Gå til innhold

Litt sært at han vil ha sex på morsdagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser hva du mener. :) Du vil ha luft og alene tid for deg selv.

Men det kan du no få andre dager også. (det gjør jeg, sier i fra at nå trenger jeg alene tid.)

 

Men mannfolk tenker ikke slik. Jeg er gravid, står opp med to barn, kler på de, sender de i b-hagen, handler, lager middag, rydder, leker med de, kjører de på idrett, og til venner, lager kveldsmat, steller de, leser og synger. og kl 22 vil mannen ha sitt ;)

Morsdag eller ikke, han får så hatten passer når jeg er for sliten :P

 

Jeg er anonym over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest UndrendeUllteppe

Litt trolleri kanskje?

 

Eventuelt vil jeg anbefale deg å ta et oppgjør med deg selv i forhold til sexlivet deres, hvis du synes det er mest plikt og ork.

 

Selv hadde jeg en fantastisk morsdag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan vel ikke finnes en dag det i utgangspunkteet vil passe bedre en å bli tilbudt sex av mannen sin. Han vil elske med sin dame og sine barns mor, det er jo romantisk jo, ikke upassende. Hehehehe. Du var nå litt søt da Hi. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel ikke finnes en dag det i utgangspunkteet vil passe bedre en å bli tilbudt sex av mannen sin. Han vil elske med sin dame og sine barns mor, det er jo romantisk jo, ikke upassende. Hehehehe. Du var nå litt søt da Hi. ;)

 

Hva betyr Hi? Hei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel ikke finnes en dag det i utgangspunkteet vil passe bedre en å bli tilbudt sex av mannen sin. Han vil elske med sin dame og sine barns mor, det er jo romantisk jo, ikke upassende. Hehehehe. Du var nå litt søt da Hi. ;)

 

Hva betyr Hi? Hei?

Hi, betyr Hovedinlegger. Altså hun som startet tråden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro dere ned nå damer, hi har svart "ok, dette ble helt feil" lengre opp her, kan da ikke være nødvendig å gni det så jævlig inn. La henne være nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben begynte å hinte veldig her i stad. Vi er ikke av dem som feirer morsdagen ivrigst, men var ikke det litt "upassende"?

Hahahah :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenta til Henrik

Hehehe... Jeg tar av meg hatten for deg, HI :)

Takk for at du ga meg tidenes største latter ;)

 

Du får glede deg til bursdagen din da, for da har du virkelig lov til å nekte han sex... ;)

Men jeg regner med at han ihvertfall "får" sex på sin egen bursdag, for da er det jo hans dag?? :P

 

Jeg takker min skaper for at jeg og min kjære ikke får nok av hverandre. Den dagen det blir sett på som en gave å få slippe å ha sex med han, eller en plikt å ha det, da pakker jeg snippsekken og spaserer ut døra..........

 

Men fra spøk til alvor, jeg regner med det er en grunn til at du føler det slik. Så hva med å starte familieterapi? Det kan jo ikke være noe godt for deg å være i et slikt forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 7 måneder senere...

wink.png

 

Hvorfor i all verden gravde du opp denne?

Sikkert fordi den er morsom enda :)

 

Og no når det nærmar seg farsdag er det greit å minne damene her inne om at sex er upassande på desse dagane. Elles er eg redd mange går i baret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som startet denne tråden, og jeg menet ikke at det er upassende. Hvorfor finner folk opp at det var det jeg skrev? Fordi det blir morsommere da? Hvor skriver jeg at det er upassende?

 

Noen skrev til og med at jeg hadde sagt at jeg ville gå fra mannen fordi han ville ha sex et sted. Jeg har ikke sagt noe sånt, så hvorfor driver dere og finner på det? Jeg syntes bare at det var litt rart at han spurte akkurat da. Jeg mente ikke at det var galt eller noe.

 

hi

 

Anonym poster: 2204d458915f22e9f14cd989d87fc454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som startet denne tråden, og jeg menet ikke at det er upassende. Hvorfor finner folk opp at det var det jeg skrev? Fordi det blir morsommere da? Hvor skriver jeg at det er upassende?

