Gå til innhold

Konkurranse - avsluttet


elin

Anbefalte innlegg

en 120x200 madrass til å ha på barnerommet:

 

brukt til kos, lek, foreldresoving og veldig mye hopping&dansing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

besafe izi sleep baby stol..så praktisk å ha med babyen på tur og setter den bare ned på TFK vogndelen, og babyen sover behagelig. Bedre enn å overføre fra et sittende stolsete til babybag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newborn set til tripp trapp stolen så hun kan sitte sammen med oss under måltider og gulpekluter for både kos og gulping ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Foruten de «obligatoriske» tingene, som barnevogn og bilstol (med base, ikke uten!), må jeg si flaskekokeren for mikrobølgeovner fra Avent. Jeg holdt på å stresse meg ihjel av pumping, koking og alt det der. Denne sparte meg for utrolig mye tid, energi og strøm. Fire minutter i mikroen, vips ferdig!

 

Og, min manns favoritt, bleiebøtta fra Korbell. Helt uslåelig på lukt, trodde aldri jeg skulle se nytten i den, men fader den er grei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Veldig mye jeg vil jeg, men jeg veger å si Neocate MME, den reddet mini og meg da mini fikk konstantert melkeallergi. Denne er melkefri, så det var deilig da hun endelig fikk i seg mat igjen etter brystnekt og vektnedgang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Soveposen" !!! Uten tivil:-) En slik som gjør at mor kan sove hele natten uten å måtte opp fjørten ganger for å redde den lille makken som ligger på tvers i toppen av sengen, med beina over sengekanten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smareste jeg har noensinne har kjøpt: Emmaljunga City Cross. Hvorfor var det ingen som fikk meg interessert i det før ungen var et halv år gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe ennå, men hvier med med likevel, venter på en liten i august :)

 

Er veldig glad i å gå tur, så jeg tenker at min beste investering vil bli barnevogn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Vi kjører i gang med en ny konkurranse.

Denne gangen kan du vinne en Easygrow vinterpose med tilhørende lammeskinn til å ha inni. Premien er verdt hele 2649 kroner.

 

Vinterposen skal tåle det norske klimaet og skal være god og behagelig for barnet ditt.

Easygrow kommer med en forlengerfunksjon som kan gjøre posen opp til 130 cm, og passer derfor fra nyfødt til 5-års alderen.

 

For å være med i trekningen må du svare på følgende:

Hva er det smarteste/kjekkeste dere har kjøpt til babyen?

 

Vi trekker en vinner torsdag 15. mars. Husk også at du må svare med nick!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Acta Graco bilstol - men det geniale var ikke selve bilstolen, men tralla som man får kjøpt til!

 

HELT genial! Tralla er liten og lett, tar bitteliten plass, og så smetter man bare bilstolen oppi. Perfekt til småturer, kjøpesenterturer og liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel være vippestolen, den ble veldig mye brukt. Vogn tenker jeg at er en selvfølge. Ellers så må det være ole brum gåbilen, den er brukt i maange timer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yrild

Manduca bæresele :-) Fantastisk praktisk og kan fortsatt brukes på ryggen i skogen nå når lillemann på 3 (og 16 kg) er litt sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett par bittesmå ¨gamasjer¨som holder alle typer sokker godt plassert på føttene til lille! :)

Endret av Linerlen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...