Gå til innhold

Hvor i landet bor dere/ hvilket sykehus kommer dere til å føde på?:)


Nostalgia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oslo. Vi har søkt på Ullevål fordi de har sykehus hotell. Tenkte det var greit å kunne ha eget rom og mulighet for at pappan kunne være der også. Har hørt at Riksen også skal være bra, men jeg kjente bare på det at det var greit å ha pappa der på natten, og litt ro rundt det med amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo. Vi har søkt på Ullevål fordi de har sykehus hotell. Tenkte det var greit å kunne ha eget rom og mulighet for at pappan kunne være der også. Har hørt at Riksen også skal være bra, men jeg kjente bare på det at det var greit å ha pappa der på natten, og litt ro rundt det med amming.

 

Jeg fødte førstemann på Ullevål , veldig fornøyd. Nå var ikke jeg på sykehus hotellet da men flere venninner har vært fornøyd med det å:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Follo og tilhører a-hus. Men vurderer å søk til Fredrikstad. Har mange venninner som har født der og har hørt mye bra. Vi bor akkurat på grensa mellom Østfold og Akershus, og det er litt lengre til Fredrikstad men ikke så mye at det er avgjørende for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslo. Vi har søkt på Ullevål fordi de har sykehus hotell. Tenkte det var greit å kunne ha eget rom og mulighet for at pappan kunne være der også. Har hørt at Riksen også skal være bra, men jeg kjente bare på det at det var greit å ha pappa der på natten, og litt ro rundt det med amming.

Får man automatisk plass på sykehushotellet når man har fått fødeplass på Ullevål, eller må man søke plass på hotellet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor rett ved stavanger, så på meg blir det stavanger universtitetsykehus for 3.gang :) Er veldig spent på hvordan denne fødselen blir, har hatt to vidt forskjellige fødsler - der begge to har hatt det travelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Arendal, så jeg skal føde på Sørlandet Sykehus Arendal, for 3.gang. Forhåpentligvis får prøve den nye stua med fødekar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Halden og skal føde på Fredrikstad sykehus, som sist. Følte oss så godt tatt vare på i en (i følge jordmødrene og legene på sykehuset) tøff fødsel med svangerskapsforgiftning og til slutt vakuum-fødsel. Jeg har ingenting å sammenligne med, men det skal jeg få nå! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råde i Østfold. Jeg ønsker å føde på B7 på Fredrikstad sykehus, hadde en fantastisk opplevelse der da jeg fødte min sønn for 19 mnd siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Arendal, så jeg skal fØde på SØrlandet Sykehus Arendal, for 3.gang. Forhåpentligvis får prØve den nye stua med fØdekar:)

 

Skal også fØde i Arendal, 3.gang for meg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østlandet. Blir Lillehammer for min del:-)

bor i Lillehammer, har heldigvis gang avstand til sykehuset, det er luksus=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østlandet. Blir Lillehammer for min del:-)

bor i Lillehammer, har heldigvis gang avstand til sykehuset, det er luksus=)

 

Heldiggris:-) må kjøre i ca 25 minutt vi.... Bli en nervepirrende tur for sambo vil jeg tru:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...