Gå til innhold

Treff i Oslo for oss som venter høsten 2012?


MammaNoël

Anbefalte innlegg

Jeg har vært med på alle treffene... og det har kommet med nye hver eneste gang:) Og det er termin alt fra august til november som er med i høstgjengen:) Opptil flere som har termin både i oktober og i november. Så det er bare å joine;)

 

Jeg får desverre ikke vært med denne gangen da jeg er innlagt på Riksen, og ligger nå her og ruger på mine 2 søte små i magen. Men kommer sterkere tilbake når småtassene er ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin i midten av oktober, og har vært med siden det første treffet ;) så bare å henge seg på! Høstmånedene er jo tross alt sept, okt og nov ;)

 

Bord er servert på Dinner kl 18, førstkommende tirsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror kom 06.08.12. kl.21.59. Riene starta ca kl 18.15. Virkelig ein drømmefødsel.

Les gjerne innlegget på 3.trimester "Drømmefødsel..." (samme som på terminklubb August 2012).

 

Koser oss heime no....håpar de hadde eit fint treff mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Hei :)

Jeg fikk en iten gutt i begynnelsen av september og er veldig klar for å komme meg ut og treffe andre mødre i samme situasjon. Helsestasjonen kaller ikke inn til barselreff før gutten min er 3 måneder og det synes jeg er lenge å vente så jeg håper det er noen her som har lyst til å treffes for kafe turer, ut å trille og finne på andre koselige ting sammen i permisjonstiden. Jeg er 38, dette er mitt første barn og han er nå 8 uker.

Håper det er noen der ute som vil treffes å finne på noe hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med på alle treffene... og det har kommet med nye hver eneste gang:) Og det er termin alt fra august til november som er med i høstgjengen:) Opptil flere som har termin både i oktober og i november. Så det er bare å joine;)

 

Jeg får desverre ikke vært med denne gangen da jeg er innlagt på Riksen, og ligger nå her og ruger på mine 2 søte små i magen. Men kommer sterkere tilbake når småtassene er ute:)

 

Hei :) Jeg ser du skriver at du har vært med på alle treff i høst gruppen og at nye joiner hver gang. Jeg er sååå klar for å komme meg ut litt å treffe andre i samme situasjon. Kan jeg få være med hvis dere er en gjeng som har startet en barselgruppe? Når skal treffes neste gang i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...