Gå til innhold

Vi med insett i mai :)


Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte med to små

Jeg tror det blir nytt fryseforsøk i mai. Har nå blødning etter mislykket fryseforsøk, men kunne ikke begynne rett på igjen, så da blir det nok på syklusen i mai.

Spennende saker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriv dere opp så får vi litt oversikt:-)

 

Uttak

Uke 18:

Uke 19: Håp&tro, Agnes74

Uke 20:

Uke 21:

Uke 22:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her jeg og :) Håper det blir riktig. Skal starte med sprøyter (Gonal-F andre dag mens) rundt 22-24.april og ultralyd femte dag (27-29.april) og da blir d vel uttak og innsett like etter hvis alt er rett. Ble overstimulert på langt regime i februar og håper på at denne gangen klaffer. Har allerede tadd ut medisinene, og med forrige avbrutte forsøk er vi allerede oppe i 15000kr :/ Blir fort dyrt dette, men det er verdt det!

Mai er vår måned. Krysser fingrene for oss alle XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo kanskje melde meg på her. Skal høyst sannsynlig ha egghøsting og innsett ila 17. mai-uka. Håper på at det går bra denne gangen.

 

Lykke til alle sammen! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da begynte jeg på spray på onsdag. Skal på UL den 15 mai og begynner vel på sprøyter da. Er veldig spent. Noen som vet hvor lenge man pleier å gå på sprøytene? 1 uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte jeg på spray på onsdag. Skal på UL den 15 mai og begynner vel på sprøyter da. Er veldig spent. Noen som vet hvor lenge man pleier å gå på sprøytene? 1 uke?

 

Da ligger vi ganske likt .. jeg begynte på spray på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte jeg på spray på onsdag. Skal på UL den 15 mai og begynner vel på sprøyter da. Er veldig spent. Noen som vet hvor lenge man pleier å gå på sprøytene? 1 uke?

 

Da ligger vi ganske likt .. jeg begynte på spray på mandag

 

du har vært igjennom dette før? Hvor lenge gikk du på sprøyter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte jeg på spray på onsdag. Skal på UL den 15 mai og begynner vel på sprøyter da. Er veldig spent. Noen som vet hvor lenge man pleier å gå på sprøytene? 1 uke?

Jeg gikk ca to uker, tror det er ganske vanlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ble så travelt i disse dager at vi må utsette til neste mens, men tror vi rekker det før juni begynner likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da havner jeg plutselig her! :)

 

Begynner med kort protokoll imorgen, og skal ha uttak/innsett uke 19.

 

Da er vi 5 stykker i uke 19! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også:-). Har gått på nesespray i 14 dager nå, starter med sprøyter i morgen! Ul 4. Mai og forhåpentligvis uttak og innsett 7. Og 9. Mai. Vårt 3. Ivf forsøk. Full klaff på første forsøk i 2009. Hadde et fryseforsøk i februar som var negativt. Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig å se at vi er mange som skal i uke 19! Tenker at det Må jo bare være et godt tegn, blir en fin uke tror jeg! :)

 

Har nettopp tatt en telefon til Haugesund og fått bekreftet at jeg skal begynne på sprøytene i morgen. Vi gleder oss stort, tror tiden fremover blir spennende, interessant og sikkert veldig krevende. Krysser fingrene for at det går bra, og at vi er mange som lykkes i mai! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet på sprøyter idag etter å ha brukt spray i tre uker. Det var ikke noe kjekt å sette sprøyte på seg selv, men håper det går lettere etterhvert. Skal på UL 3.mai. Er spennende tider ja, men foreløpig synes jeg det er mest stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, uke 21 må også være en bra uke, sant...?? :P

Det blir lettere med sprøyter ja, men kan bli ganske øm etterhvert da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for mai!! :) Her er det oppstart på sprøyter på fredag, og UL i Haugesund 4 mai. Masse lykke til alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ukene i mai blir bra uker. Jeg har ihvertfall troa!! :D

 

Vil ønske alle dere herlige damene her inne masse lykke til! Har en god følelse :) Krysser fingrene for alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter fortsatt med en dårlig følelse etter at forrige runde endte med dårlig olje og 9 fine, befrukta egg i søpla.... Stoler ikke helt på prosessen merker jeg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...