Sjokoladebanan Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Det er snart karnevaltid i barnehagen, og sønnen min på 3.5 har bestemt at han skal være pusekatt. Kunne ikke finne kattepuskostyme i hans størrelse, men fant ut, at et slikt kostyme kan jeg jo lage selv. Da sparer jeg jo pengene samtidig som at det er litt morsomt for meg. Jeg er ikke spesielt flink med sånt, men jeg har til nå fått strikket meg en hale som er hvit på tuppen, som jeg har sydd på en svart strømpebukse. Tenkte han skulle ha på hvite sokker og svart langarmet genser også. Så den saken er jo grei. Men så var det disse ørene da? Kan man strikke noe slikt. Hvordan fester jeg disse i såfall? Må være noe som ikke er så veldig tidkrevende da, jeg ikke har mulighet for timevis med strikking :-/
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 En venninne av meg heklet katteører (også karnival i barnehagen). Vet ikke hvordan hun gjorde det, men å hekle går iallfall an
marsve Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Stikke og feste de i en hårbøyle eller hårbånd må da vel gå ann ville jeg tro..
Nikamo Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Stikke og feste de i en hårbøyle eller hårbånd må da vel gå ann ville jeg tro.. Jepp! Det har jeg gjort (brukte hårbøyle) og det funket fint
Mor Løvehjerte Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Jeg aner ikke hvordan man strikker ører, men jeg ville ha festet dem på hetta på en svart hettegenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå