Gå til innhold

Sommermager over 30 i Oslo/Bærum - er dere klare for treff?


AdrenaLine

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

 

Er det noen modne sommermager der ute som har lyst til å være med på et treff? Jeg fikk barn i 2009 og da var vi en gjeng jenter som hang sammen i tykt og tynt fra andre trimester og vi treffes ofte den dag i dag. Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen denne gangen også.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut til at det er to relativt like tråder her (sett bort ifra delen om å være 30 pluss..!).

 

Sist var vi en stor gjeng som møttes jevnlig, var vel i aldersgruppen 26-35. Helt topp gjeng, vi er 10 som fortsatt (etter 4 år) møtes og holder kontakten!

 

Er innflyttet Bæring, har bikket 30 og venter nr 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det er to relativt like tråder her (sett bort ifra delen om å være 30 pluss..!).

 

Sist var vi en stor gjeng som møttes jevnlig, var vel i aldersgruppen 26-35. Helt topp gjeng, vi er 10 som fortsatt (etter 4 år) møtes og holder kontakten!

 

Er innflyttet Bæring, har bikket 30 og venter nr 2!

 

 

 

 

Vi var også en god gjeng sist, men har desverre mistet kontakten med de fleste. Vi var også rundt 26-35. Så hadde vært veldig hyggelig å prøve på det samme igjen :-)

 

Jeg bor i Oslo, har også bikket 30 og har termin med nr 2 i begynnelsen av juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje mer vårmage enn sommermage - med termin 17.mai-,men er i alle fall på "rett" side av 30;-) Venter første barn,bor på Frogner og er 33 år. Kjenner nesten ingen andre som er gravid nå,så jeg vil veldig gjerne være med på treff med andre store mager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Hopper inn her fra Sommermager i Oslo 2012:) Er veldig klar for et treff. Foreslo Søndag 29. januar på Sommermager, men kanskje vi kan slå de sammen? Noen som har lyst og tid?? Var ønske om å ta det litt utpå dagen/kvelden. Møtested er heller ikke satt, men enklere for meg å møtes i oslo enn Bærum.

 

Litt om meg selv til slutt:) Venter mitt første barn i slutten av juni i en alder av 32:) Samme som flere andre her; det er ikke så mange i gjengen som er gravide så hyggelig å treffe noen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også gjerne med på treff - venter første barn i begynnelsen av juni i en alder av 31:) Bor forresten på Briskeby - noen i nærheten?

 

Ser ut til at helgene er vanskelig for mange. Hva med å treffes onsdag 1. februar f.eks kl. 19 i Oslo et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også på Briskeby! Kanskje ikke overraskende med tanke på nicket;-) Er gjerne med på treff. Kan 1.februar,men 29. er det litt vanskeligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Jeg er med på treff, var jo jeg som tok initiativet, men har ligget med dundrende hodepine siste ukene så har ikke fått svart. Generelt kan jeg alle dager utenom onsdager pga jobb men neste onsdag har jeg fri så vi kan godt treffes da.

 

Og ang. alder: Sist var vi en gruppe med aldersspenn fra 19 til 42 og det var veldig store forskjeller innad i gruppen i tillegg til at vi ble for stor gruppe til å bli kjent personlig. Folk gikk ut og lagde nye grupper i stedet. Derfor jeg skrev over tredve. Selvsagt ingen som blir spurt om legitimasjon ;) Selv er jeg 36 med nummer to i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært hyggelig. Min kjære halvdel er jo selvfølgelig borte den dagen, men skal se om jeg kan ordne barnevakt til turbotrollet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres bra ut - jeg er med på Jacob Aall på Majorstua onsdag 1. februar kl. 19:)

 

Håper flere har mulighet den kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvfølgelig en annen avtale den dagen.. Men er absolutt med på neste treff om dette blir en suksess!!

 

Godt å se at we are back in business :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt dårlig dag, mannen jobber sent..

 

Det skal godt gjøres at det passer for alle, så flertallet får råde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo komme med forslag til dato jeg kan og da, hihi. Torsdag 2. eller påfølgende uke på kvelden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett det her. Kanskje vi bare skal holde på 1/2 som planlagt? Hvis Elli78 får barnevakt er vi jo minst 4 og vi kan poste treffet på 2. trimestersida og terminklubbene når vi har bestemt tid. Og så får vi til et nytt treff om ikke lenge hvor forhåpentligvis Lilletroll og Nifu også kan... :) Selv om det selvsagt er hyggeligst med alle på en fang så er vel det kanskje en umulighet på så kort varsel... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...