Gå til innhold

Dere som har fått svak strek på graviditetestest, var dere gravid eller ikke?


Mammaen til 2007jenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testet med clearblue idag og fikk med engang pluss... såå spent på å dra til legen å få det riktig undersøkt der.. kan ikke tro det 😂😂

(Live33)

Gratulerer så mye til deg ❤❤ bare å se på en positiv test gir deg skikkelig god følelse 😍

Screenshot_20170708-130052.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt positiv. Men hvis du skulle hatt mensen den 30., så syns jeg den var svak? Men det kan hende det er helt vanlig det, jeg har bare fått veldig sterke positive tester...

Anonymkode: 41e9f...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre er for 2 card siden og det er a1 tester.  Noe som er veldig usikker tester men kommer jo streker der også.. Nå r vi bare håpe på at det skjer noe.  Den ser svak ja men når man ser den til vanlig er den ganske blå..bee bilde som viser litt svakere.. Men benektet liksom ikke 2 min engang så var det pluss der med engang.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2017 den 5.02, VictoriaS skrev:

Du er gravid, ,gratulerer! :strix:

Seriøst? Tokk en cb test idag også og den var positiv med engang, tenker å ta meg tur til legen i.orgen for å få undersøkt der å med blodprøver osv.. håper jeg er gravid nå og ikke for noe annet svar fra legen.. det er kun det som bekymrer meg.. h is ikke er jeg veldig trøtt.. kvalm.. tisser oftere.. spiser og drikker oftere.. blir gretten.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk snakker om å tyde streker, sterkere/svakere osv. Strek er strek samme hvor mye man tyder 😂 gratulerer alle gravide her inne 🖒🎉🇳🇴 

 

Anonymkode: 0545f...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sånn litt brunrød flekk på trusa på slutten av kvelden idag.. Var på jobb satt med stikkninger og smerter i ryggen.. tidligere idag viste cb også positivt.. har hørt om at det kan være festeblødning? Noen som har erfaring med det? Skal til legen uansett om morgen for å få sjekket det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert hos legen idag og fått bekreftet at jeg er 5+2 uker på vei ❤😁😁 etter å 9 år så skjer det endelig 😃❤❤ jeg er overlykkelig.. Har termin i mars 💞🌸💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mamma-til-3-jenter skrev:

Gratulerer!!! Så fantastisk!! 

Tusen takk ❤❤ nå gjeldt det kun å slappe av de første mnd.. Har hatt 2 dager på rad sånn brunrød blod ikke mye men lite..om morgenen idag før jeg skulle til legen og gikk på toalett for å ta prøve så var det veldig mørkt brun flood.. hørte med legen og han sa det kan være alt fra festningsblødning til sånn gammalt blod.. og det er normalt.. Er litt sånn mens smerter.. håper dette tar slutt snart.. ganske slitsomt.. noen som har peiling på hvor lenge det varer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er du gravid. Kan ikke ha slik strek uten å være gravid.

gratulerer 🎉

Anonymkode: 80d1d...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Freeurmind skrev:

Fikk sånn litt brunrød flekk på trusa på slutten av kvelden idag.. Var på jobb satt med stikkninger og smerter i ryggen.. tidligere idag viste cb også positivt.. har hørt om at det kan være festeblødning? Noen som har erfaring med det? Skal til legen uansett om morgen for å få sjekket det.. 

Festeblødning er vel når egget fester seg og det ikke er produsert hcg til å slå ut på test enda, så tror nok ikke det er det 🤔 kan være såre slimhinner da😊

Men ingen tvil om at testen er positiv, har du tatt CB med ukeindikator? 

Anonymkode: 17094...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ble sendt litt fort 🙈 skulle være et gratulerer så mye til dere begge  🎉🎊🎉

Anonymkode: 17094...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Festeblødning er vel når egget fester seg og det ikke er produsert hcg til å slå ut på test enda, så tror nok ikke det er det 🤔 kan være såre slimhinner da😊

Men ingen tvil om at testen er positiv, har du tatt CB med ukeindikator? 

Anonymkode: 17094...f2e

Her er min cb digital fra tidligere idag før jeg dro til legen og fikk positivt der å.. så beregnet vi fra siste mens som var 31 mai så legen mente at jeg er 5+2 uker.. kan det stemme.. fikk termin i mars 

20170710_105003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den ble sendt litt fort 🙈 skulle være et gratulerer så mye til dere begge  🎉🎊🎉

Anonymkode: 17094...f2e

Tusen takk ❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er du gravid. Kan ikke ha slik strek uten å være gravid.

