Gå til innhold

hvor mye er det vanlig å blø når man er gravid?


Mamma-til-nr-4-i-april17

Anbefalte innlegg

Gjest LonleyGirl

Jeg blødde litt etter samleie når jeg var 5-6 uker på vei, også blødde jeg tre ganger mellom uke 12 og 13 (pga lavtsittende morkake) Alt er fint nå, er ca 20 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå i uke 12 og alt er bra med lillemann, har hatt 3 blødninger de siste 2 ukene som viste seg og være ufarlige, man kan som gravid lett blø fra slimhinner, livmorhalsen kan bli irritert så krysser fingrene for at det går bra med dere.

 

Nå må jeg også nevne at jeg mistet i uke 9 for noen mnd siden og da var det ingen blødning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 12 og alt er bra med lillemann, har hatt 3 blødninger de siste 2 ukene som viste seg og være ufarlige, man kan som gravid lett blø fra slimhinner, livmorhalsen kan bli irritert så krysser fingrene for at det går bra med dere.

 

Nå må jeg også nevne at jeg mistet i uke 9 for noen mnd siden og da var det ingen blødning....

 

ok, men det hadde vell ikke kommet klumper hvis det hadde vært en ufarlig blødning? jeg blør fortsatt, har blødd siden mandag, jeg føler egentlig på kroppen at det ikke er noe der lenger :(

men er mer enn klar for å prøve igjen vi så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kommer jeg hjem fra legen, og fikk svar på hcg prøven jeg tok på mandag. den viste en hcg på kun 9, så¨dette gikk nok ikke riktige veien :(

men, men, holder alt mot oppe og er mer enn klar for å prøve på nytt :)

lykke til videre til alle dere andre, så håper jeg å komme inn hit igjen før jeg vet ordet av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kommer jeg hjem fra legen, og fikk svar på hcg prøven jeg tok på mandag. den viste en hcg på kun 9, så¨dette gikk nok ikke riktige veien :(

men, men, holder alt mot oppe og er mer enn klar for å prøve på nytt :)

lykke til videre til alle dere andre, så håper jeg å komme inn hit igjen før jeg vet ordet av det :)

 

Huff, det er ikke noe gøy med sa:( Jeg opplevde selv dette i uke 4+5 hvor det startet med rosa blødning på kvelden som gikk over til rød frisk blod dagen etterpå og koagler og alt. Litt vondt var det og, spesielt når alt kom ut så hos oss rådet det ingen tvil selv om vi håpet det kanskje var en tvilling. MEN her er god nyheten: under to uker etter dette var jeg på ny gravid og er straks i uke 24 med en frisk liten pike ( ifølge ultralyd). Men jeg husker jeg blødde i 2 dager med denne også (ikke sammenhengende) men det tror jeg var relatert stress. Husk at du rask kan bli gravid igjen! Tror kroppen min kom fort til seg selv igjen fordi jeg var så kort på vei, og da er grunnen neste 100% sikkert at det var noe galt. Lykke til! Spiren sitter nok snart hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, bare 9.... Da er det mest sansynlig over og ut for denne gang:-/ Men er vel godt å vite sikkert så du kan se framover og prøve på nytt:-)

Nå gikk jeg faktisk inn på bim, bare for å se åssen det gikk med deg før jeg tar meg en bim-pause ;-)

Kanskje vi skrives igjen på 1. trim om ikke så lenge;-) (da helst som gravide igjen)

Lykke til klem:-)

Endret av AngryBird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, bare 9.... Da er det mest sansynlig over og ut for denne gang:-/ Men er vel godt å vite sikkert så du kan se framover og prøve på nytt:-)

Nå gikk jeg faktisk inn på bim, bare for å se åssen det gikk med deg før jeg tar meg en bim-pause ;-)

Kanskje vi skrives igjen på 1. trim om ikke så lenge;-) (da helst som gravide igjen)

Lykke til klem:-)

 

ja, veldig greit å få en bekreftelse.. da slipper jeg liksom gå rundt og lure..

ja, håper vi skrives snart igjen :) du får ha masse lykke til videre du også <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kommer jeg hjem fra legen, og fikk svar på hcg prøven jeg tok på mandag. den viste en hcg på kun 9, så¨dette gikk nok ikke riktige veien :(

men, men, holder alt mot oppe og er mer enn klar for å prøve på nytt :)

lykke til videre til alle dere andre, så håper jeg å komme inn hit igjen før jeg vet ordet av det :)

 

Huff, det er ikke noe gøy med sa:( Jeg opplevde selv dette i uke 4+5 hvor det startet med rosa blødning på kvelden som gikk over til rød frisk blod dagen etterpå og koagler og alt. Litt vondt var det og, spesielt når alt kom ut så hos oss rådet det ingen tvil selv om vi håpet det kanskje var en tvilling. MEN her er god nyheten: under to uker etter dette var jeg på ny gravid og er straks i uke 24 med en frisk liten pike ( ifølge ultralyd). Men jeg husker jeg blødde i 2 dager med denne også (ikke sammenhengende) men det tror jeg var relatert stress. Husk at du rask kan bli gravid igjen! Tror kroppen min kom fort til seg selv igjen fordi jeg var så kort på vei, og da er grunnen neste 100% sikkert at det var noe galt. Lykke til! Spiren sitter nok snart hos deg!

 

ja, håper på å bli fort gravid igjen, og man er jo ekstra fruktbar etter en SA også :) så vi starter prøvingen så fort det slutter å blø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, kan kanskje ta litt tid for mannen min tør ikke røre meg før etter jeg har hatt mensen igjen:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, kan kanskje ta litt tid for mannen min tør ikke røre meg før etter jeg har hatt mensen igjen:-P

 

hehe, såpass ja :P men vår tid kommer nok snart igjen skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...