 

Noen skrev til og med at jeg hadde sagt at jeg ville gå fra mannen fordi han ville ha sex et sted. Jeg har ikke sagt noe sånt, så hvorfor driver dere og finner på det? Jeg syntes bare at det var litt rart at han spurte akkurat da. Jeg mente ikke at det var galt eller noe.

 

hi

 

Anonym poster: 2204d458915f22e9f14cd989d87fc454

Gjer det ikkje mindre festlig. Sorry..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som startet denne tråden, og jeg menet ikke at det er upassende. Hvorfor finner folk opp at det var det jeg skrev? Fordi det blir morsommere da? Hvor skriver jeg at det er upassende?

 

Noen skrev til og med at jeg hadde sagt at jeg ville gå fra mannen fordi han ville ha sex et sted. Jeg har ikke sagt noe sånt, så hvorfor driver dere og finner på det? Jeg syntes bare at det var litt rart at han spurte akkurat da. Jeg mente ikke at det var galt eller noe.

 

hi

 

Anonym poster: 2204d458915f22e9f14cd989d87fc454

 

I første innlegg skriver du at det er upassende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver det i gåsetegn, så det bør skjønne at jeg ikke mener det sånn

 

Anonym poster: 2204d458915f22e9f14cd989d87fc454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver det i gåsetegn, så det bør skjønne at jeg ikke mener det sånn

 

Anonym poster: 2204d458915f22e9f14cd989d87fc454

Gåsetegn brukast til å ufarleggjere meininga si, men ein meinar det likevel. I alle fall i normal kommunikasjon. Om ein ikkje meinar det fins det andre ord. Men nok om det..

 

Det var vel ikkje aleinesex han ville ha, han meinte sikkert å la deg vere med på leiken (sida det var morsdag og alt)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver det i gåsetegn, så det bør skjønne at jeg ikke mener det sånn

 

Anonym poster: 2204d458915f22e9f14cd989d87fc454

 

Gåsetegn gjør det ikke mindre "passende" ;-) jeg mener at en skriver det en tenker og føler. Og da skinner det vel gjennom i innlegget ditt at det er det du egentlig mener. Sier ikke på noen måte at det er feil av deg å føle det slik,en mange mener det er rart med pliktsex og faste dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Det var jeg som startet denne tråden, og jeg menet ikke at det er upassende. Hvorfor finner folk opp at det var det jeg skrev? Fordi det blir morsommere da? Hvor skriver jeg at det er upassende?

 

Noen skrev til og med at jeg hadde sagt at jeg ville gå fra mannen fordi han ville ha sex et sted. Jeg har ikke sagt noe sånt, så hvorfor driver dere og finner på det? Jeg syntes bare at det var litt rart at han spurte akkurat da. Jeg mente ikke at det var galt eller noe.

 

hi

 

Anonym poster: 2204d458915f22e9f14cd989d87fc454

 

Det vi sliter litt med å forstå er hvorfor du fant det "upassende" og sært å ha lyst på sex på morsdagen spesielt? Hvorfor det at det er litt "din dag" skal gjøre det sært at mannen din har lyst på deg? Er ikke sex like mye for å glede deg som han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det skal være litt "min dag", da jeg får koble av og slappe av litt. I morgen er det "hans dag" og da tar jeg med barna ut så han får slappe av hjemme og gjøre det han vil.

 

Anonym poster: 2204d458915f22e9f14cd989d87fc454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som startet denne tråden, og jeg menet ikke at det er upassende. Hvorfor finner folk opp at det var det jeg skrev? Fordi det blir morsommere da? Hvor skriver jeg at det er upassende?

 

Noen skrev til og med at jeg hadde sagt at jeg ville gå fra mannen fordi han ville ha sex et sted. Jeg har ikke sagt noe sånt, så hvorfor driver dere og finner på det? Jeg syntes bare at det var litt rart at han spurte akkurat da. Jeg mente ikke at det var galt eller noe.

 

hi

 

Anonym poster: 2204d458915f22e9f14cd989d87fc454

 

Du kjenner da til en fjær blir til ti høns ordtaket? Forøvrig en morsom tråd og veeeeldig viktig påminnelse nå når farsdagen kommer :P Kanskje det er påbudt med sex på den dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...