Gå til innhold

Sommermager over 30 i Oslo/Bærum - er dere klare for treff?


AdrenaLine

Anbefalte innlegg

Jeg slenger meg med på tråden, og er gjerne med på treff :)

Bor på Nordstrand, født og oppvokst i Oslo, 31 år, og venter nr to 28. juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til Growhow:-) Var vi da tilbake til onsdag 1.februar kl 19 på Jacob All,Majorstua? Sikkert rett at ikke alle kan hver gang:-) Men jeg kan i alle fall denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupp, Growhow! Jeg vil ooooog på treff. Jeg skal treffe ei annen med mage da, kanskje jeg klarer lokke henne med?! Bøøøøørst?! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir undertegnede og "Børst" og med, altså 2 mager til :-) Onsdag 1.!

 

Vi bør kanskje booke bord når vi vet hvor mange vi blir...? Greit at det er plass til oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg henger meg gjerne med jeg også. 1. februar passer fint for meg. Jeg bor på Hovseter og venter barn nummer to, hadde vært kjempekoselig å bli kjent med flere som skal ha barn nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Poppet innom her jeg og lusket litt på planene deres ;p Skal bli mor for første gang og er 28 år fra Trondheim. Flyttet til Oslo i Juni 2011, så jeg har pent lite venner rundt meg her i byen (litt kjiper`n). Men jeg synes dette hørtes veldig trivelig ut! Pluss at det er en mulighet for meg til å bli kjent og prate med jenter i samme situasjon :)) Kan jeg bli med damer? ;)

 

Termin 10 juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at flere vil med :-) Ypperlig måte å bli kjent med andre i samme situasjon (eller kjent generelt, tr.trolla!).

 

Vi bor ikke så veldig langt fra hverandre Lila-a. Holder til noen t-bane stopp lenger vest bare :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at det så langt er:

 

-Junicelin

-Briskeby

-Julibarn igjen <3

-Elli78 (hvis barnevakt i boks!)

-Børst

-*LilleTroll+Spira

-Growhow

-Lila-augustmamma

-tr.trolla

 

Nifu kunne ikke denne dagen..?!

 

Si ifra om noen er glemt, gikk litt fort da jeg leste gjennom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vi blir så mange!!! :) Jeg kan bestille bord på Sommermager så vet dere hva dere kan spørre etter. De har mat for gravide for de som er sultne. Spiste tapas der her om dagen.

 

Blir hyggelig å treffe dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Er det plass til en litt sen sommermage her? Jeg er 35 og termin med mitt andre barn 23.august. Riktignok kan jeg ikke 1.februar, men vil gjerne få slenge meg med hvis det arrangeres flere BIM-treff. Var med i en BIM-gruppe med forrige mann også, da var vi 12 stykker som møttes ganske regelmessig under og etter svangerskapet. Det var veldig hyggelig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka syv onsdag 1/2 på Jakob Aall. Bordet står på Sommermager. Eller Line om svensken ikke forstod meg riktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer :) Men mulig det blir litt senere, da min kjære kommer hjem fra jobbreise i 18-tiden. Men satser på å rekke kl 19 altså- evt. en liten halvtime etter. Men spiser middag hjemme, og tar heller en kaffe og kake med dere i stedet! Blir koselig - gleder meg til lillelørdag allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Growhow... er løvli tapas der, jeg skal ha SKÆMPI (så kan vi jo kake og EKSPRESSO etterpå)! Si ifra om jeg skal bestille noe for deg bare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet nick fra Børst - folk kan jo oppfatte meg som konstant børst ;) (Børst er forøvrig katten vår).

Jeg blir med LilleTroll+spira på treff i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...