Gå til innhold

Kan gjerne spå noen...


rosene

Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Jeg kan gjerne spå 10-20 personer denne uka. Skriv ned ditt spørsmål.og din dato. Et spørsmål pr person. Jeg trekker ut 10-20 stk,som får gratis spå.. Du kan også få vite hvem som er din skyts engel,eller hva dine engler har som besjed til deg.. Jeg bruker tarot kort og engle kort.. Ps,her har det jammen meg skjedd forandringer mens jeg har vært borte. Syntes det er rotete her nå,likte forumet mye bedre før. Blir forvirra av det nye forumnet ja.. Synd dem har forandra det slik. Ha en fin dag alle sammen .. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Litt desperat her..

Kan du se når fødselen starter og om det blir en gutt eller jente?

 

Går fødselen bra? Uten smertelindring?

 

F.d:27.02.78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, og godt nytt år:)

Jeg lurer på om jeg er gravid nå, evt når jeg blir;) Og om du ser evt kjønn.

Tusen takk om du gidder;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Takk for det,godt nytt år til deg også...

Jeg kan gjerne se på deg ja. Men jeg trenger din dato..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann..

 

Jeg kan gjerne spå 10-20 personer denne uka. Skriv ned ditt spørsmål.og din dato. Et spørsmål pr person. Jeg trekker ut 10-20 stk,som får gratis spå.. Du kan også få vite hvem som er din skyts engel,eller hva dine engler har som besjed til deg.. Jeg bruker tarot kort og engle kort.. Ps,her har det jammen meg skjedd forandringer mens jeg har vært borte. Syntes det er rotete her nå,likte forumet mye bedre før. Blir forvirra av det nye forumnet ja.. Synd dem har forandra det slik. Ha en fin dag alle sammen .. Klem

 

Heia Rosene :-)

 

Kan jeg sende deg en pm med spørsmål istedet åpent på forumet?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) jeg vil gjerne bli spådd :)

lurer på når jeg kommer til å føde, og hvordan fødselen kommer til å bli?

gjerne hvem som er skytsengel også? har ikke prøvd det før :)

 

f.d. 10.10.93

 

tusen takk om du får tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Takk for det,godt nytt år til deg også...

Jeg kan gjerne se på deg ja. Men jeg trenger din dato..

Født 291266;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!:) jeg lurer på om jeg kommer til å føde før termin, evt når? Skytsengel, om jeg har noen?;) født 010387. Håper på svar:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slenger meg på om jeg kan! :)

 

ser du noen graviditet på meg?

eventuelt tidsounkt og kjønn?

skytsengler?

 

meg: 04.06.81

mann 11.06.78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Din Skytsengel er :

 

Erke englen Gabrielle... " Du har et formål med ditt liv i forbindelse med kommunikasjon og kunst. La ikke usikkerhet holde deg tilbake. Jeg vil hjelpe deg "sier din engel..

 

 

Det er en spennede tid framover for deg.. Du må ikke ta et nei til svar,fortsett med din sak.Det du tror på,og fortsett med det..

 

Føler at du har hatt det tøft før,men den tiden er nå over. Det er lykke som står for din dør nå.. åpne døra di og ta imot de mulighetene du får tilbudt.. Ikke vær redd..

 

 

Din fødsel vil gå veldig bra,det blir ikke så smertefult som du tror.. Du føde på under 5 timer. Du får en snill og koslig jordmor/fødselshjelper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette 33 ..

Din Skytsengel er :

 

Erke englen Gabrielle... " Du har et formål med ditt liv i forbindelse med kommunikasjon og kunst. La ikke usikkerhet holde deg tilbake. Jeg vil hjelpe deg "sier din engel..

 

 

Det er en spennede tid framover for deg.. Du må ikke ta et nei til svar,fortsett med din sak.Det du tror på,og fortsett med det..

 

Føler at du har hatt det tøft før,men den tiden er nå over. Det er lykke som står for din dør nå.. åpne døra di og ta imot de mulighetene du får tilbudt.. Ikke vær redd..

 

 

Din fødsel vil gå veldig bra,det blir ikke så smertefult som du tror.. Du føde på under 5 timer. Du får en snill og koslig jordmor/fødselshjelper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette 33 ..

Din Skytsengel er :

 

Erke englen Gabrielle... " Du har et formål med ditt liv i forbindelse med kommunikasjon og kunst. La ikke usikkerhet holde deg tilbake. Jeg vil hjelpe deg "sier din engel..

 

 

Det er en spennede tid framover for deg.. Du må ikke ta et nei til svar,fortsett med din sak.Det du tror på,og fortsett med det..

 

Føler at du har hatt det tøft før,men den tiden er nå over. Det er lykke som står for din dør nå.. åpne døra di og ta imot de mulighetene du får tilbudt.. Ikke vær redd..

 

TUsen takk!!!

 

Din fødsel vil gå veldig bra,det blir ikke så smertefult som du tror.. Du føde på under 5 timer. Du får en snill og koslig jordmor/fødselshjelper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia..

Så klart du kan det..

Er veldig rotete her, likte den gamle forumet best jeg.. Dette er jo bare rot.. Uff..

 

Snakkes snart da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født 240885. Vil gjerne vite om jeg kommer inn på skole til høsten, om jeg får flere barn, evt når, og skytsengler/hjelpere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, rosene!

 

Så koselig å se deg her inne igjen :) Du spådde meg gravid innen 5 mnd i mai i fjor og i sept testet jeg positivt :)

 

Ser du hvordan siste delen av svangerskapet blir for meg? Og hvordan fødselen blir?

 

Temin 30.05.2012

Født 15.05.76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har du lyst til å spå meg også? Meg og sambo har bestemt oss for å få barn nå, og lurer veldig på om du ser om dette vil ta lang tid, blir det graviditet i 2012? Tar gjerne i mot en meldig fra skytsengel også :)

 

f. 100288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Lurer på hvilket kjønn som lurer seg i magen min.

Har termin 25. juli. Har et barn fra før.

 

Meg: 07.05.91

Han: 11.02.85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei rosene :)

 

kommer jeg til å bli gravid igjen og når? må jeg gjennom hormonbehandling for å bli det? skytsengel/hjelpere

født 080985

 

tusen takk vist du ser på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rosene.

 

Da du spådde meg sist fikk du frem graviditet på meg to mnd etter svaret ditt og det stemte perfekt! :) Vi er nå gravide og superspente på kjønn og om fødselen.

 

Vær så snill å se på meg igjen, det stemte så godt sist!

 

Altså hvilket kjønn? (jeg kan gjerne oppdatere deg etter ul i feb) Eller hvordan går fødselen denne gangen?

 

250583

 

-Snart tobarnsmamma-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia..

Så klart du kan det..

Er veldig rotete her, likte den gamle forumet best jeg.. Dette er jo bare rot.. Uff..

 

Snakkes snart da. ;)

 

Sendte pm nå :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...