jeg noen ganger får mensen litt tidelig. Medisinene regnet hun ikke med å få før torsdag og jeg regnet med at det skulle gå bra pga jeg som oftes gjerne har 21 eller 26 dager syklus (for det meste), å at jeg ikke skulle begynne på sprøyta før dag to.

Torsdagen blir altså syklusdag 22, så det burde jo gå tenkte jeg.

 

Senere på kvelden oppdaget jeg brun utflod/blod, ikke kjempe mye men litt. Pleier adri å ha brun utflod/blod (annet enn noen ganger helt på slutten av mensen), men har tenkt at dette kanskje er starten på mensen å at jeg ville få mensen søndag. Men i dag har jeg ikke blødd ennå, bare bittelitt brun utflod, noen dråper. Sorry litt kvalmt info,,,.

Hva skjer a? Er mensen i annmarsj? I såfall rekker jeg ikke å få medisinene tidsnok og vil derfor ikke rekke uttak i mai...Jeg får kanskje ringe inn i mrg, men hva tror dere? Hva er grei med den brune utfloden, hvorfor kom den nå lissom?

 

Blir stressa jeg...

 

du er ikke blitt gravid da? første svangerskapet mitt hadde jeg litt brunt blod ca 10dpo.... bare en tanke... eller om eggløsning er seinere enn vanlig?

 

hadde du bare det brune den ene dagen, evt bare en gang i løpe av dagen? jeg har sett noen dråper på nesten hver do besøk siden i går ettermiddag..

 

det var vel bare den ene dagen.. husker ikke... er 3år siden, og endte i graviditet utenfor livmor... så litt dramatiske følelser :)

 

kanskje det er livmora som rydder opp litt etter celleprøva da:P

 

lykke til ihvertfall!

 

uff da, det var leit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetiden er så lang.. sukk. Har gått på spray siden 18 april og skal på kontroll 15 mai og får håpe jeg kan starte på sprøyter da. Blir vel sikkert uttak rett etter pinsen da tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Kommer inn til dere jeg. Er det flere som har vært, eller skal, i ilden i uke 18? Jeg satte inn 2 nyyydelige fryseegg i dag, og skal teste 18 mai. La rugefestelighetene begynne :D

Håper det blir baby denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kommer inn til dere jeg. Er det flere som har vært, eller skal, i ilden i uke 18? Jeg satte inn 2 nyyydelige fryseegg i dag, og skal teste 18 mai. La rugefestelighetene begynne :D

Håper det blir baby denne gangen :)

 

heier virkelig på deg denne gange tante troll!!

- er blitt noen gamle travere her, som bør få gleden av å vandre videre til 1.tri og 2.tri og 3.tri.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt min tredje puregon sprøyte og håper virkelig at egga modner seg inni der :) har ikke tatt mer enn 75 ie før så blir spennende nå som eg har 150 !

 

Noen andre som ligger likt i løypa ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger etter, går bare å venter på mensen enda, egentlig forventet i dag, men kan ofte gå et par dager over, så håper på i løpet av helga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Har innsett på onsdag 9.mai. Håååper at dette er gangen vi får positiv test. Men er innstilt på at vi må ha flere forsøk...uendelig venting uten å vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har innsett på onsdag 9.mai. Håååper at dette er gangen vi får positiv test. Men er innstilt på at vi må ha flere forsøk...uendelig venting uten å vite...

 

Du er på Hausken stemmer ikke det ? Betalte du før du kom til uttaket. Tenkte hvis forsøket ble avbrutt så koster det jo ikke like mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det kribler veldig i magen nå! Var på ultralyd i dag og fikk bekreftet at jeg har flere eggposer som ser greie ut, så da har vi avtalt med sykehuset at det blir uttak på tirsdag! :D Gruer meg litt, på samme tid som jeg gleder meg stor. Livredd for at ikke alt skal gå greit og at jeg skal få en skikkelig knekk... Er forberedt på at vi trenger flere forsøk, men er så redd de skal finne ut at alle disse posene kun er vanncyster eller så, og at jeg liksom ikke har noenting brukbart inni der.... Jaja, krysser fingrene for at det ikke skjer!! :)

 

Husker det var endel som skulle i det i uke 19 i lag med meg, tror dette blir bra! :D Masse lykke til alle sammen her inne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Har innsett på onsdag 9.mai. Håååper at dette er gangen vi får positiv test. Men er innstilt på at vi må ha flere forsøk...uendelig venting uten å vite...

 

Du er på Hausken stemmer ikke det ? Betalte du før du kom til uttaket. Tenkte hvis forsøket ble avbrutt så koster det jo ikke like mye

 

Stemmer det, jeg er på Hausken.

Vi betalte på forhånd, men de sa vi kunne betale når vi kom opp til innsett. Dette var før første forsøk, i et pakke på tre. Så har vi betalt ekstra for isci, embryo glue etc for hvert forsøk, det har vi gjort på klinikken når vi har kommet dit.

 

Jeg vet ikke helt hvordan de gjør det om forsøket blir avbrutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har innsett på onsdag 9.mai. Håååper at dette er gangen vi får positiv test. Men er innstilt på at vi må ha flere forsøk...uendelig venting uten å vite...

 

Du er på Hausken stemmer ikke det ? Betalte du før du kom til uttaket. Tenkte hvis forsøket ble avbrutt så koster det jo ikke like mye

 

Stemmer det, jeg er på Hausken.

Vi betalte på forhånd, men de sa vi kunne betale når vi kom opp til innsett. Dette var før første forsøk, i et pakke på tre. Så har vi betalt ekstra for isci, embryo glue etc for hvert forsøk, det har vi gjort på klinikken når vi har kommet dit.

 

Jeg vet ikke helt hvordan de gjør det om forsøket blir avbrutt...

 

Oki jeg har ikkje sakt at vi skal ha tre så fikk regning på 1 forsøk. Men tror vi vil gjøre det sånn Og. Men er jammen meg ikke sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg går til fast legen. Blir sykemeldt ut forsøke når eg ber om de da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, endelig mensen i dag, nå kan jeg snart starte på sprøyter, ringer inn på mandag! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...