Gå til innhold

FØDEBAG - TIPSLISTE - NY JANUAR 2012


Dini

Anbefalte innlegg

På ‎27‎.‎04‎.‎2014 den 11.57, Eli8 skrev:

Denne gangen pakker jeg med meg mange bukser og topper til meg selv og flere ammebher fordi jeg sist gang blødde så mye at det gikk gjennom buksene og melken lakk så alle toppene og ammebhene ble våte. Selv om jeg hadde enorme ammeinnlegg. Når melken kom så kom den for fullt! 😊 pakker også med meg salve for såre brystvorter og brystskjold(grusomt vondt å amme sist) og et lass med ammeinnlegg. Til babyen pakker jeg minst 4 antrekk slik at vi har litt å bytte på dersom han skal gulpe og bæsje på klærne slik som forrigemann gjorde! Tenker det er bedre å ha med for mye enn for lite. Sist måtte mannen kjøre hjem å hente mer klær til meg og baby så denne gangen pakker jeg heller altfor mye 😊

Hvilket sykehus/fødested var det?  Fikk ikke baby og du låne klær? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Er det fortsatt sykehus / fødestuer som gir ut nettingtruser? SUS gjør ikke ihvertfall. Det må vi kjøpe selv. Noen som har erfaring fra barselhotellet på SUS? Hva kan jeg forvente av klær og utstyr til baby? Prøvde å lese på nettsiden men ikke så mye info å få der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mamma ønsker fler skrev:

Er det fortsatt sykehus / fødestuer som gir ut nettingtruser? SUS gjør ikke ihvertfall. Det må vi kjøpe selv. Noen som har erfaring fra barselhotellet på SUS? Hva kan jeg forvente av klær og utstyr til baby? Prøvde å lese på nettsiden men ikke så mye info å få der...

Mitt sykehus gjorde det når jeg var der nå i februar, men det er ikke SUS. 

Går an å spørre jordmor på kontroll? Evt om du skal på sus på omvisning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dini skrev:

Mitt sykehus gjorde det når jeg var der nå i februar, men det er ikke SUS. 

Går an å spørre jordmor på kontroll? Evt om du skal på sus på omvisning :)

Forresten hadde jeg med det jeg trengte av klær til babyen, men de hadde litt av hvert av tepper, klær, bleier og slikt tilgjengelig. Men igjen: spør jordmor om hun vet, evt hvem du kan kontakte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dini skrev:

Mitt sykehus gjorde det når jeg var der nå i februar, men det er ikke SUS. 

Går an å spørre jordmor på kontroll? Evt om du skal på sus på omvisning :)

Ettersom jeg ikke er førstegangsfødende så får jeg ikke omvisning. Men skal spørre jordmor 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...