Gå til innhold

Emmaljunga duo edge, hvor lenge kan man bruke bagdelen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har/har hatt edge-vogna, hvor lenge brukte dere/har dere planer om å bruke bagdelen? =)

Skrevet

Vi byttet faktisk om til sportsvogndelen i går, og poden her er 6,5 mnd. Guttungen har rett og slett blitt for lang. Storesøster brukte bagdelen til hun var 6 mnd.

Skrevet

Måtte bytte når hun begynnte så dra seg over kanten... husker ikke når det var men hun hadde enda goood plass :)

Skrevet

Med første bytta vi da hun var 11mnd.. vi brukte ryggplata og pute i ryggen fra hun ville sitte selv, og alltid seler fra hun begyndte å rulle rundt.. fungerte veldig fint for oss ivertfall, hun druknet nesten i sportsdelen før dette.. men så er hun veldig liten da.. hun kan ligge behagelig i baggen enda, med bøyde bein, og er nå nesten 2,5 år...

Skrevet

Har akkurat kjøpt meg en Emmaljunga Edge, hadde ei Simo bagvogn (eldre modell) som sitteplata i ryggen har blitt ødelagt på. Vil gjerne ha babyen min i bagvogn ut vinteren, hun er 9 mnd og ikke spes lang (Bruker fortsatt 68 i klær). Har god plass i Simoen enda, så da går d vel helt greit med Edgebaggen også. Kjøpte den primært for sportsvogndelen, da vi må ha ny sportsvogn, men om vi kan bruke bagen en stund også så er jo d bare et pluss =)

Skrevet

Vi kommer til å bruke den så lenge som mulig. Med begge de to andre har vi brukt bagen til rundt 11-12 mnd, bruker da den ryggplata når de vil sitte (og seler såklart)

Satser på å gjøre det slik til mini også =)

Skrevet

Godt å høre at d er flere som ønsker å bruke bagdel lenge. Virker som veldig mange bytter til sportsdel veldig fort. Selv synes jeg at bagen er så mye lunere nå på vinterstid, så ser ikke for meg å ta i bruk sportsdelen før utpå våren =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...