Gå til innhold

Konkurranse - avsluttet


elin

Anbefalte innlegg

Bæretøy!

hadde nok ikke klart å lage middag og holde huset i orden alene hjemme med kiss-barn uten. i tillegg til at handleturer, og annet aldri var noe problem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde en vogn med ganske dårlig solskjerming, så jeg trålte internett og jeg fant noe som ligna på et andenebb som ble festa på vogna. helt genial! kan ikke huske hva den hette,men mange som henvendte seg å lurte på hvor de fikk tak i den.

Den var laget av et tynt stoff som slapp gjennom luft,slik at når ho sovna så kunne vi trekke skjermen ekstra langt ned så ho ble skermet for både lys og inntrykk men samtidig fikk masse frisk luft.

må investigere litt til så jeg kan finne den igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten harepus! Han heter Buppe og er vår lille sønns aller beste venn. De har sovet sammen siden han var nyfødt, og hvor enn han går dingler en loslitt, lysegrå Buppe etter øret i hånda hans.

 

Vi kjøpte mye praktisk og nyttig til babytiden, men denne harepusen har gitt maksimalt med kos og omsorg. Dette er ekte kjærlighet!

 

(En gang ble stakkars Buppe gjenglemt blant laknene på et hotell i USA. Himmel og jord måtte settes i bevegelse, og noen dager etter dukket Buppe opp som budleveranse på mammas kontor.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste vi kjøpte når jeg bort i fra ting man ikke kan unnvære som vogn, seng.o.l....

Vi kjøpte en softbag, og det var fantastisk inne og ute når babyen skulle flyttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæresjaletet til førstemann skal jeg bruke om igjen nå til babyen som kommer:)

 

Hadde IKKE klart meg uten!

Veldig praktisk og ikke minst bra for min egen belastning!

Kjekk for å ikke få rygg og nakke skader:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ammepute. Den er helt perfekt, ikke bare til å bruke under amming, men for å ha babyen på fanget. Under flyreiser er den genial, da den avlaster armene og 6 timer i flyet med baby på fanget ble uproblematisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en god, solid og stor barnevogn, som er tidløs og som er like god og fin i dag når jeg venter nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være bilstolen. den kunne vugges. så gulle vart stille så fort vi la han nedi den. håper den blir like bra for nr 2 som kommer til vintern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babygym og saccosekk. Saccosekken er vel mest til slitne foreldre som da kunne sitte på gulvet hele tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meitai. Kunne brukes fra hun var nyfødt, og kan bære på både mage og rygg. Lett å knyte på, og lillemor roer seg med en gang hun kommer opp i den. Klarte ikke å dytte vogna pga ks og snø, så meitaien ble redninga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...