Gå til innhold

Vaksine - ingen reaksjon på 3 mnd vaksine, hva med 5 mnd vaksinen?


Matrosen og Meg:)

Anbefalte innlegg

Lillegull skal ta 5 mnd vaksinen på mandag, han hadde ingen reaksjon på 3 mnd vaksinen. hvordan var det for dere?

 

håper han slipper denne gangen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min 1. hadde ingen reaksjon ved 3 mnd men fikk 40 i feber i over en uke etter den andre dosen.

 

Vi mistenker at han brygget på noe før han fikk den andre dosen og at det var derfor han ble så dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingugutt reagerte ikke på 3 mnd, men på 5 mnd :( Stakkars, men det gikk over iøpet av et døgn da. Lykke til med vaksinen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min reagerte ikke på 3 mnd, men hadde 39 i feber på kvelden etter 5 mnd. Fikk paracet så feberen gikk litt ned, men var urolig på natta og litt tufs dagen etter. Etter den natta hadde vi ikke noe problemer. Han hadde litt kuler i lårene der han hadde fått stikkene og likte ikke den vanlige kile leken vår på noen dager, men det var ikke så vanskelig å leve med! Jeg ville hatt paracet klar hjemme!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt reagerte ikke på 3.mnd vaksinen, men gjorde det på 5 mnd. Var veldig urolig og sutrete på ettermiddagen (veldig ulikt han). Ut på kvelden fikk han litt feber. Fikk en stikkpille sent på kvelden. Da roet han seg å sov godt. Dagen etter var han i sitt gamle slag. Så det var heldigvis ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi reagerte ikke på 3 mnd, men på 5 mnd reagerte hun med å bli veldig sutrete, urolig hele natta og feber. Hun hadde også tydelig vondt i det ene låret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av mine har reagert nevneverdig på noen av vaksinene. Første blund etter vaksinen har de sovet litt ekstra, men det kan like gjerne være stress etter helsestasjonbesøk som vaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme erfaring som Lemonia her også.

 

Ingen reaksjoner verken på 3 mnd eller 5 mnd, men han sov ekstra lenge den første hvilen rett etterpå, på begge.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser og skjønner vel at dette kan være hipp som happ. Noen reagerer på den og motsatt eller ikke. Så da får vi bare se. Gruet meg noe veldig til 3 mnd vaksinen. Men nå vet jeg litt mer hvordan det er, så føler meg ikke like nervøs som jeg var forrige gang.

 

Nå har også gutten min hatt feber, sånn at jeg har opplevd dette også, og er ikke redd for å gi paracet om jeg ser han trenger det. Førstegangsmamma som har begynt å bli litt tryggere på seg selv her.

 

Paracet er i hus, så får man bare krysse fingra for at det går like bra som forrige gang. takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På både 3 og 5 mnd vaksinen fikk han ingen reaksjon, han bare sov 4-5 timer i strekk etterpå.

1 års vaksinen derimot, skikkelig reaksjon med feber, sutra og skreik i 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...