Gå til innhold

Endelig gravid!


Messy + spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer! Det var lenge å vente. Satser på den sitter for dere nå:) Er litt over 4 uker på vei med nr to...har en gutt født i 2009 og mista en spire i november i fjor....men krysser fingrene for denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Det var lenge å vente. Satser på den sitter for dere nå :) Er litt over 4 uker på vei med nr to...har en gutt født i 2009 og mista en spire i november i fjor....men krysser fingrene for denne :)

 

Gratulerer selv med graviditet :) Da er vi jo omtrent like langt på vei. Krysser fingrene for at dette går rett veien for oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til begge to!

 

Jeg testet positivt i går (og i dag, måtte jo dobbeltsjekke)! Har regnet ut at termin er ca 4. nov. Blir nr 1 for oss :-) Såååå spennende. Ser jo ut som om det er termin i starten av november på oss alle da. Hvordan er formen da, enn så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen :)

Jeg venter også nr 2, 2 november :) Har ei jente på 4år fra før. Fikk blæremola i 2010 :( Så nå håper jeg at det går bra denne gangen! :) Har lite symptomer, kun ømme bryst og trett! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg er og gravid! Tror jeg ;) Er hvertfall 3 dager på overtid, og det har jeg aldri vært før ;) Har tatt en test, veeldig svak, satser på at den kan være det i starten :) Og jeg er bare såå trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter og gratulerer med graviditeten :)

Her tok jeg en test i går med morgenurin som var svak positiv, og en i formiddag som var negativ...

Føler meg ikke veldig gravid, men er noen dager på overtid og er trøtt og sulten hele tiden.. Har ikke samme symptomer som sist jeg var gravid. Har en sønn på 9 mnd.. Spent på hvilken test som stemmer, og om gutten vår skal bli storebror.. Får ta en ny test i morgen tidlig å se om jeg virkelig kan melde meg inn med dere her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til begge to!

 

Jeg testet positivt i går (og i dag, måtte jo dobbeltsjekke)! Har regnet ut at termin er ca 4. nov. Blir nr 1 for oss :-) Såååå spennende. Ser jo ut som om det er termin i starten av november på oss alle da. Hvordan er formen da, enn så lenge?

 

Gratulerer selv :) Termin er 4 nov her også, så da er vi ganske så nøyaktig like langt på vei :)

 

Formen er strålende. Murringer i mage og litt ømme pupper, men ellers ingenting å klage på :) der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen :)

Jeg venter også nr 2, 2 november :) Har ei jente på 4år fra før. Fikk blæremola i 2010 :( Så nå håper jeg at det går bra denne gangen! :) Har lite symptomer, kun ømme bryst og trett! :P

 

Gratulerer :)

 

Jeg har faktisk aldri hørt om blæremola, så måtte lese om det nå. Håper spiren din klamrer seg godt fast :)

Endret av Messy + spire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg er og gravid! Tror jeg ;) Er hvertfall 3 dager på overtid, og det har jeg aldri vært før ;) Har tatt en test, veeldig svak, satser på at den kan være det i starten :) Og jeg er bare såå trøtt!

 

Tusen takk :) Så spennende da, 82kreps :) Du får oppdatere oss på hvordan testene utvikler seg. jeg fikk også veldig svake tester først. Nå er jeg 3 dager over IKM og nå først får jeg sterke tester. Vi alle er forskjellige, så satser på at du får sterkere tester i dagene som kommer. Lurer på om jeg skal si gratulerer til deg også jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter og gratulerer med graviditeten :)

Her tok jeg en test i går med morgenurin som var svak positiv, og en i formiddag som var negativ...

Føler meg ikke veldig gravid, men er noen dager på overtid og er trøtt og sulten hele tiden.. Har ikke samme symptomer som sist jeg var gravid. Har en sønn på 9 mnd.. Spent på hvilken test som stemmer, og om gutten vår skal bli storebror.. Får ta en ny test i morgen tidlig å se om jeg virkelig kan melde meg inn med dere her inne ;)

 

Så spennde :) jeg testet negativt med billigstrimmel på dagen. Men testet positivt dagen etter på morgenen :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) her er det termin rundt 1 november. har faktisk første antydning til strek den 17.feb. som bare har blitt sterkere. og i dag var den blodrød :) så håper denne spira klorer seg fast. hadde en sa i oktober og en gullgutt fra 2009. så d blir nesten 3 år mellom disse :)

 

gratulerer alle med spiren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til begge to!

 

Jeg testet positivt i går (og i dag, måtte jo dobbeltsjekke)! Har regnet ut at termin er ca 4. nov. Blir nr 1 for oss :-) Såååå spennende. Ser jo ut som om det er termin i starten av november på oss alle da. Hvordan er formen da, enn så lenge?

 

Gratulerer selv :) Termin er 4 nov her også, så da er vi ganske så nøyaktig like langt på vei :)

 

Formen er strålende. Murringer i mage og litt ømme pupper, men ellers ingenting å klage på :) der da?

