Gå til innhold

Symptomer?;)


nurseBettie

Anbefalte innlegg

Noen som har begynt å få symptomer da damer?:) Her begynner jeg faktisk å merke litt.

Jeg har OFTE og kraftig lemaus i livmoren:p Rart!! Hver kveld de siste kveldene har jeg hatt urolige legger, skikkelig rensel! Og så har jeg vonde pupper. And that's it! tror jeg.. Sliten og trett, men det kan like gjerne være fordi jeg har nettopp vært syk..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt det samme her. Har endel stramminger i livmoren + litt mensmurringer. Puppene er ikke så veldig ømme, mer litt sånn harde og virker fyldigere. Er konstant sulten og må tisse heeeele tiden.... Men nyter egentlig alle sympomene jeg. Er litt godt å kjenne på kroppen at det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det sliten og tretthet, strekking i ligamentene når jeg snur meg i senga.ømme bryster og de har forandret seg og blitt fyldigere, småkvalme og uvelheter som varierere dag til dag. humørsvingninger gråter lett og veldig sint. er vel blitt oppblåst. tissetrengt. er 5+6 i dag. vist ikke kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har litt ømme pupper, føler meg oppblåst, tisser ofte, og har fått MASSE kviser :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det sliten og tretthet, strekking i ligamentene når jeg snur meg i senga.ømme bryster og de har forandret seg og blitt fyldigere, småkvalme og uvelheter som varierere dag til dag. humørsvingninger gråter lett og veldig sint. er vel blitt oppblåst. tissetrengt. er 5+6 i dag. vist ikke kortere.

Hva er ligamenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det sliten og tretthet, strekking i ligamentene når jeg snur meg i senga.ømme bryster og de har forandret seg og blitt fyldigere, småkvalme og uvelheter som varierere dag til dag. humørsvingninger gråter lett og veldig sint. er vel blitt oppblåst. tissetrengt. er 5+6 i dag. vist ikke kortere.

Hva er ligamenter?

Livmoren er festet til bekkenet ved hjelp av kraftige ligamenter. Disse ligamentene strekker på seg ettersom livmoren vokser. Det kan kjennes en mild smerte lokalisert til dette området når ligamentene tøyes. Dette er ufarlig.

kjenner da det strekker/stikker til når jeg strekker på meg eller en rask bevegelse når en reiser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+2,ingen tydelige symptomer. Jeg er jo glad for at jeg ikke har ubehag,men gleder meg til jeg kjenner graviditeten på kroppen..(det eneste jeg merker er litt tregere mage og litt trøttere..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små kvalm(men ikke noe sørlig å klage over), stikkninger i pupper, samt litt melk som lekker, ømme pupper... Strekking i magen ved raske bevegelser eller om jeg strammer magen, treg mage, oppblåst som bare det,, samt litt vondt i nakken(som pleier å gå over til hodepine) men forsåvidt i god form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde svært ømme brystvorter i uka etter eggløsning, men det er ikke så ille nå. ellers er jeg mer trøtt og uvel til tider, men det tenkte jeg først var pga forkjølelse. kjenner også stikkinger i magen, noen få veldig skarpe og vonde, men korte! har også litt mensmurringer. jeg tenkte ikke på det som et symptom da, men for et par dager siden reagerte jeg svært sterkt på en parfymelukt til en som var på besøk. trodde jeg skulle besvime for det var så sterkt:p måtte gå på soverommet å ta pustepauser. samboeren merka ingenting:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det sliten og tretthet, strekking i ligamentene når jeg snur meg i senga.ømme bryster og de har forandret seg og blitt fyldigere, småkvalme og uvelheter som varierere dag til dag. humørsvingninger gråter lett og veldig sint. er vel blitt oppblåst. tissetrengt. er 5+6 i dag. vist ikke kortere.

Hva er ligamenter?

