Gå til innhold

Symptomer?;)


nurseBettie

Anbefalte innlegg

Jeg er allerede lei av å løpe på do. Jeg tisser i hytt og pine!

 

Magen og puppene mine bytter på. Enten kjenner jeg noe nederst i magen, eller så er jeg øm i puppene.

 

Og kvisene. De kvisene. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har blitt utrolig kvalm, trøtt, ømme pupper og det er det... Er bare glad til og ha symptomer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra meg. I natt våknet jeg av akutt kvalme og magesmerter. Var sikker på at nå var kvalmen kommet for fult, men den gang ei... Var masse luft i magen, og etter ca 1 time med plager sovnet jeg igjen. Og i morges var kvalmen nesten borte igjen :)

Krysser fingrene for at det holder seg slik. om det bare skal være et anfall av kvalme om natten en gang i blandt så er jeg veldig happy!! For det er jo ingen ting i forhold til forrige gang :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 4+3. Kjenner at jeg er øm i puppene, og at det "drar" litt i livmora. Føler meg også oppblåst. Litt småkvalm, men ikke noe jeg plages av. Ingen fare med litt småplager når man vet hva man har i vente! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+6 og har ikke så mange plagene foreløpig, Kjenner noen stikkinger og "drag" nederst i magen, spesielt når jeg snur meg fort i senga, eller ligger på magen. Dessuten våknet jeg forriege natt med akutt kvalme men som heldigvis gikk fort over. Litt ekstra trøtt og sliten er jeg også men det er det. Tenker som så at jeg skal prøve å nyte det at jeg kjenner av symptomer så langt det lar seg gjøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt, oppblåst mage, humørsvingninger og må ofte tisse! Termin ca 17 nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøttheten har dukka opp her ihvertfall! Godt jeg takka nei til å jobbe i natt.. Ikke lett når andre kollegaer spør om jeg kan jobbe når bare sjefen vet det enda...

Og må på do da... Heeeele tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 + 2 idag, og har hatt stramminger i nedre mageregion hele tia, lett mens smerter, samt småkvalm og ømme pupper. blir fort sulten men har ikke fått hyppig blære enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå 5+4. Tre dager etter eggløsning merket jeg at jeg fikk en helt ekstrem luktesant, men trodde det bare var psykologisk fordi jeg vet at det kan være et tegn. Det har vedvart, jeg har luktesans som en hund, til tider helt forferdelig, og jeg passer meg så jeg bare kommenterer lukter slik at andre som ikke vet at jeg er gravid ikke skal få mistanke. I tillegg har jeg ganske ømme pupper, det kom forrige uke. Ellers har jeg hatt tendens til kvalme og hodepine noen få dager, men ikke noe å klage over. Kjenner at jeg er mer sulten enn ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er VELDIG glad, for jeg er på do og bommelibommer HVER DAG. Og det har jeg aldri vært før. Det er så deilig å tømme seg hver dag, liksom :) Føler meg så lett etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ingen ting. Hadde nesten ikke trodd jeg var gravid, hvis det ikke hadde vært for positiv test for 10 dager siden og forsvunnet mens. Har 3 barn fra før og det var ikke mye å "klage" på da heller. Kun magen som vokste og barnet som beveget på seg. Hadde vært deilig hvis det ble slik også denne gang :) Er klar over at det er veldig tidlig enda, så brått er det jeg som henger over skåla :) Kan nevne at jeg tre jenter fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli skikkelig kvalm, trodde jeg skulle kaste opp i natt og bråvåknet og løp til badet, men det gikk bra. Nå sitter jeg helt i svime på jobb, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg fordi jeg er så kvalm. Tok med noen knekkebrød som jeg har knasket på, men det hjelper ikke. Sitter og lurer på hva jeg skal gjøre, late som jeg har feber og fryser og gå hjem eller pine meg gjennom det å være nervøs for at jeg må springe på toalettet å kaste opp. Kan jo ikke si at jeg er kvalm - det vekker mistanke.

 

What to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

småkvalm i perioder, murringer og strekking i magen, forferdelig trøtt, og med et eksplosivt humør....

er 7 nå, og begynner tydelig å vokse, så det er ganske mye klær jeg bare kan glemme å få på meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5 +, og kjenner ømme pupper. Det kommer og går litt. Litt småkvalme av og til, murring i korsryggen nesten hele tida. Trøtt -gjesper i ett sett. Vindfull og tissetrengt. Av og til føles det oppfylt i livmora og jeg kan få stikninger hvis jeg reiser meg raskt fra liggende stilling. Jeg bare gleder meg for hvert symptom som kommer for jeg er så redd det ikke skal holde. Er det fler eller bare meg som blir redd av alle historiene her inne om ME og SA? Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 7 idag :) himla ømme pupper, på grensen til vonde. småkvalm i perioder, trøtt, sulten, hyper blære og endel kløe. stikker også endel i magen og lette murringer i ryggen. har vært litt spotting, så "lettere" smånerøs for tiden.

blir så man leser det som blir skrevet om sa og me ja, blir ikke mindre nervøs av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 23.november og er overasket over at magen har en liten kul, mener det gikk lenger tid da jeg var gravid med førstemann. Er veldig sulten og veldig øme bryster. ellers er jeg kjempe trett og sliten. mitt siste svangerskap sov jeg meg nesten igjen de 9 mnd, håper jeg ikke blir så sliten denne gangen, har jo en tre åring og passe på=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

treg mage, ømme bryster, ekstremt trøtt, oppblåst, tissetrengt men ingen kvalme foreløpig. Sist graviditet merket jeg ingen symptomer før uke 9. Termin 24.november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...