Gå til innhold

Mann som er barbert nedentil. Pent eller stygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er stygt med mye hår nedentil og liker at han holder det kort foran, og at pung og skaft er helt glatt.

Hva synes dere?

Skrevet

Har nå hatt en del elskere opp gjennom årene. Har aldri i hele mitt liv sett en mann med hår på penis.

Skrevet

De får hår nederst ved roten. Mulig de fleste barberer det bort?

Skrevet

Men det gjør vel ingenting?

Hilsen #2 :-)

Skrevet

Har nå hatt en del elskere opp gjennom årene. Har aldri i hele mitt liv sett en mann med hår på penis.

Har du aldri sett en hårete mann?

Du har med andre ord heller aldri sett en naturlig mann?

Skrevet

Har du aldri sett en hårete mann?

Du har med andre ord heller aldri sett en naturlig mann?

Hun mener nokk opp på skaftet!

For jeg har heller aldri sett en mann med hår der..

Skrevet

Foretrekker også barbert/trimmet. Hårete er stygt og upraktisk.

Skrevet

#2 her....

Jeg har sett barberte menn, men jeg personlig ser på det som helt unødvendig. På penis er jo alle hårfrie, men om de ikke det var hadde jo behovet for barbering vær et annet.

Ser snålt ut med barberte menn.

Skrevet

På penis er jo alle hårfrie, men om de ikke det var hadde jo behovet for barbering vær et annet.

"Når det gjelder ditt problem at det vokser hår utover skaftet på penis, så er det faktisk ganske vanlig."

http://www.lommelegen.no/legesvar/hår-på-penis

Skrevet

Jeg synes det er stygt med mye hår nedentil og liker at han holder det kort foran, og at pung og skaft er helt glatt.

Hva synes dere?

Jeg sybes glattbarberte menn er helt skrekkelig. De må gjerne barbere pungen, stuss gjerne resten, men fjernes alt ser det bare fælt ut.Får assosiasjoner til 10 år gamle gutter og det er skikkelig turn off.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet (endret)

Jeg synes mannen kan få bestemme det selv jeg :) Har ingen preferanser egentlig, men klart det er kos når det ikke er full jungel der nede, samme som de sikkert tenker om kvinner. Her har mannen vært både hårete og glatt, og flere nivåer derimellom, og jeg tenner ikke noe mindre på han uansett hva slags frisyre han har der nede.

Endret av Mentha & Junior
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Trimmet er nais, og pungen kan gjerne være hårfri for min del :-)

Skrevet

Hva synes dere?

Jeg sybes glattbarberte menn er helt skrekkelig. De må gjerne barbere pungen, stuss gjerne resten, men fjernes alt ser det bare fælt ut.Får assosiasjoner til 10 år gamle gutter og det er skikkelig turn off.

Hvis han "holder det kort foran", så er han vel ikke glattbarbert?

Skrevet

Hva synes dere?

Kanskje du skal lese innlegget en gang til? Jeg skriver at glattbarbert er ekkelt men at de gjerne må stusse det. Men dersom de tar og snauer det slik at de ser barbert ut er det like skrekkelig som når de glattbarberer seg. Jeg synes også glattbarberte kvinner er guffent.

Skrevet

Hva synes dere?

Kanskje du skal lese innlegget en gang til? Jeg skriver at glattbarbert er ekkelt men at de gjerne må stusse det. Men dersom de tar og snauer det slik at de ser barbert ut er det like skrekkelig som når de glattbarberer seg. Jeg synes også glattbarberte kvinner er guffent.

Det er du som ikke leser ordentlig. Er ikke snakk om glattbarberte menn i innlegget du svarer på. Kort foran, glatt på pungen og skaftet, skriver hun.

Skrevet

Hva synes dere?

Det er du som ikke leser ordentlig. Er ikke snakk om glattbarberte menn i innlegget du svarer på. Kort foran, glatt på pungen og skaftet, skriver hun.

Hjelpe meg. Jeg svarer på innlegget. I tillegg forteller jeg at jeg finner glattbarberte menn ekkelt.

Skrevet

Ehhhh, jeg tror da, rett meg om jeg tar feil, at jeg hadde sett forskjell på en 10 år gammel gutt og en glattbarbert 35åring... For min del er det helt andre ting enn behåring som avgjør om det ser barnslig ut eller ikke.........

Synes det ikke er noe fint dersom det er som en slags mosedott, altså fullt utvokste hår. Om det er helt glatt eller bare trimmet spiller ingen rolle, for min del.

Skrevet

IKKE glattbarbert!

Hehe, dette minner meg på et one night stand jeg hadde i tjueårene. Når den glattbarberte stuten kom til syne brast jeg ut i ukontrolert latter. Mannen hadde altså betydlig hår på lårene men så hadde han da barbert seg rundt radius av penis. Så ut som han hadde skabb i grunn. Uff, ingen bra episode for han! Jeg fniser litt nå mens jeg skriver :)

Men men, hver sin smak!

Skrevet

Ehhhh, jeg tror da, rett meg om jeg tar feil, at jeg hadde sett forskjell på en 10 år gammel gutt og en glattbarbert 35åring... For min del er det helt andre ting enn behåring som avgjør om det ser barnslig ut eller ikke.........

Synes det ikke er noe fint dersom det er som en slags mosedott, altså fullt utvokste hår. Om det er helt glatt eller bare trimmet spiller ingen rolle, for min del.

Hihi, ja må si meg enig med deg ;)

Skrevet

Man får da håpe du ville sett forskjell! At noe minner en om noe betyr ikke at det er eksakt likt.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Nei takk til glattbarbering :-/ Synes det er forferderlig, nesten latterlig, når mannen er glattbarbert der nede. Greit med stussing altså, men det får bli med det.

Skrevet

Hihi, dersom jeg trenger tanntråd kan jeg finne det på badet, ønsker ikke dukke ned i en jungel for å få renset tennene. Så med andre ord synes jeg trimming er et must!

Glattbarbert derimot.. Tja.. Jeg må jo forestille meg det da, for selv etter x antall partnere/elskere har jeg ikke møtt på en som har vært helt glatt...

Skrevet

Ja til trimming, og nei til glattbarbering!

Skrevet

Selv syns jeg menn skal ha hår. På brystet, gjerne, og for all del på armer og bein. Også underlivet.

Men med samboeren min er vi kommet til et kompromiss. Jeg ønsker det naturlig og hårete, men han påstår at testiklene blir mer følsomme når de er glatte! Så han tar håret vekk der, og etterlater det som er rundt selve roten av penis.

Når jeg nå er blit vant til det, syns jeg det er litt koselig. Så kan jeg stryke og kjæle der han liker å strykes, og gi ham en erogen opplevelse. Selv fjerner jeg ikke det dugg!

Skrevet

Syns det ser utrolig morsomt ut med en helt glattbarbert mann! Det er noe som blir veldig rart når resten av kroppen er hårete, og underlivet helt glatt. Men ja til litt stussing ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...