Gå til innhold

Vi med insett i mai :)


Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

Fredag er jo rett rundt hjørnet!! :D Spennende! 5 uker i dag, kjekt å ha noen som ligger likt i løypa :) Synes tiden går sakte samtidig som den går litt fort også, viss du skjønner :P Lykke til på fredag! :)

Merkelig, jeg synes den går BARE sakte jeg!! :P

Er 5+5 i dag, klarer ikke helt slippe angsten, så teller ned til ultralyd 25. juni ,om jeg da ser et bankende hjerte skal jeg bare slappe av og nyte ferien som er rett rundt hjørnet! :)

 

Kommer ikke til å slappe av før jeg har vært på UL jeg heller, og tror kanskje ikke angsten kommer til å slippe taket før jeg er 13-14 uker på vei. Slik har det vært de andre gangene, og føler meg om mulig enda mer engstelig for at det skal gå galt denne gangen... Krysser fingrene for at det går bra med oss alle :) Hvordan er formen da, Ele? Jeg har kvalme som går litt i bølger, men skal ikke klage :) Gleder meg til ferie om ett par uker, da reiser vi til Trysil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag er jo rett rundt hjørnet!! :D Spennende! 5 uker i dag, kjekt å ha noen som ligger likt i løypa :) Synes tiden går sakte samtidig som den går litt fort også, viss du skjønner :P Lykke til på fredag! :)

Merkelig, jeg synes den går BARE sakte jeg!! :P

Er 5+5 i dag, klarer ikke helt slippe angsten, så teller ned til ultralyd 25. juni ,om jeg da ser et bankende hjerte skal jeg bare slappe av og nyte ferien som er rett rundt hjørnet! :)

 

Kommer ikke til å slappe av før jeg har vært på UL jeg heller, og tror kanskje ikke angsten kommer til å slippe taket før jeg er 13-14 uker på vei. Slik har det vært de andre gangene, og føler meg om mulig enda mer engstelig for at det skal gå galt denne gangen... Krysser fingrene for at det går bra med oss alle :) Hvordan er formen da, Ele? Jeg har kvalme som går litt i bølger, men skal ikke klage :) Gleder meg til ferie om ett par uker, da reiser vi til Trysil :)

Jeg er i veldig god form jeg altså, jeg har litt diger og øm mage og ømme store pupper, ellers er det eneste jeg merker tett nese om kvelden som fører til dårlig søvn og tretthet... Men såpass må det være for å holde panikken i sjakk! Jeg reiser til frankrike, men det er 4 lange uker til enda! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag er jo rett rundt hjørnet!! :D Spennende! 5 uker i dag, kjekt å ha noen som ligger likt i løypa :) Synes tiden går sakte samtidig som den går litt fort også, viss du skjønner :P Lykke til på fredag! :)

 

Takk skal du ha:D DA har vi en dag mellom oss da. Ja, det er ikke så lenge til fredagen, men det er nå 2 dager da som skal gå;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...