Gå til innhold

Litt sært at han vil ha sex på morsdagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gubben begynte å hinte veldig her i stad. Vi er ikke av dem som feirer morsdagen ivrigst, men var ikke det litt "upassende"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hemmeliganonym

HAHAHAHA! Du må være håpløs å være gift med dersom du synes det er feil at MANNEN din vil ha sex når det morsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei mener ikke at det er snuskete eller noe sånt. Er ikke prippen. Men det skal jo liksom være litt "min dag"?

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHAHAHA! Du må være håpløs å være gift med dersom du synes det er feil at MANNEN din vil ha sex når det morsdag!

 

Ikke feil akkurat, men synes bare det var litt rart kanskje.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det er så forferdelig å ha sex med mannen din at du i alle fall bør slippe i dag siden det er morsdag av alle ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei mener ikke at det er snuskete eller noe sånt. Er ikke prippen. Men det skal jo liksom være litt "min dag"?

 

hi

 

Så du har sex med mannen kun for hans del...? Stakkars deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Hehe litt din dag? Det fremstår som du syntes sex er noe herk som du absolutt ikke ønsker å gjøre.

 

Det er litt min dag i dag så jeg forventer faktisk å få noe i kveld jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei mener ikke at det er snuskete eller noe sånt. Er ikke prippen. Men det skal jo liksom være litt "min dag"?

 

hi

 

så når dere har sex er det alltid kun for hans del ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What??? Det er da en helt vanlig dag! Det er morsdag, ja, men det betyr ikke at mannen din skal behandle deg som dronning hele dagen! Haha, sorry, men du kan ikke mene dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

høhø, ja det var uforskammet! fy og fysj..

 

Jeg sendte akkurat en sms til mannen min, å sa han måtte komme inn så vi kunne gå opp å ha sex ;) huff huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Morsdagen er noe som er drevet gjennom av butikkene i Norge.

 

2. På morsdagen skal man visstnok vise oppmerksomhet til SIN EGEN MOR. Det er ikke mannen din som skal vise oppmerksomhet til deg, du er jo ikke hans mor.

 

3. Grunnen til at du i det hele tatt ble mor, var jo at du hadde sex med mannen din, så hvorfor ikke på morsdagen? (som ikke er noen ordentlig helligdag heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg vet det. Vi feirer ikke morsdagen så veldig heller, ikke gave osv for eksempel. Men jeg får sove lenge, han tar med ungene ut på dagen, så jeg får litt tid alene. Jeg gjør det samme for ham på farsdagen, det er en dag da vi får slappet av litt og får litt tid til oss selv.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Hehe, tuuuusen takk for dagens beste latter :) denne var fantastisk god.

 

Litt din dag.......og litt upassende..... Jeg dævver!

 

Når tid er det passende for deg å ha sex med mannen din da? På farsdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mannen din er utrooooolig sær altså.. tenke seg til å ville ha sex med den han elsker på selveste morsdagen. fysj for en særing altså. Hadde ikke gått med på det, hadde vel egentlig begynt å lurt på om jeg skulle kasta han ut altså.

 

Hehehehehehehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What??? Det er da en helt vanlig dag! Det er morsdag, ja, men det betyr ikke at mannen din skal behandle deg som dronning hele dagen! Haha, sorry, men du kan ikke mene dette!!

 

Nei, og fy så nedlatende og grusomt det er å ville ha sex med kona si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis! Hvilke andre dager er upassende for sex, da? Selv synes jeg vi er litt syndige når vi har sex på julaften, faktisk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmeliganonym

Jaja. Veldig upassende at han vil ha sex på din dag. Mannen og jeg kom akkurat ut av soverommet vi. Han ville ha sex på min dag og det ville jaggu jeg og :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, må le her.

Nr 1: det er en vanlig dag, og barna er egentlig i fokus, så de kan feire mamman sin.

 

Nr 2: Du er ikke hans mamma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...