 

Samme her. + at jeg er ekstremt sulten. Men ikke noe kvalme eller noe enn så lenge. Synes bare tiden går så fryktelig sakte.... Det er faktisk det verste akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tok oss omtrent 1,5 år, men når er vi endelig gravide! Håper spira klamrer seg fast :)

Jeg kan melde meg inn i denne klubben. Vi har også prøvd 1,5 år og nå prøvde vi prøverør, og i dag fikk jeg beskjed!! Blir ca 4.nov tenker jeg. - hvis alt går bra!! Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) her er det termin rundt 1 november. har faktisk første antydning til strek den 17.feb. som bare har blitt sterkere. og i dag var den blodrød :) så håper denne spira klorer seg fast. hadde en sa i oktober og en gullgutt fra 2009. så d blir nesten 3 år mellom disse :)

 

gratulerer alle med spiren :)

 

Gratulerer så mye :) Vi får krysse fingrene for at alle spirenen våre klamrer seg fast :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til begge to!

 

Jeg testet positivt i går (og i dag, måtte jo dobbeltsjekke)! Har regnet ut at termin er ca 4. nov. Blir nr 1 for oss :-) Såååå spennende. Ser jo ut som om det er termin i starten av november på oss alle da. Hvordan er formen da, enn så lenge?

 

Gratulerer selv :) Termin er 4 nov her også, så da er vi ganske så nøyaktig like langt på vei :)

 

Formen er strålende. Murringer i mage og litt ømme pupper, men ellers ingenting å klage på :) der da?

 

Samme her. + at jeg er ekstremt sulten. Men ikke noe kvalme eller noe enn så lenge. Synes bare tiden går så fryktelig sakte.... Det er faktisk det verste akkurat nå.

 

Ja, jeg er også sulten. Eller, om jeg først blir sulten så blir jeg viiirkeliiig sulten og må ha mat ;) Men spiser ikke mer enn normalt :) Tiden snegler seg avgårde. Den går altfor seint, og jeg skulle bare ønske vi kunne skru tiden 7-8 uker fram i tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tok oss omtrent 1,5 år, men når er vi endelig gravide! Håper spira klamrer seg fast :)

Jeg kan melde meg inn i denne klubben. Vi har også prøvd 1,5 år og nå prøvde vi prøverør, og i dag fikk jeg beskjed!! Blir ca 4.nov tenker jeg. - hvis alt går bra!! Spennende!!

 

Oi! Så morsomt! Vet hvordan det er å slite med å bli gravid. Vi sto faktisk på venteliste for lap og prøverør da vi uventet ble gravide på egen hånd. Ha ikke gått opp for meg enda tror jeg.. og er livredd for å miste. Er så tungt å tenke på at man må tilbake til start om noe skulle skje... den veien er så laaang :/ Men, vi får krysse fingrene! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er tester innkjøpt så fortsettelse følger ;) Men mensen uteblir fortsatt! Ingen symptomer på meg, men det hadde jeg ikke forrige gang heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg også inn her :-) 5+2 i dag, termin 2.11.12 (Faktisk litt kul dato, kan leses rett begge veier )

 

Dette er prøverør, men vårt første forsøk etter at nummer 2 ble født. Vi ble litt overrasket når det var positivt på første forsøk, hadde liksom ikke trodd at det var mulig. Merkelig hvordan en vender hodet sitt til med at ting tar tid.......

 

Nå snegler dagene seg avgårde mot tidlig UL 15.mars........ Etter det håper jeg at jeg kan senke skuldrene, smile og glede meg til å bli trebarnsmor i november :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle:) har en liten følelse av at jeg er på vei inn i denne termin måneden.. Men gjenstår litt venting til, altså ingen positive g tester enda denne pp.. Lykke til alle sammen:) håper å se dere igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal tørre å melde meg inn i denne terminklubben! Fikk verdens svakeste strek på billigstrimmel i går, og ikke noe bedre i dag, på ikm. Heldigvis hadde jeg en CB digital som kunne fortelle meg at jeg er gravid! Hadde gitt opp helt håpet etter at jeg begynte å spotte for fem dager siden, pluss at tempen gikk ned. Men nå er papiret hvitt og tempen høyere enn noen gang! Terminkalkulatoren forteller meg at jeg har termin 13. november. Håper, håper, håper at alt går som det skal:)

 

Gratulerer til alle andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!=) Jeg er så heldig at jeg også kan melde meg inn her:D Etter 1.5 års prøving er jeg endelig gravid!!!:D Termin i følge kalkulatoren er 14.november! En nyydelig dato;) Håper vi alle kan følge hverandre helt til november!

Jeg har ingen barn fra før, så dette blir min første baby:) <3 jeg sveever<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!=) Jeg er så heldig at jeg også kan melde meg inn her:D Etter 1.5 års prøving er jeg endelig gravid!!! :D Termin i følge kalkulatoren er 14.november! En nyydelig dato;) Håper vi alle kan følge hverandre helt til november!

Jeg har ingen barn fra før, så dette blir min første baby:) <3 jeg sveever<3

 

Gratulerer!! 1.5 er lenge! Tok litt tid for oss også... 1.5 år uten pilla, og 6 mnd med aktiv prøving. Blir spennende framover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...