Gå til innhold

Ny strikketråd...


FruLS

Anbefalte innlegg

Endelig tid til å lese gjennom alle innleggene deres og klar til å skrive og så er alle på fb? Hurra! Det er jo sååå mye lettere å stikke innom der. Jeg er med!  =) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er vel knapt nok anonym her uansett: bli venn med meg på FB: Camilla Victoria Løkken og jeg skal melde deg inn den hemmelige gruppa når du har lagt meg til som venn :) Vi må jo ha deg med vettu :)

 

Og forresten, jeg får deg faktisk ikke opp på pm av en eller annen merkelig grunn... Vi ses på FB :)

Har ingen interesse av å bli venner på FB med andre som har fulgt med på denne tråden enn de navngitte medlemmene her, så sånn er det. Litt fornærmede å bli sammenlignet med i gode og onde dager - men for all del: livet er jo nettopp det :) hvis du har fulgt med på tråden vår lenge og blitt kjent med oss, så synes jeg det er litt synd vi ikke har blitt kjent med deg! Uansett - lykke til videre alle prøvere og andre trivelige folk på BIM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Camillok. Men jeg syns kanskje anonym kan få overta tråden vår og skravle med noen! Syns nå det virker litt trist å bare følge med fra sidelinjen. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mami, nå er det bare deg vi mangler i gruppen vår på FB. Send meg en pm med navn så skal jeg legge deg til. Fikk ikke til å sende til deg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg sendt FruLS en pm, prøvd å lagt til Camillok som venn på fb og forsøkt flere pm meldinger tidligere i dag. Så nå venter jeg på respons på fb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke pm før nå. Har sendt forespørsel på facebook. Så fort den er bekreftet blir du lagt inn i gruppen. Gleder oss til å se deg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...