Gå til innhold

Konkurranse - avsluttet


elin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hercule Poirot

Beste vi hadde var babysafen, eller sovepose, som en annen sa at det som regel kalles i dag. Helt avhengig, brukte den i hvilken som helst seng,.. Med babysafe og en liten Nasse Nøff og "Pus" var verden god. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg faktisk må si vognpose med lammeskinn! Jeg fikk i desember og det var en kald vinter.

Vogn, klær og slike ting er mer en selvfølge mener jeg.

Ellers var vippestol og bæresjal en fin måte å få gjort ting i hjemmet utenom sovetidene som ofte var korte i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En seng som festes i vår dobbeltseng, slik at man slipper å gå ut av sin egn seng og hente babyen når man ammer om natten. Babybay heter den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe av det smarteste var et stellebord til å feste oppå grindsengen (den dekker halve sengen). Genialt å ha når man bor for trangt til å ha stellebord for seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Barnevogna som har trillet milevis!!! Men det smarteste tilbehøret til vogna for å gjøre turene supre var en Tinkafu koppholder!!! Kaffe, frukt, nøkler, penger og mobil og vi rullet avgårde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Vi kjører i gang med en ny konkurranse.

Denne gangen kan du vinne en Easygrow vinterpose med tilhørende lammeskinn til å ha inn. Premien er verdt hele 2649 kroner.

 

Vinterposen skal tåle det norske klimaet og skal være god og behagelig for barnet ditt.

Easygrow kommer med en forlengerfunksjon som kan gjøre posen opp til 130 cm, og passer derfor fra nyfødt til 5-års alderen.

 

For å være med i trekningen må du svare på følgende:

Hva er det smarteste/kjekkeste dere har kjøpt til babyen?

 

Vi trekker en vinner torsdag 15. mars. Husk også at du må svare med nick!

Lykke til!

leikegrind for min del da lærte barna og være litt aleine i sitt egent selskap og derfor klarte barne og leke for seg sjølv og kunne være litt aleine.. =)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står mellom ammemadrassen og en badestol til bruk i badekar. :)

 

Ammemadrassen fikk meg til å føle meg trygg når baby lå mellom oss i sengen,og ikke minst fikk den baby til å føle seg trygg når jeg la den over i sin egen seng.

 

Badestolen var genial! Plutselig ble det gøy å bade og ikke bare "jobb", fordi du fikk frigjort hendene til å leke og vaske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann.

Vi kjører i gang med en ny konkurranse.

Denne gangen kan du vinne en Easygrow vinterpose med tilhørende lammeskinn til å ha inn. Premien er verdt hele 2649 kroner.

 

Vinterposen skal tåle det norske klimaet og skal være god og behagelig for barnet ditt.

Easygrow kommer med en forlengerfunksjon som kan gjøre posen opp til 130 cm, og passer derfor fra nyfødt til 5-års alderen.

 

For å være med i trekningen må du svare på følgende:

Hva er det smarteste/kjekkeste dere har kjøpt til babyen?

 

Vi trekker en vinner torsdag 15. mars. Husk også at du må svare med nick!

Lykke til!

 

Bæremeisen - Littellife voayger 2. Det er helt fantastisk å kunne komme seg litt ut i marka, men blir veldig lei disse rundt kvartalet rundene. Tok litt tid før vi kunne bruke den til lillemor, men åh den er gull <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nytt babysete :)

kjempefornøyd

 

men elsker det store saueskinnet, som hun ligger og koser seg på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vinterbaby, og kjøpte en vinterpose til babybilstol. Brukte den både i bilstolen og i vogna første halvåret, og den var helt topp! Sparte mye styr med å kle av og på dresser når vi skulle noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vognen er det smarteste og mest nødvendige jeg har kjøpt til mine barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...