Gå til innhold

Sommermager over 30 i Oslo/Bærum - er dere klare for treff?


AdrenaLine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle sammen.

Det var kjempekoselig med treff på torsdag...håper virkelig det blir fleire. Stemmer i så fall på ein plass med litt bedre lydforhold slik at det blir lettare å prate - sjølv om det var kjempegod mat og god service.

 

ser fram til å bli bedre kjent.

 

åse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Fikk desverre ikke vært med sist. Måtte ta en prøve som tilsa faste i et halvt døgn... Lite energi igjen resten av dagen da... Håper å få blitt med neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg er vel ikke helt i aldersgruppen men nermer meg 28 og er annengangsmor. Om dere fortsatt har treff, hadde det vært hyggelig å være med! Har ikke så mange venner med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heller ikke vært med på forrige treff og lurer på om dere har avtalt et nytt? Vil gjerne være med neste gang=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg venter nummer to i juli, er 27 år, kunne også tenke meg å bli med på treff:) Var på ferie sist. Ser ikke ut som det er avtalt noe enda..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Då eg har termin 15.aug blir eg heller med på høst-treffet i Oslo. Var veldig kjekt sist, men kjedelig å gå gravid lenge etter at så mange søte små er født og gå åleine i fleire mnd etter at andre har beg. i jobb igjen...

Reknar med det ikkje er så lenge til 1.mann kommer blandt dei som var med på treffet sist.

Er sjølv akkurat 5mnd fullgått i dag. Alt vel så langt.

 

Mvh åse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei

 

Ser at det ikke er så stor aktivitet her..

 

Jeg har termin 23. juli, og er 30 +. Og jeg vil gjerne være være med på treff! Flere??

 

Line77 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

 

Jeg er 32 år og har termin med førstemann i slutten av juli. Noen som vil treffes en dag? Jeg har fri frem til termin så kan møtes både dag og kveld:)

 

Mvh

Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 32 år og har termin med førstemann i slutten av juli. Noen som vil treffes en dag? Jeg har fri frem til termin så kan møtes både dag og kveld:)

 

Mvh

Eva

 

Finnes det forresten en Facebook gruppe for denne linken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei dere,

 

Som "mor" til denne tråden vil jeg bare si at den ikke er aktiv lenger. Vi var såpass mange som traff hverandre tidlig i år at vi sluttet å legge ut treffene her på BIM. Vi ble rett og slett så mange at vi ikke fikk pratet med de vi kjente og det ble vanskelig å finne steder å treffes. Oppfordrer dere som har lyst til å treffe andre sommermager til å opprette en ny tråd, dere er jo mange nok til å starte en egen gjeng :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, greit å vite:-) Har noen av dere som skrev på slutten av denne tråden lyst til et treff? Hva med tors/fred neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg blir også gjerne med på treff - venter første barn i begynnelsen av juni i en alder av 31:) Bor forresten på Briskeby - noen i nærheten?

 

Ser ut til at helgene er vanskelig for mange. Hva med å treffes onsdag 1. februar f.eks kl. 19 i Oslo et sted?

Jeg er med. 32 år i Oslo..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at det så langt er:

 

-Junicelin

-Briskeby

-Julibarn igjen <3

-Elli78 (hvis barnevakt i boks!)

-Børst

-*LilleTroll+Spira

-Growhow

-Lila-augustmamma

-tr.trolla

 

Nifu kunne ikke denne dagen..?!

 

Si ifra om noen er glemt, gikk litt fort da jeg leste gjennom!

Jeg er ny her, og blir gjerne med! Er 33 år, og venter nummer 2. Termin ca 1´ste juni!!

Er 10 år siden sist, så det hadde vært hyggelig med en ny gjeng småbarns mødre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...