Gå til innhold

Tønsbergjenter - nytt treff


dorri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tror jeg er truffet av tidlig amme-tåke, så glemte helt treffet i går. Håper dere koste dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, ville gjærne vært m, men så jo ikke denne linken før i dag.... Litt av nett og mye jobb... Håper det blir nytt treff i april :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er også fra Horten og kunne tenke meg en lokal gjeng, men dersom alle fra Horten reiser til Tønsberg så er jeg med der og jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Vi har treff annenhver onsdag. Veldig koselig. Neste treff blir onsdag etter påske kl 1900 et sted på brygga i Tønsberg. Vi bytter på steder så ikke vi skal gå lei. Men for all del, kanskje vi skulle møtes i påsken også? Jeg er hjemme hele påsken og har ikke de helt store planene. Hva tror dere jenter?? Skal vi ta et påsketreff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer om jeg er hjemme, men jeg tror jeg skal på hytta? Men vi skal vel ha treff uka etter påske selvom? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kl 19. Passer for meg :) Så hvis du er med er jeg med:) Andre som vil henge seg på i kveld kl 19??? JA kom igjen a:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert :) Glad og happy er med også. Nr mitt er 98861115 hvis ikke du ser oss. Det er ikke tvil om at vi er gravide for å si det sånn.... men da slipper du å lete igjennom alle bordene :) hahaha

For dere andre.. bare å henge seg på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...