Gå til innhold

Konkurranse - avsluttet


elin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bæretøy - Mei Tai =) Fantastisk oppfinnelse! Baby som satt ergonomisk og godt inntil meg - og jeg fikk armene fri til å gjøre noe annet enn å bære og bysse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pledd i merinoull. Kan brukes til alt!

 

Jeg bruker de som som ekstra "laken" og "dyne" i både barnesengen og vognen. Jeg legger det mellom babygymen og babyen om det er gulvkaldt. Jeg pakker henne inn i det når hun trenger litt ekstra varme og kos (f.eks. etter bad, under amming eller innsovning). Også kan mor bruke det hvis hun fyser på føttene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Definitivt Babycook fra beaba! Vi har spart masse penger på å lage maten til vesla selv. og så vet vi akkurat hva hun får i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammeputa. Okei, ikke helt til babyen, men til babyen fordi hvis ikke hadde mamman vært en mor full av muskelknuter og stress. Babyen har en "harmonisk" og ammeflink mamma via ammeputa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn utenom de store tingene som f.eks barnevogn, så må det være:

 

KOSEN.. når han er urolig på natten er det som regel bare å finne den og legge den til ansiktet, så blir det stilt :)

 

på lik linje så har eg også:

 

MELKEPULVER BOKS. Da eg sluttet å amme så var den genial til å telle opp 3 porsjoner med melkepulver, til natten eller til turen.. Da var det kjapt gjort å lage til melk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Vi kjører i gang med en ny konkurranse.

Denne gangen kan du vinne en Easygrow vinterpose med tilhørende lammeskinn til å ha inni. Premien er verdt hele 2649 kroner.

 

Vinterposen skal tåle det norske klimaet og skal være god og behagelig for barnet ditt.

Easygrow kommer med en forlengerfunksjon som kan gjøre posen opp til 130 cm, og passer derfor fra nyfødt til 5-års alderen.

 

For å være med i trekningen må du svare på følgende:

Hva er det smarteste/kjekkeste dere har kjøpt til babyen?

 

Vi trekker en vinner torsdag 15. mars. Husk også at du må svare med nick!

Lykke til!

Vi kjøpte vugge man kunne henge fra taket og den var himmelsk....så vi gjentar (forhåpentligvis) suksessen nå når nr to kommer i Mai 2012 :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Philips vannkoker med temperatur innstilling( 40 60 80 100) med flaskebarn var den gull verdt. Kokte opp vann og varmet det opp til 40 grader når det var tid for mat. 60 grader til grøt og spiseklar på null,niks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt Doomo liggestol(med alt tilbehør som vippestativ, pose lekestativ og babysele):-) Den er fantastisk! Barna elsker den, du kan bruke den fra 0-7 år, den er lett å hive i bilen når vi skal til svigers, babyen har god liggestilling, og den kan verken knekke eller bli skjeiv som en vanlig liggestol! Rett og slett elsker den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...