Livmoren er festet til bekkenet ved hjelp av kraftige ligamenter. Disse ligamentene strekker på seg ettersom livmoren vokser. Det kan kjennes en mild smerte lokalisert til dette området når ligamentene tøyes. Dette er ufarlig.

kjenner da det strekker/stikker til når jeg strekker på meg eller en rask bevegelse når en reiser seg.

 

Da er det nok det jeg kjenner mest til. Lært noe nytt i dag også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Er 4 + 3 i dag, og har allerede hatt symptomer i over en uke!!

 

Trøtt, kjempevonde og stramme pupper, kvalm innimellom, økt appetitt, våkner ofte om natta, mensmurringer og ligamentsmerter når jeg reiser meg brått.

 

Det var vel det :) Men en god dose symptomer allerede. Er en "Pergotime-baby", så begynner å lure på om det er to der inne siden symptomene kom så tidlig, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er det sliten og tretthet, strekking i ligamentene når jeg snur meg i senga.ømme bryster og de har forandret seg og blitt fyldigere, småkvalme og uvelheter som varierere dag til dag. humørsvingninger gråter lett og veldig sint. er vel blitt oppblåst. tissetrengt. er 5+6 i dag. vist ikke kortere.

Hva er ligamenter?

Livmoren er festet til bekkenet ved hjelp av kraftige ligamenter. Disse ligamentene strekker på seg ettersom livmoren vokser. Det kan kjennes en mild smerte lokalisert til dette området når ligamentene tøyes. Dette er ufarlig.

kjenner da det strekker/stikker til når jeg strekker på meg eller en rask bevegelse når en reiser seg.

 

Da er det nok det jeg kjenner mest til. Lært noe nytt i dag også :-)

Da er det kanskje det som gjør at jeg føler meg "støl" selv om jeg ikke har gjort en eneste mage-øvelse på over 3 uker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det jo være det ja. Eller så er jeg også litt støl men tror det er fordi jeg går å trekker inn magen hele tiden i frykt for at noen skal se at jeg er gravid, selv om det er aaaalt for tidlig. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke mye sympt.. er rundt 6uker nå. Litt murring i magen, og kanskje litt sensitiv på lukt (merket at jeg kommenterte en del lukt i helgen, som ingen andre kjente..hehe). Ellers bare litt sliten, men det har jeg egentlig vært ganske lenge.. Men jeg nyter de lille symptomene jeg har, og priser meg lykkelig for at jeg ikke er superdårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg har...?! :)

 

Allerede 1 uke før jeg skulle ha mens og før jeg viste jeg var gravid .

Morgenkvalm og sillikon pupper. ( kjentes slik ut )

 

Nå er jeg 6 +3 og fremdeles samme symptomer.

I tillegg sluttet jeg å Røyke for 1 uke og 3 dager siden , så har en matlyst som er sinnsyk . Håper det gir seg snart.... Ellers blir det mange kg på meg tidlig!

 

Kjenner også at jeg blir fort svimmel.

Metall smak i munnen .

 

Jeg er ikke i tvil..... Jeg er gravid!!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm hele dagen og kaster opp hvertfall 1 gang om dagen. Gigantiske, ømme og tunge pupper. Stikker og drar i livmoren. Trøtt hele tiden, sover omtrent 1 time hver ettermiddag.

Føles egentlig som jeg går rundt og er fyllesyk hele tiden, alt må gå langsomt og jeg har absolutt ikke lyst å snu meg fort. Sliter veldig med at om jeg rekker å bli sulten så blir jeg så kvalm at jeg blir sengeliggende. Vet ikke helt når jeg har termin siden jeg tok ut pstav og ble gravid i første syklus. Tror jeg har termin 5 november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+2 åg har hatt veldig ømme pupper men di er ikke like ømme hver dag?? pluss at jeg har hadd litt oransje utflod..noen flere som har opplevd det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca like langt som deg lillelull og jeg også har hatt litt farget utflod. Er gått over nå. Så lenge det går over er det ikke farlig, men derimot vanlig. Er visst egget som fester seg bedre i livmoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...