Gå til innhold

BIM-treff på Jessheim


Catslide

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har termin 03.05.2012, jeg lurer på om det er andre rundt Jessheim område som også er gravid? Kan du tenke deg et BIM-treff på Jessheim?

Når evt? På senteret?

 

Hilsen Catslide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg har termin 18 Juni og er på flyttefot til Holter om noen uker... Hadde absolutt vært koselig å bli kjent med noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 15.mai og vil gjerne bli med på et treff! :) Jeg kan når som helst... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jag har en liten flicka, fødd 19 april och bor på Jessheim.

Ær jÆtte intresserad av att trÆffa andra mammor med små underbaringar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og, om det ikke allerede er "for sent". Bor på Holter, jobber på Jessheim. Har termin i september og har en gutt på 31/2 fra før =) Er også nyinnflytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ær den enda som svarat på denna tråden så du ær inte førsent ute ! :) Jag ær fortfarande øppen før att møta mammor !

ær också nyinflyttad (mars)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Trodde kanskje at dere hadde møttes noen ganger nå =) Ja, så bra- jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Bor på Jessheim, og kjenner ingen her, Har termin i september, blir min første :) Ser det planlegges et møte, og kunne veldig gjerne tenke meg å treffe dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, jeg er med ihvertfall =) Kunne tenkt meg det ganske snart jeg da. "Problemet" mitt er at jeg har en samboer som jobber på Nordsjøen- som selvfølgelig skal ut på tirsdag. Men er sykemeldt så jeg kan jo egentlig på dagen jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også kunne tenke meg å treffes snart. Litt dumt, men reiser bort for en ukes tid på tirsdag. Kan treffes før det, men det er vel litt kort varsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verkar som det ær en træff pågång !

Jag och min lilla tjej skulle gærna vilja træffa andra mammor :)

hur ser det ut framøver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si onsdag om 1 uke da eller? Slik at alle kan? Jeg er ikke så oftepå nett for tiden, da det svikter av og til. Jeg kan ikke denne uka- plutselig er jeg skikkelig opptatt, og det er ikke ofte =) samboeren drar i dag, så jeg må dra før 5 ihvertfall for å hente i barnehagen og sånn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

om inget annat hinner dyka upp så låter onsdag bra før oss ! någon som vet vart och vilken tid ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi er også nyinnflyttet, men bor på Råholt:) Fikk en liten gutt 20.april og har ei jente på 4:) hadde vært hyggelig å bli kjent med noen her oppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtes onsdag 6. juni, klokken 11 f.eks? Hva med å møtes på Egon?? Eller har dere noen andre forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag ska verkligen førsøka hinna komma, har 6 veckors check på morgonen så kan bli svårt att hinna, men låter supert !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan på fredag også. Kan stort sett alle dager jeg så. :) Går jo bare hjemme å koser meg om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, hva ble det til? Har ikke hatt mulighet til å vært på nett da det har vært nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi prøve på å få til et møte denne uka her, eller neste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ikke på nett for tiden - i dag er jeg på jobb (100% sykmeldt) men jeg vil veldig gjerne treffes. For meg passer det ca hele tiden =) send meg gjerne en mail på [email protected] - den får jeg sjekka på telefonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ikke på nett for tiden - i dag er jeg på jobb (100% sykmeldt) men jeg vil veldig gjerne treffes. For meg passer det ca hele tiden =) send meg gjerne en mail på [email protected] - den får jeg sjekka på telefonen

 

Sendt deg en mail jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...