Gå til innhold

Konkurranse - avsluttet


elin

Anbefalte innlegg

En elektrisk flaskevarmer,så jeg slipper å koke opp vann hele tiden.....skal jo først amme så lenge som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt klart, uten tvil Simo duo vogn. Hadde ikke greid meg uten den fantastiske vuggefunksjonen til vognen da mitt barn kun sovner mens vi vugger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Visten

Tvillingvogna var det smarteste kjøpet vi gjorde da vi ventet barn nr. 3.

Tvillingvogn er kanskje en selvfølge når man får tvillinger, vi har 'bare' pseudotvillinger, to barn med ett års mellomrom, og dobbel vogn var kjempeflott - i tillegg hadde vi festet et ståbrett på den slik at også det største barnet kunne få haik... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

babygym. er blitt mye brukt av både nr en og to :) uten den hadde det ikke blitt gjort mye husarbeid (eller handarbeid he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..

Det må være fisher price vippestolen, den har lillegutt brukt daglig fra vi fikk tak i den! Helt avhengig:) også holder den til 18 kg. Så vi kan bruke den noen år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ♥ JuniGull10 ♥

Barnevogn; Simo Kombi.

 

- Fungerte som seng i stua på dagtid de første ukene.

- Bagen fungerte som seng om natten de første ukene (la den oppi sprinkelsenga).

- Vi var MASSE på trilletur og jeg fikk trimmet!

- Vognen har jo plass til litt av hvert under, så jeg hadde frie hender.

 

- Den samme vognen fungerer for øvrig som sovevogn i bhg i dag og vil vare ut hele vognperioden. Vi triller frem og tilbake til bhg hver dag og den er topp i all slags vær og føre.

 

+++ :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

barnevogn siden jeg ikke har egen bil og seng som kan settes inntil min egen, mye lettere på natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, uro er det smarteste vi har kjøpt.

Vogn, bilstol osv er de mest nødvendige tingene vi kjøpt.

Men småen elsker uro med fine lyder, farger, mønstre, figurer og at den beveger seg.

Hadde en over senga, lekegrinda også hadde vi sånn fin greie på vogna, (nå husker jeg ikke hva man kalte det men henger slik at babyen så den) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær hadde jeg jo ikke klart meg uten da - lol ;o)

Men - av ting: Ville ikke klart meg uten bilstolen til nr1. (Bodde avsideliggende..)

Til nr 2 var det uten tvil barnevognen som var super =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

McLaren vogna ble brukt mye, veldig kjekk å ha med på reise og med i bilen, siden den blir så liten når den legges sammen. Da jenta vår var baby hadde vi en softbag oppi. Vi bruker den ennå på ferie (hun er nå 4 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...