Gå til innhold

Hvor i landet bor dere/ hvilket sykehus kommer dere til å føde på?:)


Nostalgia

Anbefalte innlegg

Skedsmo her...litt blandede følelser for ahus etter forrige fødsel så ikke bestemt meg hvor det blir enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Østlandet. Blir Lillehammer for min del:-)

bor i Lillehammer, har heldigvis gang avstand til sykehuset, det er luksus=)

 

Heldiggris:-) må kjØre i ca 25 minutt vi.... Bli en nervepirrende tur for sambo vil jeg tru:-)

 

Så arti' med flere gravide i området! Kanskje vi skal danne ei gruppe og mØtes om ei stund for å dele gleder og bekymringer om dette frØet vi har i magen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt riksen og fått plass:) var der sist og føles bra å føde på samme sted igjen.

 

Du var tydeligvis fornøyd, da! :) Det er godt å høre! Første gang for meg. :) Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østlandet. Blir Lillehammer for min del:-)

bor i Lillehammer, har heldigvis gang avstand til sykehuset, det er luksus=)

 

Heldiggris:-) må kjØre i ca 25 minutt vi.... Bli en nervepirrende tur for sambo vil jeg tru:-)

 

Så arti' med flere gravide i området! Kanskje vi skal danne ei gruppe og mØtes om ei stund for å dele gleder og bekymringer om dette frØet vi har i magen? :)

 

Det hadde vært artig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor i Oslo, og har akkurat fått innvilget fødeplass på Riksen. :) Har termin 25.november.

Jeg har også fått plass på Riksen.termin 4.nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Bergen, skal føde på Haukeland. Har hatt to svært ulike fødsler der før, spent på hvordan den tredje blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok Universitetssykehuset i Nord-Norge her :-) bor ca 10 mil unna sykehuset, men satser på at lille <3 ikke har hastverk. Vil nødig ta en som svigersøstren min tok. Fødsel i Lavangsdalen i ambulansen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Tromsø. Tror fødeplass blir Universitetssykehuset i Nord Norge 8Tromsø), men kanskje flytter vi til Oslo før fødsel og da blir det kanskje Riksen som sist. Skal søke dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

ingen som skal føde på gjøvik i november ???? jeg skal hvertfall min 4.de .. fornøyd med sykehuset ... kansje vi prøver i vann .. men er ikke noe jeg har tatt stilling til enda men ... leker med tanken.. men trygt og godt på fødestuen åda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 1. november. Skal føde på Haukeland, siden jeg bor i Bergen. Babyen blir en keiser, som kommer 4 uker før. hopper litt fram og tilbake mellom oktober og november klubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...