gratulerer 🎉

Anonymkode: 80d1d...e0d

Tusen takk 😍❤ ja nå har jeg endelig bekreftet det hos legen å så da tror jeg på det 😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg var hos tidlig ul den 18 juli siden da har jeg blødd,startet med å blø samme dag jeg var på ul sjekk hos privat gynekolog oslo city legesenter. Hun sa hun så ingen fostersekk men ett tykk slimhinne. Helt siden den dag har jeg blødd. Det startet med normalt blod de første dagene.etter andre dagen hos hun,sjekk så jeg en stor kjøttklomp komme ut(beklager detaljer) jeg så ganske nøye på den og det lignet ikke en sa som jeg har sett på bilder men vanlig kjøttklomp man for når man har mensen. Og senere samme kveld mistet jeg en litt mindre klomp som jeg også studerte på og den så heller ikke ut som no sa. Etter det har jeg aldri mistet no kjøttklomp og hatt bare blødninger der jeg måtte skiftet til 1 innlegg per dag. Men siden 30 juli har jeg hatt kraftige blødninger akkurat som mensen og 3 dager tilbake hadde jeg no voldsomme stikkninger i magen/underlivet,mellom mage og underlivet på høyre side kan du si. Jeg trodde jeg holdt på å dø. Men dagen etter gå det seg med smerter.. men jeg må bytte flere innlegg iløpet av dagen da det er altfor mye blod. Normalt sett pleier jeg å få mensen rundt den 30 i mnd og den varer aldri mer enn 5 dager. Nå har jeg hatt Extreme blødninger i 7 dager idag er det den 06.08.17. Den dagen jeg var hos priv ul tokk dem hcg prøve og måtte ta en ny to dager senere.den første kom på 105 og den andre på 84. Den synket.. så legen så det kunne hvert en sa. Så ham ba meg ta en ny hcg hos furst for tidligere svar og der var den på 95. Så han ble litt forvirret og ba meg ta en til bare for å se om den stiger nå eller ikke og det orket jeg ikke noe mer av da jeg allerede viste at den er for lav. For det skal ligge på ihvertfall over 1000. Så jeg dro ikke på noe ny blodprøverunde. Men så har jeg jo time hos faste gyn den 08.08.17 dvs tirsdag der jeg har fått all behandlingen. Siden dem var på ferie så har jeg ikke fått noe kontakt med dem. Siden den 30 da de Extreme blødningene startet har det hvert vondt som mensen. Og jeg har testet graviditets tester hjemme å 2 ganger boots tester og 2 ganger clear blue digital. Den første cbd viste gravid 1+2 uker noe som ikke stemmer iforhold til mine uker. For det gjorde min siste her oppe å som dere ser. Så tokk jeg en boots og den hadde en strek ved siden av.. jeg tror etter noen dager tokk jeg en boots til og der viste det nesten ingen strek som negativt..og jeg ble lettet og tenkte yes kanskje hcg er allerede ute av kroppen. Men for 2 dager siden testet jeg cbd og den viste fortsatt gravid 1+2 uker.. hva kan alt dette være? Jeg er så forvirret og håper jeg kan få noen gode svar ❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til legen din igjen du og få sjekket ut hvordan det står til. Greit å få vite sikkert, som en endelig bekreftelse? For hvis jeg forstår innlegget riktig så har du ikke fått noen klar beskjed fra lege.

 

Anonymkode: cb44f...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså at dere må finne ut om kroppen klarer å evt kvitte seg med det som må ut selv, eller om du må til utskrapning..

Anonymkode: cb44f...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24. februar 2012 den 14.28, Mammaen til 2007jenta skrev:

Husker jeh så vidt kunne skimte den da jeg gikk gravid med førstemann.

 

Nå er det 5dager siden jeg skulle hatt mensen idag, testet rundt lunsj, var da en svaaak strek. Klarer ikke vente til i morgen tidlig. Noen som har fått det, og ikke vært gravid?

Har opplevd det flere ganger. Vært gravid alle gangene, men har mistet i løpet av noen uker.

 

lykke til!

Anonymkode: b3c73...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har opplevd det flere ganger. Vært gravid alle gangene, men har mistet i løpet av noen uker.

 

lykke til!

Anonymkode: b3c73...0b2

Beklager, leste ikke hele innlegget før jeg postet. Du må få sjekket om det er rester eller om det eventuelt er et svangerskap utenfor livmoren. Få målt hcg på nytt! Jeg trodde at jeg hadde mistet og hcg sank fra 700 til 300, men gikk til legen pga positiv test en måned etter. Da var hcg over 1000! De så ikke noe fosteranlegg, men opererte for å finne det og det satt i egglederen, som ble fjernet.

Håper at alt kommer ut av seg selv hos deg og at det ikke er svangerskap utenfor livmoren.

Anonymkode: b3c73...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siste innskriver...du må få utelukket graviditet utenfor livmor. Ensidige smerter er litt skummelt.

Får du smerter i skuldertipp må du til legen straks 

Anonymkode: e0c32...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tokk blodprøve hos legen igår og den var på 19. Legen sa bare at han ikke kunne gi noe konkret svar på om det var mensen eller ikke. Har gyn time på fredag der jeg for behandling så dem så vare at vent noen dager så ser vi om du for en ny eggløsning så prøver vi med en ny eggløsningsprøyte. Har blød mindre siden igår. Så snskket jeg med de på legekontoret og spurte om hvir lavt hcg må være for å prøve på nytt og hun sa den må være på 5. Så dvs jeg nermer meg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...