Gå til innhold

Når kjente dere liv?

Kathra

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangsfødende og er nå i uke 19+6. Jeg er fortsatt ikke sikker på om jeg har kjent liv fra magen. Jeg lurer på om jeg gjør det av og til, men er ikke sikker. Det kan like godt være luft. Jeg blir så bekymra for at noe er galt. Var på UL forrige mandag (18+5) og da var begge to veldig aktive. Magen er ganske stor nå, og de var litt over gjennomsnittet store. Når var dere sikre på at dere kjente spark?

Fortsetter under...

Kjente litt liv tidlig (tror jeg iallefall), som bobler rundt uke 14, kjente spark i uke 17 ca. Med første så kjente jeg ikke spark før etter uke 21 iallefall, husker ikke helt når. Hvis morkaken ligger mye på framsiden og/eller barna ligger med ryggen ut mot magen kjenner man mindre spark har jeg hørt :) tror det er rundt uke 25 de forventer at man skal kjenne liv hver dag :)

jeg kjente liv for to dager siden,da jeg la meg. Har også to små aktive tvillinger inni her,og er nå 15 uker på vei. veldig tidlig å kjenne det,men spørs jo litt på hvor de ligger hen da..man må nok bare være tålmodig :) men va tydelig et bein som pressa ut nede ..jeg vet ikke om d har noe med hvor lite fett man har på magen osv,men ..bare å glede seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...