Gå til innhold

Treff i Oslo for oss som venter høsten 2012?


MammaNoël

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med deg Knøtten2012, litt skummelt når man ikke kjenner noen. men vi har jo noe felles å prate om iallefall;) Det går nok bra, for oss alle håper jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vet ikke om noen ser dette før treffet. Jeg blir visst litt forsinket i kveld. Kommer klokken syv i stedet for seks, så ikke vent på meg hvis dere skal spise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter. Det ble overtid på meg i dag og er helt skutt nå, så jeg lenker meg til sofaen :( Regner meg å få jobbe 60% fra neste uke, så da har jeg nok litt mer energi..

Men er gjerne med senere og håper dere koser dere i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere:) er litt sent ute, men er gjerne med på treff senere om dere har plass til en til. Jeg har en jente fra før (da var det aprilmamma) og venter nå barn i slutten av august. Hadde vært koselig å treffe flere som skal ha barn til høsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig med treff i går jenter:)

 

Vi avtalte neste treff til å bli tirsdag 22 mai kl 18. Sted kommer vi tilbake til!

 

Veldig hyggelig om flere joiner gruppa og blir med neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig hyggelig i går! Ser frem til neste treff. Noen som har forslag til sted? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste treff blir truleg ikkje den 22.5., men den 15.5. kl.18. Forslag til sted er fint om andre har....

Eg kan truleg ikkje den 15, men veit det ikkje før dagen/kvelden før.

 

Det var veldig kjekt sist. Blir gjerne med på nytt treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er førstegangsfødende med termin i september. Har veldig lyst å bli med på treff, men kan ikke før etter 21. mai. Håper det blir noe da, så slenger jeg meg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Neste treff blir tirsdag 15 mai(mest sannsynligvis kl 18)

på Dattera til Hagen på Grønland.

 

Vi er 5-6 stk fra sist treff som skal. Sleng dere på hvis det er noen nye som vil være med, så får vi dere med når vi bestiller bord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Så kjekt at det er høstmager i Oslo som møtes.

Er ny i byen og venter min første i oktober.

 

Kan jeg få slenge meg på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Venter vårt første i midten av august, og har nettopp flyttet tilbake til Oslo. Hadde vært hyggelig å bli med på treff.

 

I siste liten, men får jeg slenge meg på tirsdag 15. mai? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke på tirsdager :( Alle andre kvelder funker, så er med på neste hvis det ikke er på en tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ulv- bare å slenge seg med:)

 

Bittelille'12- vi har ingen fast dag, så vi kan jo prøve å styre unna tirsdager ved neste treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Merker jeg ikke er så flink til å følge med her inne. Blir stort sett slukt av hverdagen med en liten på 1,5 fra før, men er veldig interessert i å treffe andre som har termin i høst. Min termin er 15. august.

Tviler på jeg kan komme 15.5, samboeren skal opperere menisken den dagen, så da må nok jeg ta meg av minstemann og være litt sykepleier.

Men skal være flinkere til å følge med her inne og prøve å komme meg med på neste treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg kan få slengt meg med på treff etterhvert jeg også, men sliter litt på ettermiddag/kveld fordi jeg er "alenemor" i ukene. Men hvis jeg tilfeldigvis har barnevakt eller det blir på dagtid så slenger jeg meg med :D Termin i midten av august forresten og venter nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er litt sent ute, men vil veldig gjerne bli kjent med andre som skal ha høstbebis. :-) Har termin 10.10.12. (31 år fra Oslo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som jeg kanskje får barnevakt/besøk på tirsdag, kan jeg eventuelt få lov til å henge meg på? Hvis jeg er så heldig at det klaffer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å slenge seg med for de som vil og kan på tirsdag:) Veldig hyggelig om flere joiner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...