Gå til innhold

Noen fra Bærum? :)


Gundaa

Anbefalte innlegg

Mine kvelder er stort sett åpne, bortsett fra i helgene så kan når som helst. Men hvor er det koselig å treffes på kveldstid i nabolaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo noen her som har foreslått Bekkestua. Jeg er ikke så godt kjent med hva som finnes der egentlig. Vet bare at det ligger en cafe på hjørnet ved busstasjonen, og at det er en kinarestaurant og Onkel Blå på det lille "senteret" nedi bakken mot helsestasjonen. Cafeen aner jeg ikke om er åpen på kveldstid, og Onkel Blå er jo et utested, så det er liksom ikke så aktuelt...

Dere som er bedre kjent på Bekkestua, hvor er det fint å møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har det blitt til no treff her da?

jeg kan vel egentlig alle dager på formidagen, og skal vel kunne få sneket inn en ettermiddag, om det er det det står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet har det ikke blitt noe av enda. Tiden KAN være i ferd med å renne ut for min del...har termin om 11 dager... :)

Det ligger en koselig kafe på andre siden av veien for Meny. Jeg kan jo alltids foreslå kommende fredag? Selv kan jeg både formiddager og ettermiddager, siden jeg er i permisjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, melder min ankost i Bærum-gjengen.

Er 31 år og bor på Østerås. Venter ei lita jente med termin 6. juli. Begynner å bli lite tid igjen for meg også, men håper å kunne være med på et lite treff fØrstkommende fredag. Passer best på dagen for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt, Crocus, der bor jeg også, og jeg har fått termin 7.juli...og venter jente...(men egentlig er terminen 6.juli pga skuddår ikke ble tatt hensyn til ved terminberegning).

 

Jeg kan jo foreslå førstkommende fredag klokken 12 på Bekkestua. Kan jo f.eks møtes på den cafeen som ligger tvers over veien for Meny. Tror den heter Bekkestuene cafe? Evt møtes ved fontena ved bussholdeplassen, og så gå og finne et sted etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra!

Kan gjerne møtes på Bekkestuene kafe kl 12!

 

Det skar seg for min del!! Jeg fødte nemlig i dag!!:) håper vi kan få til treff litt senere...:) det vil jeg gjerne... Kanskje noen andre som kan i morgen!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! Gratulerer!

Ettersom det er dårlig respons i forhold til treffet i morgen, tror jeg vi avlyser. Får heller ta opp tråden igjen senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok like greit, det! :) Kjenner at det kanskje tar et par uker eller noe, før jeg er klar for å ut i verden... :P Første barnet, og alt er så nytt...lite søvn, melkespreng osv... hehe!

 

Rart at det plutselig ble så stille på den tråden her...dumt at det ikke ble noe respons på treffet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, vært borte lenge fra bim så ikke fått svart her. Vært innlagt på Bærum med lungebetennelse. Lå på medisinsk avdeling, men fikk også oppfølging fra føden og er veldig fornøyd. Nesten fristet til å søke om overflytting fra riksen....

 

Når det gjelder treff så har jeg ikke helt kapasitet nå men kan vi ikke se det an til august/september? Da er vi kanskje ikke her på bim da, men kan jo lage en tråd på dib også.

 

God sommer og lykke til jenter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...