Gå til innhold

Når skal dere på ordinær UL?


Temperance

Anbefalte innlegg

Skal inn 22 mars da jeg er 18+4, har gledegruet meg sånn at nå føles det helt uvirkelig at det er neste uke=) Gleder meg til å endelig hilse på pyret og evt. se vad vi har å planere for. Svigers håper på en jente fordi det er bare gutter i familien 3 generasjoner tilbake på den siden så har vell oddsen mot meg men vi får vell se! Mange jenter i min familie;)

For meg er det viktigst at h*n er frisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ivei 26.mars jeg... :-) Er da 18+5 i følge meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperance:

 

Jeg ska også 3.April i Stavanger. Når klokke skal du?

 

Jeg skal 12.30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal pÅ ord.UL 15.3. Er dÅ 18+0. Gledar oss enormt. Har sÅ langt termin 18.3 etter tidl.ul privat. Gledar oss til Å fÅ vita om det bli enno ein gutt eller ei jenta denne gongen. Ikkje at det betyr noko eigentleg, men fint Å vita og planlegga med. Storebror trur det er ei jenta - det gjer pappaen ogsÅ...me fÅr sjÅ om vel ei veka...

Har vore pÅ ordinær ul i dag. Har fÅtt ny termin 15.08. Som eg tenkte - midt mellom utregna og tidlig ul - termin. Er altsÅ 18+3 i dag. Aktiv kar - mest sannsynlig gutt nr 2 pÅ vei. Alt sÅre vel. Hyggelig og grei jordmor som undersøkte meg. Pappaen var med. Var sÅ kjekt sÅ....fint Å sjÅ kor stor babyen no har blitt....var 251g og ca 22,5cm (totallengde....syntes dette hørtes litt vel langt ut, men glemte Å spørre pÅ nytt). Fekk med 5-6 bilder....kjekt Å sjÅ pÅ i pÅvente av 3d ul som me har tenkt Å bestille etterkvart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...