Gå til innhold

Litt sært at han vil ha sex på morsdagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fordi det skal være litt "min dag", da jeg får koble av og slappe av litt. I morgen er det "hans dag" og da tar jeg med barna ut så han får slappe av hjemme og gjøre det han vil.

 

Anonym poster: 2204d458915f22e9f14cd989d87fc454

 

I min verden så kan man koble av og kose seg med sex, hvordan er det hos deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jeg som startet denne tråden, og jeg menet ikke at det er upassende. Hvorfor finner folk opp at det var det jeg skrev? Fordi det blir morsommere da? Hvor skriver jeg at det er upassende?

 

Noen skrev til og med at jeg hadde sagt at jeg ville gå fra mannen fordi han ville ha sex et sted. Jeg har ikke sagt noe sånt, så hvorfor driver dere og finner på det? Jeg syntes bare at det var litt rart at han spurte akkurat da. Jeg mente ikke at det var galt eller noe.

 

hi

 

Anonym poster: 2204d458915f22e9f14cd989d87fc454

 

 

Siterer ditt hovedinnlegg:

 

Gubben begynte å hinte veldig her i stad. Vi er ikke av dem som feirer morsdagen ivrigst, men var ikke det litt "upassende"?

 

Jo, du brukte helt klart ordet upassende. Med " vel og merke, men fortsatt du som brukte ordet.

 

Anonym poster: 2fc7b039bcdd13693129a52e40b0de33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Fordi det skal være litt "min dag", da jeg får koble av og slappe av litt. I morgen er det "hans dag" og da tar jeg med barna ut så han får slappe av hjemme og gjøre det han vil.

 

Anonym poster: 2204d458915f22e9f14cd989d87fc454

 

Kanskje han vil ha sex i morgen også ;)

Men ærlig talt HI, morsdag/farsdag er da vel en perfektdag å ha sex på, man blir avslappet av det, og i godt humør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget får meg til å le like mye nå som første gang jeg leste det :) Det er i min verden en helt absurd innstilling til sexlivet sitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

 

Du kjenner da til en fjær blir til ti høns ordtaket? Forøvrig en morsom tråd og veeeeldig viktig påminnelse nå når farsdagen kommer :P Kanskje det er påbudt med sex på den dagen?

 

Er man frikjent om man har sex i dag?! Håper ikke det er slik de ser det, vel.. Slik misteren her i huset ser det... :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han forventet sex på morsdagen og var sur og furten for han ikke fikk det ville det ha vært sært. (Men det gjelder strengt tatt alle dager).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Er det noen som har så lite å gjøre, at de sparer på gamle tråder?

 

Anonym poster: 3ab49f04985f2a6c44b5d516c804ac84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har så lite å gjøre, at de sparer på gamle tråder?

 

Anonym poster: 3ab49f04985f2a6c44b5d516c804ac84

Moro å dra fram klassikere da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Så nifst!

 

Jeg sto nettopp på kjøkken og tenkte på denne tråden :D dette er min absolutte favoritt gjennom dib-tidene :D og så finner jeg den når jeg skal ha meg fem min før jeg fortsetter med middagen.

 

"Litt upassende" jeg ler faktisk høyt av den enda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nifst!

 

Jeg sto nettopp på kjøkken og tenkte på denne tråden :D dette er min absolutte favoritt gjennom dib-tidene :D og så finner jeg den når jeg skal ha meg fem min før jeg fortsetter med middagen.

 

"Litt upassende" jeg ler faktisk høyt av den enda :D

Kan ikkje lese om morsdagar rundtom utan å tenke på denne :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så glad jeg er singel på slike dager! Da slipper jeg slike problemstillinger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben begynte å hinte veldig her i stad. Vi er ikke av dem som feirer morsdagen ivrigst, men var ikke det litt "upassende"?

 

Like sært som om du skulle få lyst på farsdagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...