Gå til innhold

Treff i Oslo for oss som venter høsten 2012?


MammaNoël

Anbefalte innlegg

Venter barn nummer to i starten av september. Flytter til Oslo til sommeren så ønsker å møte andre småbarnsmødre.

Hadde en fantastisk mammagruppe med barn nummer en og satte stor pris på treff også før de skjønne småtrollene kom til verden.

 

Noen som er interessert i å møtes å utveksle tanker og erfaringer?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg også skal ha nr to i september, bor i Oslo. Også veldig fornøyd med forrige mammagruppe, så vil gjerne møte andre mammaer denne gangen også. Jeg blir gjerne med på treff!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de tenkt på å slå deke sammen med "sommermager..." som står rett over under bim-treff oslo??? Eg har f.eks. termin 18.aug (før ord.ul) og venter nr 2. Bur i Oslo og hadde ei fin gruppe sist. Vil gjerne ha det no også.

Berre eit tips!

 

åse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg også skal ha nr to i september, bor i Oslo. Også veldig fornøyd med forrige mammagruppe, så vil gjerne møte andre mammaer denne gangen også. Jeg blir gjerne med på treff!

 

 

Så herlig! Vi får med oss en gjeng til og avtaler treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de tenkt pÅ Å slÅ deke sammen med "sommermager..." som stÅr rett over under bim-treff oslo??? Eg har f.eks. termin 18.aug (før ord.ul) og venter nr 2. Bur i Oslo og hadde ei fin gruppe sist. Vil gjerne ha det no ogsÅ.

Berre eit tips!

 

Åse

 

Aha! Har ikke fÅtt med meg at sommeren strakk seg sÅÅ langt;) i min sommer gruppe sist var vi nesten bare juni og juli barn. Men de fÅr vi kanskje holde litt oppsikt med. HÅper bare pÅ Å bli kjent med noen som man kan "være hjemme med" nesten hele permisjonen. Er jo litt trist Å være den eneste i permisjon de siste par mÅnedene:)

 

Men skal sjekke det ut. Tak for godt tips;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin i september, førstegangs. Men får 2 på kjøpet i samme slengen jeg da:) er gjerne med på treff etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også termin i september, førstegangs. Men får 2 på kjøpet i samme slengen jeg da:) er gjerne med på treff etterhvert:)

Oi, gratulerer med dobbelt opp :) spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har termin midt i august, vet egentlig ikke om det er sommer eller høst :) men vil gjerne være med på treff.

Vi har en gutt fra før som blir 2 i oktober.

Endret av Mariflo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin i september, førstegangs. Men får 2 på kjøpet i samme slengen jeg da:) er gjerne med på treff etterhvert:)

Oi, gratulerer med dobbelt opp :) spennende!

 

Ja så koselig! Gratulerer med to:) Du er hjertelig velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har termin midt i august, vet egentlig ikke om det er sommer eller høst :) men vil gjerne være med på treff.

Vi har en gutt fra før som blir 2 i oktober.

 

Men så koselig!:)

Du er uansett hjertelig velkommen til å være med oss i alle fall!!:)

Så gøy at dere også har en gutt fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tid passer best for dere å få til et eventuelt treff? Er det lettest på hverdager rett etter jobb? På kveldstid hverdag? I helgen?

 

Og hvor kunne dere tenke dere å treffes?

 

Kom gjerne med innspill:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del passer det bra hverdager etter jobb. Forrige mammagruppe jeg var i møttes på peoples ved sentrum scene, det var helt ok. Er kjekt å bli litt kjent før babyene kommer, for da skjer det så mye annet (bæsjing, gulping, amming osv) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hverdager på ettermiddagen eller tidlig kveld passer for min del. Peoples er et hyggelig sted, og lett å komme seg til fra oslo s:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres da veldig greit ut! Kjenner ikke til stedet men sålenge det er nærme oslo s regner jeg med at det er mulig finne.

Kunne det passet allerede førstkommende torsdag, altså torsdag 22. mars?

 

Selv må jeg pendle inn fra Drammen så bruker nok litt tid, men klarer vel kanskje være der til kl 18. om det høres ut som et fint tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter mitt andre barn i slutten av september, og bor på Nesodden. Er veldig åpen for å treffe andre som venter til høsten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter mitt andre barn i slutten av september, og bor på Nesodden. Er veldig åpen for å treffe andre som venter til høsten! :)

 

så hyggelig! Ja, bli så gjerne med:) Jo fler jo bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Er litt dårlig til å hode meg oppdatert her inne, men for min del er det oftest vanskelig å få til mandager og tirsdager. desverre også denne uken.

 

Men hva med denne uken på torsdag (prøver meg på torsdag igjen;) ) Altså 29. mars??:)

 

Da hadde vi rukket et treff før påsken!

 

Håper dette passer for flere, om det gjør det skal jeg se om jeg får til å opprette treff som alle som ønsker kan melde seg på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kanskje litt kort frist når ingen har svart. kanskje ingen har sett det? skal vi ta det over påske??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, det er ikke sååå stor aktivitet her inne enda, så vi må sette en dato en stund frem i tid, så alle rekker å komme innom her og se det:)

 

Hva med torsdag 15 april?? Kan noen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg venter nr.1 i midten av august, og vil gjerne bli med på treff også :)

Føler jeg ikke helt er med i "sommermager", da august er mer høst? hehe..vet ikke jeg, men her er det flere med termin som meg :)

 

Jeg kan imorgen (29.mars) om flere kunne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, så ikke siste innlegg jeg.. men kan 15.april også jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:p Ja så at i morgen be litt ort tid.

Da prøver vi å få til 15. april!

Dere får ha en riktig deilig påske alle sammen inntil vi treffes:)

Endret av MammaNoël
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...