Gå til innhold

Vi med insett i mai :)


Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

Prøvde å lete etter tråden for oss som skal ha uttak og insett i mai men fant den ikke.. La oss samles her å gjøre ventetiden kortere for hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skal ha 2. IVF forsøk i begynnelsen av mai hvis mensen er stabil...ble gravid på første forsøk, men det endre i en MA dagen før uke 12. Er utrolig spent, men gruer meg litt og. Mest redd for at egget ikke skal feste seg. Men krysser fingrene for at de skal gå bra denne gangen, og at flere egg modnes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opplegget i dag !! Begynne på spray 16 April , sprøyter 2 mai og ul 11 mai så nå e me i gang :)

 

Sprayen ska eg begynne på mens eg e på ferie i gran canaria så håpe det ikkje blir for mye bivirkninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da :) jeg slipper heldigvis spray. Og det er jeg glad for. Alt for distre til å huske å ta spray på spesielle klokkeslett... Sydentur høres vidunderlig ut. Her bare regner det hver eneste ja... Kald fog guffent, har fyra i peisen og drømmer meg bort... Ønsker så veldig en liten en... Bestevenninda mi fikk ei nydelig prinsesse i dag og. Håper det blir vår tur snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to venner som har termin i mai så det kan jo bli festligbi hormontåka !!!! Men men det har jo vert hverdagen en stund me gravide i alle kanter

 

Heldig du er som slipper spray da blir jo ventetiden en del mindre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her. Skal igang med mitt første IVF-forsøk. Starter med spray 4.april.

Endret av Agnes74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

melder meg inn her. Skal i gang med mitt første forsøk. er så spent. venter på papirer fra Ullevål, men etter det de har sagt skal jeg starte på spray 18.april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da melder jeg meg også på her. tror d blir mai...el når tar man uttak etter første mens dag? Hvertfall skal jeg ringe inn neste neste mens ( får en nå mellom 3 og 9.april. (uregelmessig-20-26 dager) Så neste derigjen skal j ringe inn (d blir da en gang mellom 25april og 7 mai faktisk...kjipt å aldri vite mer nøyaktig...) Så hva tror dere, skal jeg ta ha uttak/innsett i mai?? Skal ha kort,sterk regime.. Blir mitt første, har kun hatt en føste time i Porsgrunn, hadde så dårlig amh så skulle rett på ivf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her, håper på innsett i mai. :) Akkurat fått mens, og tror saker og ting setter i gang på neste mens. Kort regime, så ifølge mine hoderegninger, så blir det mai. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stiller vi likt så langt Metti:) Jeg har akkurat samme datoer som deg:D

 

 

Kult da må vi holde sammen :) jeg teller ned dagene og skal hente ut medisiner i dag. Men jeg gjorde en tabbe med at eg bestillte alt som var på resepten. Blir jo 13000 så håper eg slippe ta ut alt eg bestillte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Denne mnd kom mensen ganske seint (forhold til vanlig), går gjerne max 26 dager, ofte bare 21. men denne gang ble det 29 dager. Dette har vel bare skjedd 1 gang før di siste åra. Men hvertfall, så ringte jeg inn mensen 12.april. Grunnet sen mens må vi utsette uttak litt,men burde rekke uttak/innsett i mai uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, henger meg på tråden deres. Jeg skal ha uttak i uke 19. Mitt 4 ferskforsøk (1 avbrutt). Siste offentlige så håper virkelig dette er gullegget. Har ikke helt bestemt oss for når vi skal sette strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...