Gå til innhold

Hvilke sex-fantasier har dere jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har flere fantasier, en av dem er som følger:

Jeg har avtalt å møte en deilig mann fra np som jeg har møtt en gang før. Han har bedt meg møte seg på hotellet, han har sjekket inn alt og sendt meg romnr på sms sammen med et bilde av pikken i giv akt.

 

Jeg banker på døra, spent og kåt. Han åpner døra, drar meg inn, dytter meg mot døra i et heftig kyss mens han stryker meg over puppa og drar opp kjolen så han kan stryke meg over fitta og kjenne hvor våt og klar jeg er, han stikker en finger inn i fitta mi mens han småbiter meg i øreflippen, jeg grøsser av nytelse.

 

Han tar så hånda mi og tar meg med bort til senga, der tar han på meg bind for øya og sier at han har en overraskelse til meg.

 

Jeg er spent på hva han har planlagt, sitrer i hele meg av forventning. Jeg står helt rolig, så kjenner jeg at kjolen blir løfta opp litt, hender som stryker meg over rumpa, finger som stryker over fitta, stryker på klitten og en finger som glir inn i fitta. Fingen på klitten blir bytta ut med en våt, deilig tunge. Så hører jeg en dør som åpner seg og skritt over gulvet, kjenner så hender som tar tak rundt meg bakfra, knar puppa mine mens jeg blir kyssa på nakken og under øret, blir litt overraska, men nyter det. Han som står bak meg ber meg ta henda over hodet, drar av meg kjolen før han åpner hektene på bh, tar så puppa i henda sine og knar mens han stønner. Han foran sleiker og fingrer meg, jeg klarer snart ikke stå på beina, stønner og vrir meg, skriker ut i det det går for meg.

 

De tar meg med bort på senga, ber meg legge meg på rygg. Jeg legger meg ned, kjenner så at en av dem legger seg mellom beina mine og sleiker meg, den andre setter seg ved siden av hodet mitt og fører pikken inn i munnen min, jeg suger og koser meg mens orgasmene river i kroppen min.

 

Tunga forsvinner fra fitta mi, blir erstattet av en deilig stiv pikk som forsvinner inn i den våte, trange fitta mi, løfter opp beina så pikken kommer enda bedre til i fitta mi mens jeg suger den andre pikken, glemmer nesten å suge fordi det er så utrolig deilig.

 

Følelsene blir mer intense pga bindet for øya.

 

Pikken fra fitta forsvinner, og pikken fra munnen forsvinner et lite øyeblikk, jeg blir bedt om å stille meg på alle 4. Jeg gjør det, og det tar ikke lang tid før jeg får pikk i munnen igjen, men ny pikk denne gangen, den som har vært i fitta mi for den er våt av fittesaftene mine, smaker så godt. Suger og koser meg, stønner av vellyst i det en stiv pikk blir kjørt inn i fitta mi bakfra, pumper inn og ut, fort, jeg skriker og suger om hverandre. Runker pikken ved munnen min, det er snart så det går for dere begge to, plutselig får jeg en ladning midt i ansiktet, rett etterpå trekker pikken seg ut bak og spruter på rumpa mi.

 

Vi legger oss utmattede ned i senga, jeg i midten, endelig får jeg ta av bindet for øya så jeg kan se på dere begge to og si tusen takk med et kjempesmil.

Vi ligger i senga og koser, prater og slapper av litt før vi går i dusjen.... Men, det er en annen fantasi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...