Gå til innhold

Hei!


2011?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg tok en graviditetstest i dag, 2 dager før IKM, den viste gravid 1-2 uker :-) Termin 5. november. Har en sønn på 18 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Novemberbaby på oss og! Håper jeg! 3 dager på overtid, det har jeg aldri vært før ;) Er såå trøtt, har tatt en test, veeldig svak strek, satser på at den kan være det i starten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer alle sammen!

Fant akkurat ut at det blir novemberbaby på oss også :D Terminkalkulatoren sier at den kommer den 7.

Er førstemann, så vi er veldig spente :)

Endret av Julie (:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen!

Fant akkurat ut at det blir novemberbaby på oss også :D Terminkalkulatoren sier at den kommer den 7.

Er førstemann, så vi er veldig spente :)

 

Førstemann her også :-)

Blir kjemepspennende! Bare å krysse fingra for at den sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En førstemann her også! Termin 6. nov :D

 

Har dere kontaktet legen og fått time til første kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En førstemann her også! Termin 6. nov :D

 

Har dere kontaktet legen og fått time til første kontroll?

 

Ja ringte legen dagen etter jeg testet pos jeg :-)

Fikk time 3. april. Da er jeg 10+2 tror jeg. Er såååå spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men det er jo så lenge til! Jeg har planer om tidlig UL i uke 9, bør en ikke ha vært hos legen før det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... det er jeg litt usikker på. Men har lest at folk har vært på tidlig UL allerede i uke 7 og det er jo ofte for tidlig for legetime. Den er som regel mellom uke 8 og 12. Men de sjekker jo to forskjellige ting da... legen tar jo blodprøver å sjekker at alt er bra med deg, men UL er jo for fosteret... Men jeg er jo ny på dette jeg også, så er jo like usikker som deg egentlig. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) gratulere alle sammen !! jeg fikk utregnet 9 november ca i termin kalkulatoren har 3 fra før og det er så fantastisk hærlig å være gravid tross bekymringene :) også å få føde det er noe av det største man kan oppleve også senere få se babyen vokse opp første gang den tar armene rundt deg å klemmer deg - senere når deg sier ''gaideg<3 masse hærlig å se fram til ønsker dere masse lykke til !!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! ;)

Da sniker jeg meg inn her, ganske uventet men utrolig hyggelig.

Jeg har ut fra kalkulator her inne termin 1 nov.

Første lege time er ikke før 16 april, leeenge til!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) Er gravid med første etter et års prøving :D IKM i morgen, men testet positivt allerede for tre dager siden :) foreløbig termin er 9.november.

 

Skal til lege 14.mars allerede, men det er fordi jeg reiser bort og blir borte i ca 3 uker. Greit å få første legetime unnagjort før det syns jeg :) Utrolig spennende dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 7. november jeg..

legetime?!? nei, kommer aldri gjennom på telefon til den forbaska legen min. ringte i stad, telefonsvarer at de åpna telefonen 9.30 (kl var da 9.39!!) ringte igjen nå, da har de jammen meg tatt lunsjpause!! makan til frekkhet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 7. november jeg..

legetime?!? nei, kommer aldri gjennom på telefon til den forbaska legen min. ringte i stad, telefonsvarer at de åpna telefonen 9.30 (kl var da 9.39!!) ringte igjen nå, da har de jammen meg tatt lunsjpause!! makan til frekkhet! ;)

 

Noen ganger får jeg inntrykk at at legekontorene ikke vil ha pasienter... hehe. Noen har jo faktis en web løsning nå hvor du kan sende de en bestilling (du må oppgi grunn, så ringer de deg opp om de har spørsmål, eller du får sms eller mail om dato).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har absolutt ikke mitt legekontor. de strekker seg til at man kan legge inn en timebestilling,men da skal det ikke haste. 2-3 uker frem i tid om du er heldig.

men fikk tak i de nå, så jeg har time i dag faktisk for å spør etter henvisning til ul da jeg mistet for litt siden,er veldig stressa for at det skal skje igjen...

så vi får se da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..er førstegangsgravid etter 14 pp...har termin 3 november etter min utregning:) skal til lege i morgen 6 mars...spent:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er litt usikker på hvordan jeg "melder" meg inn:) Men har termin 1. november hvis alt går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) sniker meg inn hit jeg også:) har foreløpig termin 3 november, har en jente fra før som ble to år nå i helgen:) skal på tidlig UL allerede neste tirsdag (ble enten da eller i slutten av april pga stor pågang), og legetime neste torsdag:)

 

Forrige gang hadde jeg ungen symptomer, oppdaget det ikke før jeg var ni uker på vei, men denne gangen er jeg mye kvalm og uvel..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) sniker meg inn hit jeg også :) har foreløpig termin 3 november, har en jente fra før som ble to år nå i helgen:) skal på tidlig UL allerede neste tirsdag (ble enten da eller i slutten av april pga stor pågang), og legetime neste torsdag:)

 

Forrige gang hadde jeg ungen symptomer, oppdaget det ikke før jeg var ni uker på vei, men denne gangen er jeg mye kvalm og uvel..:/

Så gøy:) Da skal jeg også på ultralyd. Blir spennende:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...