Gå til innhold

Slimproppen er gått, fødsel? Alle som vil:)


kaos83

Anbefalte innlegg

Håper noen kan se:) er super spent, vet d er tidlig men siden legene trodde fødsel i uke 26 er jeg fornøyd med å ha kommet til uke 33. Baby er stor og legene vil ikke stoppe fødselen om den kommer nå. Klem 011083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

32-6 idag i følg ul termin. Men vet at menstermin er riktig pga vet når befruktning var osv så da er jeg 33-4 idag tror jeg:) så uke 35 passer veldig bra ift dine beregninger:) har sykt mye kynnere idag..

Tusen takk for at dere så på meg igjen:)

Om noen får opp om det blir en veldig rask fødsel denne gang også...?

Jeg er så spent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen kan se:) er super spent, vet d er tidlig men siden legene trodde fødsel i uke 26 er jeg fornøyd med å ha kommet til uke 33. Baby er stor og legene vil ikke stoppe fødselen om den kommer nå. Klem 011083

 

Så spennende tid du er inne i nå :)

 

35/36 var tallet som kom til meg, ganske så klart! 36 egentlig litt klarere enn 35, men jeg klarer liksom ikke bestemme meg helt :P Når det gjelder fødsel har jeg stor tro på at får en rask fødsel denne gangen og... kanskje ikke like rask som sist, men allikevel raskt nok ;)

 

Tvitvi!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen kan se:) er super spent, vet d er tidlig men siden legene trodde fødsel i uke 26 er jeg fornøyd med å ha kommet til uke 33. Baby er stor og legene vil ikke stoppe fødselen om den kommer nå. Klem 011083

 

Så spennende tid du er inne i nå :)

 

35/36 var tallet som kom til meg, ganske så klart! 36 egentlig litt klarere enn 35, men jeg klarer liksom ikke bestemme meg helt :P Når det gjelder fødsel har jeg stor tro på at får en rask fødsel denne gangen og... kanskje ikke like rask som sist, men allikevel raskt nok ;)

 

Tvitvi!

 

Klem

 

Du har PM, forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Jeg føler rundt den 20 mars. Så i neste uke en gang. En skikkelig sprek gutt som klarer seg utmerket. Føler en fin fødsel. Intenst i 1 times tid, men føler du får ei jordmor du får skikkelig god kjemi med denne gangen. Det kommer til å gå fort, men kontrollert om jeg kan si det sånn. Kan jeg spørre hvorfor du står i fare for prematurt?? Ser du noen flere barn på meg? Vi begynner prøving i juni om vi får klarsignal fra Gyn pga konisering av livmorhalseni januar. Får du opp noen komplikasjoner i et evt nytt svangerskap? Og noe kjønn? F: 24.01.85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Muffins

Babyen kommer om ikke lenge. Tipper innen ei uke. Fødselen går veldig raskt, og det er over før du rekker å tenke! Har du ordnet med ambulanse? Det ville jeg ha gjort om jeg var deg.

 

Og jeg tror du kommer til å takle smertene veldig bra, du puster deg fint igjennom riene, og jeg ser ei veldig fornøyd mamma når jeg ser på deg nå. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Muffins

Forresten, er det ei jente du skal få? Så mange sånne rosa helsepledd (?) når jeg så deg på barsel nemlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellasnella :)

Takk som så, jeg fikk beskjed om at jeg ville gå i prematur fødsel i uke 26 grunnet nebbing ( mormunnåpner seg innen i fra babysiden, da vil babyen mulig presse seg ut som en kjegle ) i tilegg bødninger. Sterke kynnere menssmerter og nedpress... Dette er bedre nå, men jeg har fremdeles mye nebbing. .. På forgje kontroll sa jordmor at limorhalsen var begynt å bøye seg fremover...

Ang deg føler jeg at innen august sitter den, og at d er en liten gutt.. Føler litt kanskje d blir noen komplikasjoner, mulig du har en kjemisk eller noe på første forsøk.. Og at du blir litt fortvilet. Men jeg føler deg veldig fruktbar faktisk. Så tror ikke det vil stå på befruktningen iallfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, er det ei jente du skal få? Så mange sånne rosa helsepledd (?) når jeg så deg på barsel nemlig ;)

 

Hei og takk som så:)

Jeg venter mon første gutt, men vi har tre jenter til sammen her hjemme så derfor du ser mye rosa tipper jeg:)

Jeg har ikke bestilt ambulanse, tror ikke jeg får det? Er det vanlig om mann har hatt to styrtfødsler? Bor nesten en time fra sykehuset da så er litt spentom jeg når det, uten ambulanse? Men har ikke kontroll før om noen uker så da blir d vell uansett for sent om jeg føder nå snart. Jeg gleder meg veldig. Kjøpt vogn idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ flott at du har gått så lenge som du har gjort med kort livmorhals da!! :) spennende tid foran deg du da! Håper du går helt til termin. Jeg håpet celleprøvene mine er fine fremover for da setter vi i gang prøving med nr 3. Sikkert spinnvilt å få 3 barn på 4 år, men jeg tar ikke sjansen på å vente i tilfelle jeg må fjerne enda mer. Gutt nr 3 er hjertelig velkommen!! Så lenge jeg ikke føder lenge før tiden så spiller det ingen rolle hvor lang tid det tar! Kjenner på meg at det nærmer seg fødsel på deg nå!! Spennende! Er det en skikkelig aktiv gutt du har i magen?? Får opp en skikkelig guttegutt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde ikke ventet å gå så lenge:) men nå klarer jeg å gjøre svært lite uten å få sinnsykt vondt. Så kjenner jeg er klar. Dessuten så tenker jeg at jeg at når alfred kommer er han stor frisk og rask. Jeg har full tiltro til universet og vet je får en perfekt liten gutt:) han er ganske aktiv ja hehe.. Ja jeg vet ikke men kjenner kroppen er igang så til termin er vell lite sannsynlig;) han kommer når han er klar vet jeg...

Jeg skjønner deg godt, hadde ikke ventet jeg heller, selv om d blir mange små.. Men så vil de ha veldig glede av hverandre... Og d er et stort pluss.:) når jeg ser på deg idag er jeg veldig usikker på kjønnet, men letttere å se når du er gravid kanskje.. Med mindre d blir fire barn hehe. Lyst på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant den tror eg :P Men husker du hva eg har sagt før? får iallefall opp april nå... etter 15april...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt lyst på 4 barn. Men da er det nok stopp også. He He.. Nå gleder jeg meg bare til å få grønt lys fra gynekologene og starte prøvingen. Har egentlig en følelse av at den sitter fort når vi først begynner. Men det hor tiden vise. Blir uansett spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant den tror eg :P Men husker du hva eg har sagt før? får iallefall opp april nå... etter 15april...

 

Mtp det var lenge til:) tror det var det samme du så sist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt lyst på 4 barn. Men da er det nok stopp også. He He.. Nå gleder jeg meg bare til å få grønt lys fra gynekologene og starte prøvingen. Har egentlig en følelse av at den sitter fort når vi først begynner. Men det hor tiden vise. Blir uansett spennende.

 

Bellasnella idag føler jeg juni på deg, fått noe svar på prøvene, evt klarsignal til prøving?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tror jeg det skjer noe her.. har hatt kynnere siden i går kveld, og nå begynner det å ta seg opp å bli vondere... kan seff slutte igjen. men nå har det vart rimelig lenge:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...