Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)


Tante_Esel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei forstår den. Komme ikke til å gjør de eg heller:) har jo betalt for 3 forsøk så skal nå bruke de først:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Puma, jeg var på UL i dag og skal ha uttak mandag! Vi skal til Danmark, så nå må vi bestille og ordne. 6-7 egg denne gangen håper de er modne og fine mandag. Hvordan gikk din UL i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Så spennende! Hvilket forsøk er du på? Ikke nok stimulert jeg, så nå blir det trippel dose i helga og ny UL på mandag. Har opprettet egen tråd for uke 15 og 16, så vi kan følges der..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Så spennende! Hvilket forsøk er du på? Ikke nok stimulert jeg, så nå blir det trippel dose i helga og ny UL på mandag. Har opprettet egen tråd for uke 15 og 16, så vi kan følges der..?

 

nei nei puma!! Nå får du ta å snakke litt til de eggstokkene dine, og be dem om å skjerpe seg litt!! trippeldose blir nok mannen fornøyd med :D haha :P lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humre.. ja, du sier noe der, Adine. Kanskje bare lefsene igjen av Han på mandag... ;)

 

hihi :) nå ler jeg her :) ikke lett den der hormonstimuleringa!! Håper at du klarer å produsere og modne nok egg til forsøk og baby :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, påskeeggdoktoren i porsgrunn skrøt av mine fantastiske verpeevner. Hadde jeg vært eggleggerhøne, hadde jeg vært sterkt ettertraktet. Men denne høna venter på kylling. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...