Gå til innhold

Noen fått innkallelse til ordinær UL ?:)


Prøverpåentil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg var til legen torsdag for en uke siden, og hun sa at jeg kom til å få innkallelse... Men den er ikke kommet til meg enda...

Men det er jo leeenge til :) Hehe... Gleder meg til 12 uker er fullgått, og jeg kan slappe litt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått :-D 3. Mai :-D er litt lenge til, men gleder meg supermye :-D skal bli spennende å se om det blir lillesøster eller lillebror til tuppa mi på 2 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått :) 26.april. Bare tiden kunne gått litt fortere!!!

Lurer på om jeg skal strikke i blått eller rosa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jordmor har sendt hendvendelse enda :) Så blir vel å få brev om ikke så lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det samtidig som jeg fikk bekreftet fødeplass på Riksen. Alt for lenge til...18 mai! Jeg er nå 10+0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er dere på vei den datoen dere har fått innkallelse da? Og hvor lang tid tok det fra legen sendte inn brevet til dere fikk tilbakemeld?:)

 

Jeg var hos legen på Torsdag, og gleder meg sånn.. er 12+0 idag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok ca 1 1/2 uke fra legetime til jeg fikk brevet med fødested og ul. Jeg har fått time 2 mai, er da 18+3! Jubler også et lite hurra i dag for 12+0!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått fødeplass? Jeg var hos en grusom turnuslege som ikke visste når det ble søkt om fødeplass, men at det sikkert skulle gjøres på ultralyden. Er det bare jeg som mangler fødeplass nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordinær ultralyd 21. mai på meg. Var på tidlig ultralyd i dag og det var deilig å se et lite hjerte som slo. Jeg er 8+5 i dag og har tremin 26 okt. Endelig er det vår tur :) vært prøvere i nærmere 3 år nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått ul.time 7 mai. Men skal på en privat en denne uka,når jeg runder uke 12 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Har dere fått fødeplass? Jeg var hos en grusom turnuslege som ikke visste når det ble søkt om fødeplass, men at det sikkert skulle gjøres på ultralyden. Er det bare jeg som mangler fødeplass nå?

 

Tror ikke du behøver søke fødeplass med mindre du bor i Oslo? I såfall kan du søke selv.. http://www.oslo-universitetssykehus.no/omoss/avdelinger/fodeavdelingen/Sider/soke-fodeplass.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *muffa*

Jeg har fått 30. mai, er vel da 18-19 uker på vei. Leeeeeeenge å vente :) Tidlig UL nå 2. april. Spent ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått fødeplass? Jeg var hos en grusom turnuslege som ikke visste når det ble søkt om fødeplass, men at det sikkert skulle gjøres på ultralyden. Er det bare jeg som mangler fødeplass nå?

 

Tror ikke du behøver søke fødeplass med mindre du bor i Oslo? I såfall kan du søke selv.. http://www.oslo-univ...-fodeplass.aspx

 

Aha! Satser på at jeg ikke trenger det i Bergen da. Skal ta det opp med legen neste uke når jeg er på kontroll i tilfelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg eeeendelig fått time til ordinær ul. 14 mai. Da er jeg vel rundt 19 uker :) Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal reise bort i uke 18, og skulle gjerne tatt ul. i uke 17, pleier de å kunne ta da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom brevet i posten :) Jeg har fått time til ordinær UL 11.mai. Gleder meg masse, selvom det er leeeeeenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått ordinær ul når jeg er 16+4 jeg :o Litt tidlig? Altså.. gjør meg ingenting altså.. ble egentlig litt glad for at jeg bare trenger å vente 2,5 uker.. tok jo nettopp privat ul.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på innkalling jeg og... Tror jeg ble henvist for en uke siden. har ikke fått brev enda. håååper det kommer i påska:-):-):-):-) og håper på å få det i april!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...